JEDWARD

Sunday, February 03, 2013

Cześć
Brrr.. co to za nudny weekend. Cały czas w łóżku, nawet na chwilę nie wyszłam się przewietrzyć. Niestety jutro już znowu poniedziałek. Mam nadzieję, że szybko minie czas do wymiany. Tydzień wolnego od szkoły a na dodatek spotkam osoby za którymi bardzo tęsknię. Wiem, że będzie to świetnie spędzony czas. Szkoda tylko, że wtedy już nigdy się nie zobaczymy... chyba, że kiedyś będą mieć ochotę odwiedzać nas a może na odwrót? To my ich odwiedzimy. ;) Ja bym się zgodziła, to nie żaden problem wsiąść w autobus we wakacje i pojechać ;)

Ale teraz mniejsza o wymianę. Jeszcze zdążycie się o niej naczytać w marcu! ;)
Oczywiście podczas wymiany mam nadzieję, że będę mieć dostęp do internetu, więc notki dodam! ;*

~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~
A dzisiaj wpadam do Was z pewną notką o dwóch braciach bliźniakach. Eward i John. Są niemal identyczni. Moja siostra jest ich fanką, w sumie ja też ich bardzo lubię. Niektórzy z Was mogą ich kojarzyć z mojego tinychatu.
Puszczałyśmy dziewczyny ich piosenki wtedy, pamiętacie? ;)

Są naprawdę identyczni ; o


No to jak? Który to który? Hahah ;)

Wtedy większość z Was powiedziała, że ich piosenki są zaraźliwe i chętnie posłuchacie reszty. Dlatego też postanowiłam podzielić się z wszystkimi czytelnikami ich muzyką. Póki co w Polsce nie maja aż tak wielu fanów. Może kiedyś, gdy będzie ich więcej odwiedzą Polskę ;)
Podobają Wam się ich piosenki? ;)
Możecie oczywiście posłuchać jeszcze inne ;3 
Nagrywają oni także filmiki takie swoje, które możecie znaleźć na ich kanale.
http://www.youtube.com/user/JEDWARDTV?feature=watch

Miłej Niedzieli życzę ;3

You Might Also Like

70 KOMENTARZE

  1. super post. wzajemnie;*
    miss-hanuss.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. do tej chwili ich nie znałam :))

    ReplyDelete
  3. Ja ich nie lubię ; )
    Też leżę cały czas w łóżku .

    ReplyDelete
  4. aż tak bardzo nie są podobni do siebie. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAHAHHAHAHAH.
      Są naprawdę podobni. ;3
      Każdy ma z początku problem z odróżnieniem ich.

      Delete
  5. kiedyś o nich coś czytałam :)

    ReplyDelete
  6. Oo, nie słyszałyśmy o nich. Musimy przesłuchać te piosenki ;)

    ReplyDelete
  7. Jeden jest grubszy od drugiego, hah !

    Ja od czasu do czasu słucham.
    I co raz bardziej mi się podobają. :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oboje są szczupli ;D

      Ja rozpoznaję ich tak po prostu ;D

      Delete
  8. Kiedyś o nich czytałam, ale nigdy nie słyszałam ich piosenek.

    ReplyDelete
  9. Identyczni ;)
    A wymiana jest świetną sprawą :D

    ReplyDelete
  10. Słyszałam o nich. ;) Fajni są. ;D

    ReplyDelete
  11. No sa identyczni , spoko są słyszłam o nich , ale to pedały omg . ♥ ( bez urazy :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dlaczego pedały? Bo noszą rurki?
      Nie są pedałami, ale nawet jeśli by byli to chyba istnieje coś takiego jak tolerancja? -,-

      Delete
    2. Wiesz no , pedały słyszałam ich pare razy i nie są jacyś bardzo męscy , no rozumiem tolerancja i takie tam ^^
      ALe to było moje prywatne zdanie .♥

      Delete
    3. Nie są pedałami. Wiem o ich istnieniu od kilku lat i co nieco o nich wiem.

      Denerwuje mnie takie bezpodstawne gadanie, to to samo jakby ktoś powiedział do Ciebie lesbijka.

      Pozdro. ♥

      Delete
  12. Jeszcze nigdy nie słyszałam żadnej z ich piosenek ale słyszeć to słyszałam :D

    zihozawsze.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ja ich nie słucham.

    Http://pennbury.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. ja też nie słyszałam o nich. całkiem nieźli:D

    ReplyDelete
  15. Słyszałam o nich parę razy, jednak nigdy nie zainteresowałam się ich muzyką ani niczym innym : )

    ReplyDelete
  16. Słyszałam, widziałam.. ;p
    sa spoko ;p

    ReplyDelete
  17. nie słyszałam o nich ;)

    ReplyDelete
  18. nie słyszałam o nich:)

    ReplyDelete
  19. Nie słyszałam o nich wcześniej ;>

    ReplyDelete
  20. Niedawno moja koleżanka z Irlandii mi o nich powiedziała mi o nich i od tej pory czasami słucham ich piosenek :)

    ReplyDelete
  21. love your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Słyszałam o nich, ale nie słyszałam jeszcze jak śpiewają :D Teraz też nie usłyszę, bo popsute słuchawki ;< No cóż, może potem :)

    ReplyDelete
  23. Nie słyszałam nie o nich .;)

    ReplyDelete
  24. Nie słyszałam o nich*

    ReplyDelete
  25. słyszałam o nich ale nigdy nie słuchałam ich piosenek ;P :3

    ReplyDelete
  26. wow, faktycznie są identyczni oO ale wczesniej o nich nie slyszałam. Chciałabym mieć taką siostrę bliźniaczkę ;)

    ReplyDelete
  27. Całkiem fajne te piosenki mają :)

    ReplyDelete
  28. Jaa ich wgl nie kojarzę :o

    ReplyDelete
  29. kiedyś coś tam o nich słyszałam .

    ReplyDelete
  30. piosenki mają naprawdę świetne

    ReplyDelete
  31. Nawet fajne piosenki ;>

    ReplyDelete
  32. Uwielbiam ich piosenki ! Pooglądaj sobie video za czasów x factora. Byli genialni !
    A tak o wymianie to kiedy będziesz miała i dokąd ? Sorki że tak pytam :)

    charmingcharworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. OMG! Znalazłam Twojego bloga bo co tydzień sprawdzam w google, czy coś piszą o Jedward w Polsce:D
    Osobiście jestem ich WIELKĄ FANKĄ! Fajnie, ze znalazłam twój blog :D
    Zachęcam wszystkich do odwiedzenia naszego fanclubu poświęconego bliźniakom :D www.planetjedward.pl http://www.facebook.com/pages/POLISH-FAN-TEAM-OF-JEDWARD/102942449799800?ref=hl lub dołączenia do grupy http://www.facebook.com/groups/449789438388381/
    Nie gryziemy :) Jesteśmy wielką JEDfamily :)
    Jestem bardzo HAPPY, że znajdują w Polsce kolejnych fanów, albo przynajmniej ludzi, którzy o nich słyszeli :)

    A jeżeli chodzi o rozróżnianie to z czasem stało się to strasznie proste :D

    ReplyDelete
  34. to są irlandczycy, uwierz mi że na żywo nie umieją śpiewać, byli w eurowizji, masakra XD

    ReplyDelete
  35. Pozytywni goście!:)
    ps.
    Chciałam się zapytać, czy nie wzięłabyś udziału w konkursie na moim blogu? Szczegóły tutaj:
    http://patrycjasstyle1212.blogspot.com/2013/02/konkurs_3.html
    Do wygrania kubek z Honey oraz autografy

    ReplyDelete
  36. Słyszałam o nich, a ich piosenki średnio mi się podobają ;)
    Jak dla mnie nie są tacy, aż bardzo podobni, ja ich umiem rozpoznać.

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Uwielbiam ich piosenki. ciężko ich rozróżnić.

    ReplyDelete
  38. Nie słyszałam o nich :)

    ReplyDelete
  39. nie znam ich, ale sa identyczni..:)
    bardzo podoba mi sie twoj blog, obserwuje..:D

    ReplyDelete
  40. Identyczni :3
    Nie przepadam za nimi. :)

    ReplyDelete
  41. Widzialam ich kiedys na plakacie w brawo ( chyba xd ) Ale nigdy nie sluchalam , ale powiem ze mi sie podoba :3

    ReplyDelete
  42. W sumie to da się ich rozróżnic - jeden ma okrąglejszą twarz od drugiego ;) Ale mają wspaniałe fryzury na pierwszym i drugim zdjęciu *u*

    ReplyDelete
  43. Pamiętam. Puszczałaś ich muzykę na tinychacie.
    Ale nie wiem, który to który :D

    ReplyDelete
  44. Też słyszałam :) wczoraj też przeleżałam cały dizeń w łóżku http://aaaldonaa.blogspot.com/
    zapraszam na mój blog :)

    ReplyDelete
  45. No rzeczywiście ich piosenki są dosyć zaraźliwe! :)

    ReplyDelete
  46. Jakoś mnie nie jarają :(
    http://little-fashionable.blogspot.com/ ZAPRASZAAAM <3

    ReplyDelete
  47. Ale szit. taki 2 razy Bieber x.x o masakra ..

    ReplyDelete
  48. Ale szit. taki 2 razy Bieber x.x o masakra ..

    ReplyDelete
  49. jeszcze o nich nie słyszałam ;)

    ReplyDelete
  50. Kiedyś o nich słyszałam, ale ich muzyka nie jest w moim stylu. :<

    ReplyDelete
  51. ooo tak pamiętam ten chat wtedy:)

    ReplyDelete
  52. Nie słyszałam o nic, ale naprawdę są identyczni! Ja ogólnie nigdy nie rozróżniam bliźniaków/bliźniaczek :D

    ReplyDelete
  53. niee słyszałam jeszcze o nich ale dzięki Tobie mam okazję :D
    obserwuję;)

    ReplyDelete
  54. ja tam za bardzo za nimi nie przepadam:) tworzą muzykę, za którą wgl nie przepadam, no, ale mam ich plakat XXL xd

    ReplyDelete
  55. Hej, nominowałam Cię do Liebster Award :)
    Szczegóły w tym poście:
    http://setny-blog-o-zyciu.blogspot.com/2013/01/liebster-blog.html

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*