40°C ...

Wednesday, February 20, 2013

Cześć. Dzisiaj czuję się fatalnie cały dzień. Miałam na 10 do szkoły. I tak wstałam już o 8, a poza tym całą noc nie spałam ;x No ale jakoś udało mi się ogarnąć i poszłam do szkoły. Niestety z lekcji na lekcję było coraz gorzej ze mną. Dosłownie zdychałam ... wgl. na biologii, która była przedostatnią lekcją. Czułam, że mam gorączkę. Nie było pielęgniarki, wychowawczyni też nie. Poszłam do zastępczej wychowawczyni, spytać się, czy zwolniłaby mnie z ostatniej lekcji... - "Jeśli ktoś dorosły Cię odbierze" -,- No kurde, wiadomo że rodzice w pracy i nie będą się specjalnie zwalniać by mnie odebrać. Wzięłam więc sprawy w swoje ręce. Zwyczajnie sobie poszłam do domu i nie obchodziło mnie już nawet czy będę miała ucieczkę. Jedna nieobecność w tą czy we w tą...
Poszłam od razu do Weroniki, bo w domu bym była sama, a tak to ona się mną zaopiekowała. Zmierzyłyśmy temperaturę. Byłam nieco zszokowana ... 40 °C .. Wzięłam tabletkę ale spadło ewentualnie do 39, lub 38,5 °C ... Na szczęście czuję się już trochę lepiej ;)

Dzisiaj loczki miałam ;3
I zacznę robić częściej ;)

Zaraz się kładę spać .. bo teraz przeciwnie - robi mi się gorąco. ;c Kuuurde z choróbskiem .. ;x
Miłego wieczoru i zdrówka życzę!

You Might Also Like

72 KOMENTARZE

  1. Niech powraca normalna temperatura, więc..
    A w loczkach Ci ślicznie ;3

    szarymioczami.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. u mnie w klasie raczej by się bali uciec

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja zawsze wychodzę z zastępstw ;D
      Nie chce mi się siedzieć na świetlicy, choć obecność zawsze jest sprawdzana, ale wisi mi to ;p lepiej iść na miasto, załatwić jakieś sprawy, czy wstąpić do baru czy coś.. niż grać w chińczyka lub inne gry planszowe ..

      Delete
  3. zdrowia.! choróbska są okropne

    ReplyDelete
  4. Obyś się jeszcze bardziej nie rozchorowała. Zdrowiej. ^^
    Świetne zdjęcie. :3

    ReplyDelete
  5. szybkiego powrotu do zdrowia ;) bardzo ładne loczki :3
    zakrencona-dusza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Współczuję choroby ;)
    Ja na szczęście dobrze się czuję.

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. ładnie Ci w loczkach :)

    ReplyDelete
  8. zdrowiej :3

    paulla-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Biednaa :( Wracaj do zdrowia jak najszybciej! :*

    ReplyDelete
  10. wracaj do zdrowia :) Ładnie Ci w lokach :)

    ReplyDelete
  11. Zdrowiej!!! Nasz zazwyczaj wychowawczyni wypuszcza samych :)
    Śliczne loczki <3

    ReplyDelete
  12. Ładnie Ci w lokach ;) .
    Zdrowiej !
    issskaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. zdrówka ;* ja już zdrowa i Tb też tego życzę ;> ślicznie wyglądasz w loczkach ♥

    ReplyDelete
  14. zdrówka!
    jakiś wirus panuję bo wszyscy chorzy ;/

    ReplyDelete
  15. ślicznie Ci w loczkach. Wracaj do zdrowia, pozdrawiam ciepło, Adriana ;)

    ReplyDelete
  16. Śliczności w tych loczkach, ale i bez nich jesteś śliczna .. :)
    Życzę szybkiego powrotu do zrówka. :3
    ~~Agata~~~
    zycietoniebajka123.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Zdrowiej szybko,a tak po za tym ślicznie Ci w loczkach <3

    ReplyDelete
  18. dlatego nie ogarniam wszystkich nauczycieli, którzy nie myślą logicznie -.- Bardzo ładnie Ci w loczkach (;
    Zdrowiej nam szybciej :(((

    ReplyDelete
  19. Wracaj szybko do zdrowia ;*

    ReplyDelete
  20. Przez ostatnie 5 dni przeżywam to samo -,-
    Zdrówka życzę :)

    zihozawsze.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Zdrowia ; * Śliczne czy masz ; *

    ReplyDelete
  22. Zdrowiej :)
    Ja przy takiej temperaaturze to mam omamy xd

    ReplyDelete
  23. Śliczne loczki :3
    zapraszam do mnie, obserwujemy?
    xoxo

    ReplyDelete
  24. Wracaj do zdrowia <3
    Ślicznie Ci w loczkach.



    whereareyouparadise.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Nie martw się ja od poniedziałku chora :c

    ReplyDelete
  26. szybkiego powrotu do zdrowia!!! ;) obserwujemy? ;) ja już ;)

    ReplyDelete
  27. Masz racje, gdybym ja ledwo żyła to również bym miała ich w dupie i poszła do domu, bo nie ma sensu żeby ktoś ledwo żyjący siedział na lekcji. Ale 40 stopni :O łoł. A co do wstawania to jak przeczytałam pierwsze zdanie to od razu pomyślałam - a ja jak mam na 10 to musze wstać o 7 ;)

    ReplyDelete
  28. Pff, też bym poszła do domu. -,-
    Denerwuje mnie to, że zawsze ktoś musi cię odebrać... heloł, trafię do domu -,-

    ReplyDelete
  29. Zdrowiej! + ładnie Ci w lokach :D

    ReplyDelete
  30. Dobrze, że poszłaś wtedy do domu. 40 stopni.. masakra:( Zdrowia!

    ReplyDelete
  31. Nienawidzę chorować, ale na szczęście,a może i nie, prawie nigdy nie choruję.
    Masz takie fajne włosy, zamienisz się ? Oddam ci moje kręcone :)

    ReplyDelete
  32. Ojejku - 40 stopni gorączki!? Masakra! ;c
    Wracaj szybko do zdrowia! ;*

    ReplyDelete
  33. oj, biedna. zdrowiej! ;)

    ReplyDelete
  34. Robisz ładne kreski :D

    http://justjustys.blogspot.com/ będzie mi bardzo miło jak zajrzysz :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu akurat są takie po całym dniu xd
      Dlatego w kącikach rozmazane już nawet ;D

      Delete
  35. zdrowiej :) ładnie Ci w loczkach :)
    http://zykarifa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. pięknie Ci w lokach, wracaj do zdrowia :**

    ReplyDelete
  37. Zdrówka życzę :)
    O tak loczki możesz robić częściej bo ładnie ci w nich

    ReplyDelete
  38. Żebyś tylko się bardziej nie rozchorowała.. Zdrowia! ; )

    ReplyDelete
  39. ciekawy blog do poczytania ;)

    ReplyDelete
  40. ciekawy blog do poczytania :)

    ReplyDelete
  41. Jakie sympatyczny spojrzenie! Przemiły blog :)

    ReplyDelete
  42. Nie ładnie, nie ładnie...
    Urywasz mi się tutaj z lekcji kochana, hihi ? :)
    Nie no, w pełni Cię rozumiem. 40 stopni - wow. U mnie najwyższa to 39. Nigdy więcej. No cóż, loczki cudne. Zdrowiej mi tam ;*

    Pozdrawiam ;* - ~ Caroline W.
    blogowe-metamorfozy.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. ładnie ci w lokach :)
    wracaj do zdrowia ;*

    ReplyDelete
  44. nienawidzę mieć gorączki, bo wtedy jestem nie do życia i odechciewa mi się wszystkiego :(
    wracaj do zdrowia! :)

    ReplyDelete
  45. Bieeedna ! Moja siostra kiedyś 41 stopni miała, na pogotowiu była, ale i tak potem są do domu zawrócili. Zdrowiej ;)

    http://www.mirrorrrr.blogspot.com ♣

    ReplyDelete
  46. Jedna z tych spraw, których nie cierpię: Jak cię odbierze ktoś dorosły... Mogliby to jakoś inaczej załatwić, zadzwonić do rodzica. Szkoła nie daje nam wyboru :D

    ReplyDelete
  47. Wracaj do zdrowia ;*

    ourcrazyworlld.blogspot.com Zajrzysz ? ;>

    ReplyDelete
  48. zdrowiej :D śliczne loczki

    ReplyDelete
  49. masz cudowne oczy ! hipnotajzing ;p

    Obserwuje.

    ReplyDelete
  50. jak ładnie Ci w lokach :)

    ReplyDelete
  51. Haha :D Też zawsze sobie tłumacze, że jedna .... w tą czy we w tą :D
    Bardzo ładnie Ci w lokach! :3
    Zdrówka życzę :)

    ReplyDelete
  52. Jedna z rzeczy, których po prostu nienawidzę. Źle czuję w szkole, zgłaszam nauczycielowi, a on tylko: Jeśli jest cię kto odebrać to nie ma problemu -,-

    ReplyDelete
  53. ślicznie ci w loczkach ;)
    ++zapraszam do mnie :
    http://martyna-tysia206.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*