Kolejny taki dzień

Thursday, February 21, 2013

Cześć! Dzisiaj dzień podobny do wczorajszego. Zostałam oczywiście w domu, przez co nie musiałam się męczyć na lekcjach, to dopiero byłaby tortura..
Nie wiem ile razy już dzisiaj piłam herbatę. ; o To chyba uzależnienie, haha. Ale podczas gorączki trzeba dużo pić, z resztą po herbacie jest mi od razu lepiej. Obudziłam się dzisiaj ok. 8:30, zjadłam śniadanie, wypiłam herbatę i nafaszerowałam się witaminami.



Po jakimś czasie znów poczułam się okropnie i po kolejnej herbacie poszłam spać. Obudziłam się ok. 16, bo obudziła mnie wibracja telefonu. Sms od Potem wstałam, bo czułam się naprawdę o wiele lepiej. Drzemka dobrze mi zrobiła ;)
Generalnie to widzicie, że nudnie spędzam dzisiejszy dzień, zarówno jak i wczorajszy. Jednak, że mam trochę czasu bo jeszcze raz przemyśleć oferty na stronie obozymlodziezowe.pl ;) Jest kilka ofert, nad którymi nie potrafię się zdecydować. Niedługo zacznę działać i wykupię obóz, wtedy napiszę Wam wszystkie szczegóły! ;)

Chyba włączę sobie jakiś film... Może komedię na poprawę humorku? ;*

Znacie jakieś godne polecenia? ;*
Miłego wieczoru, lecę na kinolive.pl ;)

You Might Also Like

62 KOMENTARZE

  1. Słyszałam, że częste picie herbaty to nałóg^^ Zawsze mam problem z wyborem komedii i niestety nie jestem w stanie Tobie nic ciekawego polecić ;) Odpoczywaj! :))

    ReplyDelete
  2. ja też chora ;< z filmów polecam thiller ,,Jestem Bogiem" - o gościu, którego życie zmienia się po zażyciu narkotyku ;D naprawdę świetny film

    ReplyDelete
  3. Z komedii polecam P.S Kocham Cię, Holiday, Duże dzieci (wbrew pozorom na prawdę świetna!)
    Sama zastanawiam się nad wyjazdem na obóz :)

    ReplyDelete
  4. nie znam xD

    paulla-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. ojej zdróweczka jeszcze raz ! :)

    ReplyDelete
  6. nienawidzę chorować, ale z chęcią zostałabym jutro w domu xD

    ReplyDelete
  7. Mój dzień wyglądał podobnie.. niestety
    Jeśli chodzi o filmy to polecam Ci obejrzeć "Wyznania zakupoholiczki" albo "Norbit". Uwielbiam te filmy <3
    Pozdrawiam i wracaj do zdrowia ;**

    ReplyDelete
  8. chyba zaraz też włączę sobie jakiś film :)

    ReplyDelete
  9. Zdrówka życzę ;)
    Polecam ci te dwie komedie.Właściwie to jedna, ale są dwie części. "Kogel-Mogel" i "Galimatias czyli Kogel-Mogel 2".
    Oglądam je zawsze i nigdy mi się nie nudzą ;)

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. szybkiego zdrowia Ci życzę :)

    ReplyDelete
  11. Ja też zdycham, ale to moja comiesięczna przypadłość ;)
    Zdrówka :)

    ReplyDelete
  12. Dużo zdrówka i sił (;

    ReplyDelete
  13. kurcze, właśnie zdałam sobie sprawę z tego, że nie znam żadnych komedii :D

    ReplyDelete
  14. komedie hhmmm chyba nie sama jakiejś szukam,zdrówka

    ReplyDelete
  15. Ehh.. Też ostatnio przeszłam chorobę ;/
    Życzę zdrówka!
    http://idealnie-nieidealnaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. " Wybuchowa Para", " Na ostrzu", "Pożyczony Narzeczony", "Radio Rabel"

    ReplyDelete
  17. Też jestem uzależniona od picia herbaty ♥
    Zdrowiej! :)

    ReplyDelete
  18. Zdrowia życzę! :p Ja chora, czy zdrowa i tak piję hektolitry herbaty xD

    ReplyDelete
  19. nie ma to jak choroba:D gdy bylam mlodsza czesto chorowalam:)
    Zapraszam na nowy wpis:)

    ReplyDelete
  20. Od kogo dostałaś sms?

    ReplyDelete
  21. Zdrowia! : )
    Herbatka ♥ :D

    ReplyDelete
  22. hmm.. wnioskuje że masz chłopaka nie? ;)

    ReplyDelete
  23. ojej :( wracaj do zdrowia kochana :*

    ReplyDelete
  24. chciałabyś wziąć udział w Pozorach kontrolowanych? :d

    ReplyDelete
  25. Zdrowiej! Herbata dobra na wszystko, ja osobiście piję ją w zdrowiu i chorobie :D

    ReplyDelete
  26. Kurczę, ja teraz też ze zdrowiem mam problemy, taka pora roku. Mam mocny kaszel jakbym miała płuca wypluć i zimno mi nawet przy kaloryferze :(
    Jakiś film... No wiesz jak ja sobie tak siedzę w domu, bo muszę a nie chce, to patrze sobie na filmy animowane. Nie nie zrażaj się od razu jak nie lubisz animacji. Ja tu mówię (piszę? ;) ) o ambitniejszym kinie (co nie znaczy, że nudnym i nieśmiesznym :P). Ostatnio moje ulubione filmy to:
    1. Mój Sąsiad Totoro
    2. Ruchomy zamek Hautru
    3. Opowieści z Ziemiomorza
    4. Narzeczona dla Kota.
    Wszystkie wyszły ze studia Ghibli. Tu nie ma mowy na nudę czy monotonie. To są hity i warto je obejrzeć. Kocham je wszystkie tak więc serdecznie je polecam. Jestem ciekawa jak Tobie przypadną do gustu :) ee... rozpisałam się?

    ReplyDelete
  27. ibum najlepsze na wszystko! jeszcze raz życzę szybciutkiego powrotu do zdrowia,kochana :)

    ReplyDelete
  28. Zdrowiej szybciuutko (; Pozdrawiam, Adriana ;)))

    ReplyDelete
  29. zdrowiej! a co do filmu to polecam: "wybacz ale będę mówiła Ci skarbie" albo "LOL" :3

    ReplyDelete
  30. Jeśli nie irytuje Cię Miley Cyrus to polecam komedię So Undercover - świetna na prawdę! :) Dobra na poprawę humoru + gra tam oczywiście niezły przystojniaczek Joshua Bowman :) Zdrowiej!

    ReplyDelete
  31. zdrowiej !:)
    kocham herbatę <3

    ReplyDelete
  32. Chyba jesteśmy obydwie uzależnione od herbaty ;) zdrowiej szybko , a co do komedii i ogólnie filmów nie mam wgl pamięci do tytułów :)

    ReplyDelete
  33. Ja też jestem chora. Zdrowiej! :)

    ReplyDelete
  34. zdrowiej, zdrowiej :*
    ja to bym chciała pojechać na obóz, ale za granicę mi się chyba nie uda... :(

    ReplyDelete
  35. Ja też jestem chora ; l zdrowia : >

    ReplyDelete
  36. Herbatka to najlepsze co mogli stworzyć :3

    ReplyDelete
  37. Polecam Ci "Wyścig z czasem"<3

    ReplyDelete
  38. Życzę powrotu do zdrowia:)

    ReplyDelete
  39. od jakiego misia? Jakiegoś chłopaka? ;p

    ReplyDelete
  40. dobrze, ze ja sie trzymam jakos. :) duzo zdrowka!!!

    ReplyDelete
  41. <3 czyli kto ? ;) NIe musisz odpowiadać ;>

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*