Ćwieki?

Tuesday, February 12, 2013

Zamówiłam ze strony www.efoxcity.com bransoletkę, ale nie jest ona taka zwyczajna. Wybrałam coś ... co absolutnie nie pasuje do mojego stylu. A kto wie... może uda mi się z nią zrobić jakiś zestaw, do którego jednak nie będzie wyglądać najgorzej? ;)
Nie bardzo wyobrażam siebie z bransoletką z ćwiekami, ale po prostu jakoś mnie skusiła! ;D


Najwyżej ją komuś podaruję ;*

Powiem Wam, że jest dobrze wykonana i myślę, że będzie się trochę trzymać ;)
A więc myślę, że reszta biżuterii z www.efoxcity.com też jest dbale wykonana ;]

Ja zmykam na kolację. Miłego wieczoru życzę

You Might Also Like

54 KOMENTARZE

  1. Ja osobiście bardzo lubię ćwieki!
    Może akurat jakoś ją wykorzystasz :)

    ReplyDelete
  2. ładna ta bransoletka ;p ;> Ja lubię kupować coś co w moim stylu wydaje się nie do pomyślenia, ale jakoś udaje się to dopasować ;p ;)

    ReplyDelete
  3. Zawsze można ją ubrać na jakąś dyskotekę "z pazurem" :D

    ReplyDelete
  4. WCZORAJ DOSTAŁAM IDENTYCZNĄ ^.^

    ReplyDelete
  5. Fajnie, bardzo podobają mi się ćwieki :)

    ReplyDelete
  6. Łał, jaka śliczna ♥

    ReplyDelete
  7. No co Ty gadasz?! Ta bransa ma potencjał. Jak najbardziej uda Ci się z nią coś wykombinować. Działaj na zasadzie kontrastów. Jak na wieki nie jest aż tak ordynarna, jest wręcz elegancka, a z tego co na Twoim blogu widziałam, to dla ciebie małe wyzwanie :)
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  8. Śliczna ta bransoletka <3

    ReplyDelete
  9. Fajna , myślę , że będzie dobrze wyglądała do jakiejś klasycznej stylizacji ;)

    ReplyDelete
  10. ćwieki są świetne,więc na pewno założysz ją:)
    pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  11. Myślę, że taka bransoletka pasuje prawie do wszystkiego :) No i jest śliczna !


    http://confectioneryofinspration.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. swietna ja uwielbiam cwieki..:)

    ReplyDelete
  13. Fajna , ja chcialam taka tyle ze kolorowa ^ ^

    ReplyDelete
  14. Ćwieki chyba nigdy nie opuszczą mojej szafy, więc zachwycam się i Twoją bransoletką.

    ReplyDelete
  15. wow, szkoda, że to nie mój styl.

    ReplyDelete
  16. jest świetna!

    Zapraszamy na KONKURS: http://oczynamode.blogspot.com/2013/02/konkurs-giveaway-firmoocom.html Wygraj dowolną parę okularów z Firmoo.com (z darmową dostawą).

    ReplyDelete
  17. podoba mi się, bardzo ładna:D

    ReplyDelete
  18. Super blog. ;) Zapraszam do mnie (dopiero zaczynam): http://chocolatecakeever.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Mi się bardzo podoba (;

    ReplyDelete
  20. ślicznaaa ^^ ja bym ja ubrała do koszuli w kratę ;>

    ReplyDelete
  21. Mam podobny styl do twojego, mimo to uwielbiam ćwieki ♥
    http://idealnie-nieidealnaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Ja się właśnie zastanawiam nad zakupem bransoletki z ćwiekami^^

    ReplyDelete
  23. Ladna..bardzo !;) na pewno sie do niej przekonasz

    ReplyDelete
  24. mało rockowa czy ostra, wiec raczej bedzie pasowac.

    ReplyDelete
  25. Świetna jest! Ćwieki nie są znów tak bardzo odważne zawsze fajnie jest mieć jakiś gadżet z nimi :)

    ReplyDelete
  26. Świetna bransoletka :)
    Od dawna planuję taką kupić.

    ReplyDelete
  27. nominuję cię do tagu (; więcej u mnie w notce (;

    ReplyDelete
  28. ja dostałam taką, tylko że "niższą" od przyjaciółki i niby tez do mnie nie pasuje, ale nosze i jest spoko : )

    ReplyDelete
  29. Bardzo fajny i ciekawy blog. :D Ja również jestem z rocznika 98. Mam do Ciebie pytania: Kiedy zaczęłaś się malować? Czym kierujesz się w swoim stylu? Gdzie mieszkasz? Jeśli nie możesz na nie odpowiedzieć zrozumiem. ;) Zapraszam na mojego bloga (dopiero zaczynam): http://chocolatecakeever.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Wspaniała ta bransoletka :3 muszę sobie kiedyś tez taka kupić :P na pewno uda ci się stworzyć z nią jakiś zestaw :3
    zaczynam obserwować twój blog :)

    Pozdrawiam i zapraszam czasami do mnie
    zakrencona-dusza.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Fajna jest. : ) Chociaż do mnie też raczej nie pasuje.. ; )

    ReplyDelete
  32. Bardzo ładna jest. Ja też niedawno polubiłam ćwieki, dżety, więc to kwestia czasu a będziesz miała więcej takich rzeczy ;D

    ReplyDelete
  33. Możesz mi podarować, chętnie się skuszę. :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*