Lista rzeczy, które muszę zabrać

Tuesday, February 19, 2013

Pewnie większość z Was wie, że uczestniczę w wymianie Polsko - Niemieckiej. W październiku odwiedzili nas Niemcy, a w marcu kolej na nas. Dokładnie to 16 marca wyjeżdżamy do Xanten! ;)
Co prawda został prawie cały miesiąc na obmyślanie wszystkiego, ale już dzisiaj postanowiłam zrobić listę rzeczy, które muszę zabrać ze sobą. Lepiej mieć to wszystko na papierze, bo potem w pośpiechu mogę o połowie zapomnieć. Napisałam już trochę ... ale mam wrażenie, że jeszcze o czymś zapomniałam.


*Mam zatem do Was prośbę. Napiszcie co Wy byście zabrały na tygodniowy wyjazd ;)
Nawet drobnostki możecie wymieniać ; )

Miłego wieczoru! ;)

You Might Also Like

63 KOMENTARZE

  1. zazdroszczę takiego wyjazdu, u mnie w szkole nie ma czegoś takiego. ;c

    ReplyDelete
  2. Ja zazwyczaj zawsze przed wyjazdem wchodzę do pokoju i patrzę czego nie wzięłam ;)

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale nie wszystko jest na wierzchu to co potrzeba ;D

      Delete
    2. No tak, ale ja szybko wszędzie zaglądam ;D

      Delete
  3. Myślę że wszystkie najpotrzebniejsze rzeczy, no i książka, mp3, telefon oczywiście, może kredki , zeszyt jeśli lubisz rysować :D gazetę ;>

    ReplyDelete
  4. Ja wziełabym wszystko co niezbędne do aparatu, telefonu laptopa. Podstawowe kosmetyki. Ubrania oczywiście. Słownik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oo pacz! O słowniku nawet nie pomyślałam, haha. ;)
      Już zapisuję! ;)

      Delete
  5. U mnie w szkole tez nie ma takiego czegoś ,a chciałabym :3
    tellmejules.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. oczywiście aparat i telefon :) Ale widze ,ze to juz amsz zapisane.

    ReplyDelete
  7. heh, w końcu oczekiwany wyjazd do Niemiec ;) ja bym zabrała MP3, oczywiście ciuchy na każdą pogodę, baterie, telefon, ładowarkę, zeszyt na podpisy i notatki, jak zeszyt to i piórnik z pisakami i długopisami, jakieś drobne prezenciki dla Niemców, aparat jeszcze i to chyba tyle ;D

    ReplyDelete
  8. Kiedy dodasz notkę z wynikami linkowania?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem ;)
      Póki co jeszcze można się zgłaszać, a potem czeka mnie ciężka praca nad wyborem ciekawych blogów. Wierzę, że będzie wiele ciekawych blogów, dlatego wybór nie będzie należał do najłatwiejszych. ;C

      Delete
  9. Oj nie wiem co bym wzięła . ;c
    Zazdroszczę wyjazdu ♥.

    ________________________________________

    W jakim programie zrobiłaś to przezroczyste serce ? Niestety próbuję zrobić takie koło, ale w żadnym programie co mam nie idzie ;x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Możesz mi to wytłumaczyć ? :♥

      Delete
    2. To akurat jest po prostu ikonka ;)
      Wejdź w ikonki | serca i wybierz to serce ;)

      A jeśli chcesz takie kółko dodać na zdjęcie to Photoscape | Edytor | Obiekt | i tam są figury, takie zwykłe i pod spodem takie cieniowane. Kliknij w jakąś cieniowaną figurę. Wybierz kolor a obok znajduje się 'zczernienie'. Tak przesuwasz, żeby zmienić widoczność figury, czyli tę przezroczystość właśnie ;)

      Delete
  10. też robiłam taką listę dużo wcześniej przed wyjazdem nad morze, jak przyszło do pakowania to ją zgubiłam ;c
    może przydadzą Ci się jakieś rozmówki polsko-niemieckie,przewodniki bo mieście ?

    ReplyDelete
  11. Zazdroszczę wyjazdu :p Ja oczywiście zabrałabym słuchawki i MP3 :D

    ReplyDelete
  12. na pewno o niczym nie zapomnisz :)

    ReplyDelete
  13. jej zazdroszzę tez bym tak chciała,ja bym wzieła aparat,telefo,masę ubrań,słownik niemiecko polski i wiele wiecej

    ReplyDelete
  14. Fajny pomysł, szkoda że u mnie nie ma wymian.
    Ładowarka to podstawa. Jakaś maseczka, żel, czy peeling :P

    ReplyDelete
  15. Zazdroszę wyjazdu ; )
    + ładnie piszesz ; D
    Nie mam pojęcia co bym zabrała, jak wpadnie mi cos do głowy to napisze ; )

    ReplyDelete
  16. Zazdroszczę! Ja zapewne bym czegoś zapomniała... Ale poza kosmetykami i ubraniami to książka, mp3, słownik, może zwykła koszulka na jakieś podpisy, żeby mieć pamiątkę (?), aparat, telefon...pieniądze :D

    ReplyDelete
  17. ` oo Ty na wymianę jedziesz . ? ;>
    na pewno o niczym nie zapomnisz ;p

    ReplyDelete
  18. Ja 25 marca jade do Polski *-* Juz nie moge sie doczekac . Ja zawsze czegos zapomne i zostawie W Polsce :D

    ReplyDelete
  19. Sama bym chciała , u nas bedzie nie długo wymiana Niemcy przyjadą do nas , lecz niestety nie dam radę przyjąć żadnego bo ledwo znam niemiecki ; /haha

    szarymioczami.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Nie zapomnij o ładowarce/ładowarkach ;)
    I zabrałabym ze sobą telefon ze świeżo przygotowaną playlistą :D

    ReplyDelete
  21. Masz jeszcze sporo czasu, jak czegoś zapomniałaś to z pewnością dopiszesz ^^

    ReplyDelete
  22. Ale ci fajnie, u mnie nie ma takiego czegoś.

    Na pewno, weź telefon, aparat i może dobrą książkę.

    ReplyDelete
  23. Ja nie wiedzialam ;3 Miłego wyjazdu :)

    ReplyDelete
  24. Chusteczki nawilżane to u mnie podstawa :D I oczywiście słuchawki :)

    ReplyDelete
  25. Ja też jak wyjeżdżam robię sobię zawsze listę :D

    zihozawsze.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. aparat, żebyś po powrocie parę fotek tu wrzuciła :D

    ReplyDelete
  27. Nie mam pojęcia. Nigdy nie byłam w Niemczech. Ale wszystko przede mną.
    zapraszam unusual-my-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Ajć, zazdroszczę wymiany, u mnie w szkole kiedyś była taka wymiana, ale niestety byłam na mała :<.
    Ja zawszę na wycieczki to biorę ładowarkę, słuchawki, kasa, gumę do żucia, zeszyt , :) A no, i ciuchy :p

    http://choocolatelove.blogspot.com/2013/02/jestem.html - zapraszam na nowiutki pościk ;*

    ReplyDelete
  29. ooo fajny taki wyjazd ;)

    ReplyDelete
  30. Ładowarki, baterie.. ;)

    Zapraszam: whereveryouwillgoo.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Ja bym chyba wywlokła pół domu! :D

    ReplyDelete
  32. Ale fajnie, byłam kiedyś w Xanten na wycieczce, bardzo fajnie tam jest :)
    A co ja bym zabrała? Na pewno jakiś notes/kalendarz możesz pozapisywać adresy ludzi których tam poznasz, a i czasem coś nabazgrolić ot tak :D

    ReplyDelete
  33. Ale ja bym tak chciała !

    ReplyDelete
  34. Na pewno zabierz ładowarki, dla mnie to podstawa przy każdym wyjeździe :) Aparat? No i koniecznie słowniczek z rozmówkami :D

    ReplyDelete
  35. aparat to najważniejsza rzecz! ja na swoją wymianę zawiozłam również prezent dla dziewczyny u której nocowałam ;)

    ReplyDelete
  36. Ale ten czas szybko zleciał. Pamiętam jak z pół roku temu o tym pisałaś, a to już niedługo. ; )
    Ja zawsze przed wyjazdami robię sobie taką listę, ale i tak zdarza się, że coś zapomnę. ;D

    ReplyDelete
  37. O, ja w marcu wyjeżdżam natomiast do Czech :)
    Aczkolwiek zabiore ze sobą to co zawsze na wyjazd. ubrania, buty, kosmetyki, koniecznie prostownica i kasa. No i wyczyszczony do zera aparat by starczyło miejsca na duuuużooo zdjęc :) no i może jakieś rozmówki mogłabyś zabrać.

    ReplyDelete
  38. Ojj kochana , jakbym miała wypisać tutaj listę wszystkich rzeczy to obawiam się , że by mi się limit liter w poście wyczerpał :)

    ReplyDelete
  39. zazdroszczę wyjazdu.. też bym sobie pojechała..

    paulla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. ja bym zabrała szafe żarcia :o
    słuchawki, ładowarka, szczoteczka do zębów, mydło, jakieś tabletki na wszelki...
    karty może ;D aparat. :P jakieś kosmetyki typu dezodorant itd... i ciuchy przede wszystkim ;) oj dużo tego... dobrze zaplanować wszystko wiele szybciej ;)

    ReplyDelete
  41. Zazdroszcze!!
    Ja muszę zadowolić się tym że mieszkam w Danii :D
    Napewno wzielabym wygodne buty :D
    Pozdrawiam i zapraszam na NN ;)

    ReplyDelete
  42. Dokumenty to chyba rzecz oczywista, ale napiszę. Też byłam na wymianie w Niemczech, już 3 lata będą;) Może jakieś tabletki na ból głowy, gardła, żeby mieć pod ręką, chociaż zawsze można poprosić:D Podczas mojej wymiany pogoda była niezbyt ciekawa, a dużo czasu spędzaliśmy poza domem, więc lepiej mieć buty i kurtkę na zmianę, bo nie fajnie się chodzi przemoczonym;/ Może parasol?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. No w sumie parasol się przyda, bo padać zawsze może, więc wezmę taki, który mieści się do torebki ;)

      Delete
  43. Chciałabym uczestniczyć w takiej wymianie;D

    ReplyDelete
  44. Zazdroszcze też chciałąbym uczestniczyć w takiej wymianie .:( ;P

    Pamiętaj o ładowarkach bo to jest moja zmora zawsze o nich zapominam ;d

    ReplyDelete
  45. Masz ładny charakter pisma (;
    Ahh zazdroszczę wymiany :D A na długo jedziesz? Hmm żel to mycia, jakiś szampon, szczotkę do włosów, widzę, ze baterie już masz, a ładowarkę napisała Ci czytelniczka przede mną...hmm.. :D Słownik, piżamę, szczoteczkę do zębów i coś na drogę dla zabicia czasu ^^

    ReplyDelete
  46. zeszyt do podpisów, piórnik z pisakami i długopisami, aparat, tel, baterie, MP3,

    ReplyDelete
  47. Słodycze *.*

    ourcrazyworlld.blogspot.com Wpadniesz? ;]

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*