Z kołnierzykiem

Saturday, January 05, 2013

No i obiecana notka, gdzie dokładniej pokazuję Wam sweterek.

Uroczy kołnierzyk! ;)
Ten sweterek pochodzi ze sklepu sheinside.com! To już 4 rzecz z tego sklepu i naprawdę jakość ciuchów jest rewelacyjna, a co jeszcze? Dla mnie ciuchy jak z przymiarką! Są idealne, co bardzo mnie cieszy ;)
Może i są wady kupowania w sklepach zagranicznych - dłuższe czekanie na paczkę, ale naprawdę się opłaca. Jednak, jeśli chcielibyście zamówić coś na jakąś okazję to najbezpieczniej miesiąc przed ;)

No i reszta zdjęć ;)
Ogólnie polecam sheinside.com ;)

Na dworze było strasznie zimno, a szczerze mówiąc, dzięki sweterkowi nie było mi aż tak zimno. Jak na razie to mój najcieplejszy, najgrubszy sweterek ;)

A tymczasem, zajadając się ciastem... włączę sobie jakiś ciekawy film ♥

You Might Also Like

72 KOMENTARZE

  1. pogrubia cie lee

    ReplyDelete
  2. śliczny ten sweterek:)wygląda na bardzo porządny:)
    ja jeszcze nigdy nie zamawialam z zagranicznych sklepów;p
    pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  3. jak się uśmiechasz to jesteś słodka :P

    ReplyDelete
  4. Sliczna jestes + masz piekny sweterek :)

    ReplyDelete
  5. jest świetny, z chęcią sama bym sobie taki kupiła ;)

    ReplyDelete
  6. Jaka śliczna i WRESZCIE uśmiechnięta Jess ♥

    Zapraszam, na nową notkę:
    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. śliczy ;d a Ty jesteś taka fotogieniczna <3

    ReplyDelete
  8. kolnierz bleeeeeee

    ReplyDelete
  9. ale zazdroszczę ci tg sweterka . ;D
    śliczne fotki . ;)

    ReplyDelete
  10. bardzo ładny :)
    zapraszam na nowy wpis :)

    ReplyDelete
  11. Świetny ten sweterek ! <3

    ReplyDelete
  12. Jej, ale on jest śliczny *.* Zazdroszczę! :D

    ReplyDelete
  13. ale ładnie się uśmiechasz na 3 zdjęciu <3
    sweterek jest świetny <3

    ReplyDelete
  14. Jest piękny, w moim guście *_*

    ReplyDelete
  15. Boski♥
    Nawet bym się takiego nie spodziewała po zapowiedzi ;D

    ReplyDelete
  16. Śliczny sweterek, cudowny ;o

    ReplyDelete
  17. Uroczy sweterek*.* I ŚLICZNIE WYSZŁAŚ;) Zajrzyj do mnie:)http://loollagold.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. miałam zamawiać sobie podobny tyle, że z futerkowym kołnierzykiem :) bardzo ładny!

    ReplyDelete
  19. Ciązko byłoby mi czekać tyle na przesyłkę, chyba jestem zbyt niecierpliwa ;p

    ReplyDelete
  20. Śliczny sweterek , zapraszam do mnie;*

    ReplyDelete
  21. tak jak pisałam w poprzednim poście bardzo ładny!

    ReplyDelete
  22. Cudownie wyglądasz <3

    zapraszam.

    ReplyDelete
  23. Fajny sweterek:) choć chyba wolałambym go bez kołnierzyka

    ReplyDelete
  24. śliczny ten sweterek :]

    ReplyDelete
  25. Sliczny jest ! :3 Polec jakis film bo nie mam co ogladac :PP

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem czy Ci pomogę, ale wczoraj oglądałam śliczny film. Co prawda jest on świąteczny ale generalnie miło się oglądało, naprawdę polecam. "Bajkowe Boże Narodzenie" ;)

      Delete
  26. wiedziałam, że będzie śliczny ! :3

    ReplyDelete
  27. Świetny sweterek !! *_*

    ReplyDelete
  28. śliczny sweterek, ostatnio sporo osób bardzo poleca te stronę i ubrania są tam na prawdę ładne, chyba niebawem coś zamówię:)

    3 zdjęcie, na którym się uśmiechasz jest prześliczne *.*

    ReplyDelete
  29. jest uroczy!:)
    musze zobaczyć ten sklep!

    ReplyDelete
  30. Cudnaśny ♥
    Ale ty jesteś ślicznaa :D

    ReplyDelete
  31. Prześliczny! :D
    Przeglądałam ofertę tego sklepu, i na prawdę wiele rzeczy mi się spodobało- ale w dalszym ciągu boję się zamawiać z zagranicy :)
    Wczoraj oglądałam film ,,Wybacz, ale będę ci mówiła skarbie" - polecam, jeżeli lubisz komedie romantyczne :)

    ReplyDelete
  32. Cześć. Jestem Avalon
    Na twojego bloga trafiłam przypadkiem i zafascynował mnie. Zapraszam też do mnie i jeśli ci się spodoba to zaobserwuj :**

    http://blog-avalon.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. jejku, no śliczna jesteś! *-*

    ReplyDelete
  34. jakiego aparatu uzywasz? co kompakt czy lustrzanka?

    ReplyDelete
  35. Jaka ty jesteś śliczna i te włosy ; *
    Od ilu lat zapuszczasz ?
    sweterek jest genialny ; *

    ReplyDelete
  36. Uroczo w nim wyglądasz ;>

    ReplyDelete
  37. przesliczne zdjecia a sweterek cudny!
    little-girl-in-vans.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Śliczny sweterek :)
    Chyba się powtarzam, ale jesteś taka urocza :)

    ReplyDelete
  39. Śliczny jest. :D
    Tylko ten kołnierzyk trochę nie w moim stylu,ale ważne,aby Tobie się podobało. ;p

    ReplyDelete
  40. śliczny sweterek,śliczny! ;)
    zapraszam do siebie :*

    ReplyDelete
  41. Uroczy sweterek! Zapraszamy do obejrzenia naszych, autorskich kreacji oraz dodatków na: surrealistycznyduettworczy.blogspot.com
    Pozdrawiamy
    Joanna&Maja

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*