Wąsy

Thursday, January 31, 2013

Cześć dzisiaj doszła do mnie paczka ze strony cheapstars.pl zamówiłam naszyjnik i sweterek, który widzieliście odrobinkę w poprzedniej notce. 

Dlaczego zamówiłam naszyjnik wąsy? Podobał mi się od bardzo dawna więc w końcu postanowiłam go zamówić. Generalnie muszę przyznać, że sklep jest bardzo tani a jakościowo jestem zachwycona! ;)

Łańcuszek naszyjnika jest odpowiedniej długości. Nie za krótki, nie za długi ;)

Naszyjnik jak i sweterek zobaczycie niedługo w stylizacji.
A w tej chwili oglądam po raz Ted'a.

Dobranoc

You Might Also Like

65 KOMENTARZE

  1. dokąd on sięga?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak widać do końca długości moich włosów ;D

      Delete
    2. Leży na brzuchu?

      Delete
    3. Sprawdź dokąd sięgają moje włosy, naszyjnik sięga tak samo ;D
      Tak na brzuchu ;)

      Delete
  2. naszyjnik jest mały w rzeczywistości? <:
    oooo, uwielbiam ten film :D

    ReplyDelete
  3. ile kosztował ? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 12 zł.
      Ale kurcze dodałam linka specjalnie, żebyście mogli zobaczyć ile ma cm, jakie są kolory, ile kosztował a i tak są pytania ;C
      Nawet kilku linijek notki nie potraficie przeczytać ;C

      Delete
    2. No właśnie, ja czytam i wtedy nie zasypuję Cię pytaniami.

      Delete
  4. Ladny , nigdy nie mialam okazji kupic sobie czegos z wasami , no bo jak mi sie podobalo , to kazdy to mial :/

    ReplyDelete
  5. O! Przepiękny!! <3

    U MNIE NOWY WPIS!
    ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA!:)

    fighting-for-a-dream.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. świetny ten sweter *.* motyw wąsów od dawna mi się podobał więc może się skuszę i może znajdę dla siebie coś jeszcze :D też lecę oglądać film :)

    ReplyDelete
  7. Podoba mi się, zajrzę na tą stronkę, może coś sobie znajdę :3

    ReplyDelete
  8. cudny :)
    Też muszę Ted'a obejżeć.


    zihozawsze.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Mam podobny naszyjnik ale z gazety ; )

    ReplyDelete
  10. pięknie ;)

    www.okomody.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Wąsy- fajny motyw.
    A co do poprzedniej notki. To nie przejmuj się. To są zazdrośni ludzie. :)
    Zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  12. Cudowy naszyjnik, ja również sobie kupię, ale w innym kolorze ;)

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Miałam kiedyś podobny naszyjnik :).

    ReplyDelete
  14. Piękny! Zawsze podobały mi się wąsy... szczególnie u mojego taty ;)

    ReplyDelete
  15. o, piękne! ♥ też chce taki x33
    i-am-butterfly.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Jest śliczna . Taki inny.

    ReplyDelete
  17. sliczny ten naszyjnik,mam podobny

    ReplyDelete
  18. Mam podobny, ale czy nie za duży? :p

    ReplyDelete
  19. Ślicznie:) naprawdę fajny ten sklep:)
    pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  20. piękny, muszę sobie taki kupić :D

    ReplyDelete
  21. śliczzzny *___________* + zapraszam do siebie ;3

    ReplyDelete
  22. Ale śliczny wisiorek *.*

    Bardzo fajnie tu u Ciebie!

    ps.obserwuję i będzie mi miło , gdy Ty też C:
    Pozdrawiam i zapraszam. Stella x

    ReplyDelete
  23. nice to meet u really love ur post..
    If u would like we can follow each other and visit our blog , it will be a great pleasure for us to know ur view about our new blog....

    Hugs, http://laviestsuperbe.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  24. wąsy pedofila, dislike. nienawidzę tego motywu :<

    ReplyDelete
  25. świetny ^^
    kamidreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. śliczny <3 Ja kupiłam w Claire's ( świetny sklep)
    Miłego weekendu :)


    http://confectioneryofinspration.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. chce <3!

    www.lena-magdaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Bardzo ładne ;) też mam "wąsy na łańcuszku", ale mniejsze i nieco dłuższe ;)

    ReplyDelete
  29. Świetny <3



    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. kiedy wyniki konkursu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. w poniedziałek ;D
      Zapomniałam napisać w notce. ;c

      Delete
  31. Ted - genialny gilm. :D

    bloggerrka.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Sama mam w posiadaniu podobny + pierścionek w komplecie. Na prawdę cudne ;* No cóż, nic więcej w tym wypadku nie mam do powiedzenia :)

    Pozdrawiam ;**

    ReplyDelete
  33. CHCĘ TAKI NASZYJNIK <3 zazdroszczę pięknego i estetycznego bloga... sama piszę i liczę, że lukniecie do mnie ;) dzięki za każde wejście ;*

    http://szmaragdowytalizman.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Kocham takie naszyjniki <3

    ReplyDelete
  35. Też bym taki chciała:)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*