Czekoladki ;3

Friday, February 15, 2013

Właśnie mam godziny wolne, więc przyszłam sobie z Adą do domu. ;) Postanowiłam coś do Was napisać. Dawno nie pisałam po kilka notek dziennie.

Jak Wam minęły walentynki? ;*

Mi naprawdę bardzo dobrze.

Dostałam piękną dużą różę i czekoladki, którymi właśnie się zajadam ;3 Mniam. Generalnie fajnie spędziłam dzień. Spacer, kręgle, pizza ;) 

Mniam ;3 Szkoda tylko, że tak szybko się kończą.. ;*

A teraz oglądamy sobie z Adą nickelodeon ;3 xd i czekamy aż talarki nam się upieką. Chyba potrwa to wieki...

* Dzięki za świetny dzień
;**

You Might Also Like

47 KOMENTARZE

  1. czekoladki i kwiaty od tajemniczego wielbiciela ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie od tajemniczego wielbiciela ;33 od misiaka ;3

      Delete
  2. ja walentynki i najbliższe dni spędzam w łóżku, bo jestem chora -.-

    ReplyDelete
  3. Mi tak sobie, bo byłam u lekarza i przypisał antybiotyk ;<
    A od taty dostałam różę i lizaczka *,*

    ReplyDelete
  4. moje walentynki były nudne:D

    ReplyDelete
  5. super :)ja nie spędziłam tak fajnie walentynek, ale nie było najgorzej :)

    ReplyDelete
  6. to dobrze że fajnie spędziłaś dzień :)

    ReplyDelete
  7. Przepyszne są te czekoladki <3

    ReplyDelete
  8. ;) Fajnie spędzony dzień ..
    Mrr. Czekoladki ;3

    szarymioczami.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. awwwwwww <3 zjadłabym :D zapraszam:http://wero-vera.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Oooo, dostałaś coś na Walentynki? Podziel się, od kogo? :D ♥

    ReplyDelete
  11. o, czekoladki ;) Fajnie :>> Mnie również minęły dobrze :)

    ReplyDelete
  12. Super <3 Ja dostałam cukierki, Ptasie Mleczko i lizaka w kształcie serca :D

    ReplyDelete
  13. hehe fajnie ja spędziłam ten dzień jak normalny

    ReplyDelete
  14. walentynki nie były dla mnie dniem wyjątkowym :)

    ReplyDelete
  15. Mmm...a ja spędziłam Walentynki z moim Łukaszem ;*

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. ja spędziłam ten dzień jak każdy inny, przed książkami:) ale przynajmniej jest ktoś kto jeszcze obchodzi Walentynki tak miło:)

    ReplyDelete
  17. koleżanka kupiła te czekoladki chłopakowi :)

    ReplyDelete
  18. ale pyszności widze ;)

    Buziaki :*
    Obserwujemy?

    ReplyDelete
  19. też miałam fajne walentynki :DD

    is-charlie.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Czekoladki musiały być pyszne ♥

    ReplyDelete
  21. Mmm...!
    Jadłam i muszę przyznać, że smaczne! ;D

    ReplyDelete
  22. Na pewno muszą być pyszne .

    ReplyDelete
  23. Dostałam takie same :D !

    ReplyDelete
  24. mniam <33

    paulla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Mniaam.. narobiłaś smaku!
    Jako, że jem mało słodyczy, nigdy nie miałam okazji ich spróbować : P
    Pozdrawiam i zapraszam tu : natsine.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Szczerze ubóstwiam twojego bloga, dlatego postanowiłam nominować cię do The Versatile Blogger. Więcej informacji pod tym linkiem: http://mojapoziomka.blogspot.com/p/the-versatile-blogger.html

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*