Zaliczona! ;)

Thursday, January 03, 2013

Wczoraj nie mogłam wpaść w ogóle na internet. Musiałam uczyć się całego semestru z chemii. Cóż... nie fajnie jest tak sobie przypomnieć o czymś, dzień przed, ale musiałam się z tym uporać. Całą noc nie spałam, efekty jakie są to są. Stres towarzyszył mi całego dnia, ale udało mi się zaliczyć chemię! ;)
Nie fajnie jest tak zaniedbać szkołę, no ale się stało. Póki co jeden przedmiot zaliczony. A o jaki się boję najbardziej? Z pewnością fizyka będzie najgorsza. Niestety już w tym semestrze nic nie poradzę na to.

~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~  
Wgl. nie zauważyłam, że przestawił mi się program w aparacie.
No ale poszło to nieźle w jakość! ;xx
 Póki co zatwierdzę komentarze i poczytam Wasze blogi ; )

You Might Also Like

64 KOMENTARZE

  1. zagrożenie miałaś? :)

    cieszę się, że udało ci się zaliczyć ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, niestety ;D
      Chemia, matma, fizyka to zło xd

      Delete
    2. ja też chodzę na 2gim. i w tym roku miałam takie oceny : 5,4,3 - spr. 5,2,3,4 - kart. i 5 z odpowiedzi, a na koniec dostałam 3 -.- jakim cudem? ;)
      jaką masz średnią wgl ? :D

      Delete
  2. powodzenia na fizyce :)

    ReplyDelete
  3. Jesteś jeszcze z czegoś zagrożona? I na co poprawiłaś? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. z fizyki i matematyki ;x
      Choć tysiąc razy bardziej wolę matematykę!

      Delete
  4. Gratuluję. Ja bardzo chciałam poprawić angielski ale w tym półroczu mi nie wyjdzie i muszę w następnym ;D Póki co ma 3 ;/

    Wspomniałam o Tobie u mnie w notce ... chyba nie jesteś zła ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. No coś Ty! ;)
      Bardzo mi miło, dziękuję! ;*

      Delete
  5. według mnie jakość jest lepsza O.o

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie możliwe. ;D
      Gołym okiem widać straszną jakość. Coś typu .. ee toster, ale trochę podratowałam sprawę w photoscape ;)

      Delete
  6. śliczne zdjęcie ;)
    Gratuluję zaliczenia chemii :D

    ReplyDelete
  7. Gratuluję zaliczenia chemii. Mi została jeszcze historia

    ReplyDelete
  8. gratuluję zaliczenia chemii :)
    :)

    ReplyDelete
  9. To dobrze że ci się udało zaliczyć. Ja właśnie zabieram się do nauki ;/

    ReplyDelete
  10. fajnie że zaliczyłas ;)

    ReplyDelete
  11. u mnie najgorzej z matmą ;C

    ReplyDelete
  12. miałaś 3 zagrożenia ? :o w 2 gim. ?? hahahah, to w 3 pewnie nie zdasz . ; )

    ReplyDelete
    Replies
    1. No cóż. Tak to bywa z lenistwem i nie obudzimy się póki nie sięgniemy samego dna.

      Delete
  13. ja chemię też muszę poprawic, rok temu miałam 5, a teraz ledwo 3 ! ;c z kolei z fizyką o wiele lepiej, 5 będzie :)

    ReplyDelete
  14. to najważniejsze ze zaliczone :))

    ReplyDelete
  15. Też jestem zagrożona :( z niemca jak na razie, a inne przedmioty mam już zaliczone uff .. ;) powodzenia :*

    ReplyDelete
  16. no gratuluję :)))

    www.lena-magdaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. hah a tak po tobie sie spodziewałam że sie dobrze uczysz xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. W podstawówce owszem ;)
      A co do gimnazjum ... bywa.

      Delete
  18. cieszę się, że zaliczyłaś. Super :)

    ReplyDelete
  19. gratuluje :) Ja z chemią problemów nie mam , gorzej właśnie z fizyką którą musze zaliczyć ;/

    ReplyDelete
  20. Gratuluję sukcesu i na nowy rok życzę, jak najmniej porażek

    ReplyDelete
  21. Chemia to jest jakieś zuo, ale jeśli ma sie nauczycielkie u której da się ściegać to... hjeheheeh wiadomo :P
    lepsza chemia niż fizyka ;/

    ReplyDelete
  22. u mnie także z fizą jest ciężko ;c
    Śliczne zdjęcie ;*

    ReplyDelete
  23. Super post ;) I życzę , aby nauka poszła dobrze w II semestrze.
    pamietnik-agnes.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. nie przepadam za chemią :/
    fajne zdjęcie :)

    ReplyDelete
  25. To dorze że zdałaś co ci jeszcze zostało ?
    Ja jeszcze nie mam chemii ani fizyki ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fizyka i matematyka ;D
      Od matmy mam spoczko nauczycielkę, więc dam radę. Gorzej z fizyką. ;x

      Delete
  26. Mi się zdjęcie podoba :3

    ReplyDelete
  27. Hahaha, widzę, że nie tylko dla mnie chemia to zmora ! :D mam 2, ale obiecałam sobie, że poprawię na 3 w przyszłym semestrze ! (;

    ReplyDelete
  28. Chemię uwielbiam . :D Najlepszy przedmiot, ale co do fizyki to też mam problemy . :)
    Niby typowy ścisłowiec jestem, ale fizyka to czarna magia . xd

    ReplyDelete
  29. Gratulacje !
    Zapraszam
    http://thisiskarolina.blogspot.com/
    Obserwuję :)

    ReplyDelete
  30. Gratulacje. ;3 + fajne zdj.

    ReplyDelete
  31. Powodzenia w tej nauce!

    Ja dzisiaj się fatalnie czuję, przez szkołę i tą niesprawiedliwość ;(

    Zapraszam do mnie ;3
    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Gratulacje! ;) ja też miałam zagrożenie z matematyki i właśnie poprawiłam :O :)

    ReplyDelete
  33. gratuluję :D Oby z innymi przedmiotami Ci się tak samo udało :) trzymam kciuki!

    ReplyDelete
  34. Gratuluję , również nie darzę miłością tych przedmiotów :)

    ReplyDelete
  35. współczuję zaliczania semestru : (

    ReplyDelete
  36. jakość - na lepszą?? Bo jak pewnie wiesz, też mam Fuji. Mogłabym wiedzieć, jakiego używasz programu?? Manual? Automat? może jeszcze inny :) Ja zawsze kombinowałam z różnymi :)
    PS: jeśli chcesz mieć dobrą jakość zdjęć ustaw ISO na NAJMNIEJSZĄ! jakość wtedy poprawia się nieziemsko! Pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak jak powiedziałam, strasznie się pogorszyła tu jakość, a nie polepszyła ;)
      Manual, tak, wiem ;)
      Używam od dłuższego czasu najmniejszego ISO. ;)
      Odkryłam to ;D

      Delete
  37. ooo, właśnie wyczytałam z komentarzy, że jakość jest gorsza, ale poczytaj jak w fuji ustawić najlepszą jakość :)

    ReplyDelete
  38. gratuluję zaliczenia chemii i życzę dalszych sukcesów w tym przedmiocie (trzymam kciuki bo jestem nauczycielką chemii :)

    ReplyDelete
  39. dostosuj ISO i będzie oki:)
    +nie rób na auto, różne sztuczki z fotografią i wgl. ogólnie różne tematy znajdzies zu mnie więc zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślałam, że mam na manual, gdzie mam ustawione ISO, a kółeczko przestawiło się na jakiś inny program ;)

      Delete
  40. jestem w 1 gimnazjum i już jest strasznie trudno i jak sobie pomyśle, że będzie gorzej to nie wiem jak to będzie :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja również. Masakra. Ledwo otrząsnęłam sie po teście a teraz tragedia. Mam prawie same 4 a w podstawowce na 5 bylam. -.-

      Delete
  41. ooooo to wielki podziw, że dałaś radę ;O
    powodzenia z fizyką ;]
    ps. Jess jak zawsze śliczna (;

    ReplyDelete
  42. Ja z fizyki w tym semestrze te już nie mogę nic zrobić :/

    ReplyDelete
  43. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :-)

    ReplyDelete
  44. Gratuluje <3

    Zapraszam do mnie na nową notkę :P

    ReplyDelete
  45. Uu to dobrze ze zaliczylas. Ja myslalam ze ty dobrze się uczysz. Ja z chemi 2 mam fiza tez.a moze z matmy 3 bd. Hehe pozdrawiam. :* i zapraszam do mnie nowy post - opowiadanie

    ReplyDelete
  46. Chemia,fizyka i biologia to zuo ;o
    Pozdrawia bio-chem ;p

    ReplyDelete
  47. ja akurat mam 2 z chemii, chemia to istna czarna magia! :c

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*