Warkocz

Tuesday, January 15, 2013

Pewnie zauważyliście już w poprzedniej notce, że dzisiaj postawiłam w końcu na coś innego. Dostawałam wiele próśb, żeby pokazać się Wam w końcu w kucyku, warkoczy, koku. Może wszystko w swoim czasie, póki co możecie zobaczyć mnie w warkoczyku. Jest on robiony na szybko i w sumie mało ogarnięty, ale jest.

~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~
Z początku nie chciałam ściągnąć kurtki, ale w końcu się odważyłam. Haha.
I bez szala, brrrrr! ;x
Nie wiem czemu, ale mam ochotę wyjść sobie teraz na wieczorny spacer. Ale z kim? ; D

You Might Also Like

89 KOMENTARZE

  1. Siostrę namów na spacer :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. przecież siostra cię chyba nie ugryzie -,-

      Delete
    2. Ale nie ma to jak pogadać ze znajomymi na różne tematy ;D

      Delete
  2. ale masz śliczną koszulę! ♥

    ReplyDelete
  3. Jesteś śliczna*.*
    Zimno mi się aż zrobiło jak patrze na zdjęcia brr..
    + obserwuję.

    ReplyDelete
  4. Ładnie wyglądasz w warkoczu musisz się tak częściej czesać dopiero zaczynam blogowanie i proszę cię abyś mi pomogła pisząc komentarz

    ReplyDelete
  5. a Weronika.?:)
    zdj. boskie.;*

    ReplyDelete
  6. Ślicznie wyglądasz <3 Czekam na zdjęcia w kucyku :)

    ReplyDelete
  7. Ja chętnie bym wyszła, ale taaak dalekoo ;(
    Ślicznie ci w tej fryzurze i stylizacji, najlepsza z twoich sesji !!!
    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. ale masz fajną koszulę!! chciałabym taką :) skąd?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wholesale-dress.net ;D
      Post wstecz napisałam ;)

      Delete
  9. Wieczorne spacery są wspaniałe,też chętnie bym się na jakiś wybrała.

    Świetnie Ci w warkoczu. Jak to się mówi 'Ładnemu we wszystkim ładnie'.

    ReplyDelete
  10. Jest Ci ślicznie w warkoczu ^^

    ReplyDelete
  11. bardzo ładnie Ci w warkoczu, ale może następnym razem zapleć go do końca? będzie lepszy efekt:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Włosy mi się kończą bo mam grube włosy ;D
      Z resztą to miało być takie 'nieogarnięte' ;D
      Może następnym razem zrobię do końca, jeśli będzie ten następny raz ;D

      Delete
  12. Ooo...wstaw sobie to zdjęciu do 'O mnie' i nagłówka. Wstawisz?

    ReplyDelete
  13. Piękny OUTFIT! Świetny sweterek! :33 Ze mną możesz iść :D
    Dlaczego jesteś taka śliczna *o*

    Zapraszam bardzo serdecznie do siebie, gdzie możesz zgłosić się do losowania: jedyna zasada: zostaw formularz pod postem i obserwuj naszego bloga! :)))
    http://przyjazn-ponad-wszystko.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Rób warkocz częściej! Jest ci w nim ślicznie :D

    ReplyDelete
  15. ślicznie w warkoczu :D

    ReplyDelete
  16. Świetna koszula ! :-D
    obserwujemy? :)

    accidentalhappily.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. prześlicznie wyglądasz! :*

    ReplyDelete
  18. Ślicznie Ci w warkoczu. : ) Ja najczęściej chodzę w rozpuszczanych włosach, jakoś nie lubię siebie w związanych. ; )
    Świetna koszula *.*

    ReplyDelete
  19. świetnie wygląasz w warkoczu , i koszula tez jest meega . <3
    Obserwujemy . ? xox :*

    ReplyDelete
  20. Witaj. mam pytanie odnośnie twojego wyglądu bloga. Jak zrobiłaś że prawa kolumna wcale nie ma marginesów? Tekst jest od początku do końca a nie tak jak u mnie na blogu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie mam pojęcia, to nie ja robiłam ten wygląd bloga ;)

      Delete
  21. swietna koszula, a ty jak zawsze ladnie i radosnie!

    ReplyDelete
  22. Śliczna koszula !
    ładnie ci warkoczu

    ReplyDelete
  23. ślicznie tak wyglądasz<3

    ReplyDelete
  24. mi podoba się jak wyglądasz i w warkoczu i w rozpuszczonych ♥
    chociaż warkocz tak luźny, że nie ma spektakularnej różnicy (oczywiście dobrze że luźny, nie cierpię przylizanych fryzur)
    ♥♥♥

    ReplyDelete
  25. Koszule to Ty masz fajną ; D
    Ładnie Ci w warkoczu

    szarymioczami.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Częściej rób warkocza!

    ReplyDelete
  27. Śliczny ten warkocz ; *
    Nie było ci zimno ; d ??

    ReplyDelete
  28. Świetna koszula i do twarzy Ci w warkoczu! :D

    ReplyDelete
  29. Ślicznie ci w warkoczu ;)
    Ja pojawiam się zawsze co środa w warkoczu w szkole xd


    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Świetna koszula . ♥

    ReplyDelete
  31. Na tych zdjęciach wyszłaś bardzo, bardzo ( milion razy bardzo) ładnie ^^ Naprawdę, wyglądasz tu o wiele, wiele ( 100 razy wiele) ładniej nić na innych. To pewnie wina tego warkocza i koszuli :>

    ReplyDelete
  32. już mówiłam, ale jeszcze raz to powiem. ślicznie Ci w warkoczu :)

    ReplyDelete
  33. ładne masz te włoski . ; ))

    ReplyDelete
  34. śliczna koszula
    świetnyy blog
    obserwuje i licze na rewanżyk

    ReplyDelete
  35. Aww... Ślicznie ci w warkoczyku <3 Koszula też jest świetna, muszę sobie podobną kupić

    ReplyDelete
  36. Ślicznie Ci w warkoczu :)

    ReplyDelete
  37. Naprawdę ślicznie ci w takiej fryzurze ;>

    ReplyDelete
  38. Świetne Ci wyszło Ombree, naturalnie, hahah też bym wyszła z kimś na wieczorny spacer, niestety nie ma z kim :D
    Obserwuję, liczę na rewanż :3 findy0urself.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Super blog zapraszam do mnie sallmone-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. W warkoczu Ci do twarzy :) obserwujemy ?

    ReplyDelete
  41. śliczne zdjęcia ! wyglądasz na 18 lat ! :) obserwuję i zapraszam :)

    ReplyDelete
  42. super makijaż miałas :D:)

    ReplyDelete
  43. za ładna jesteś! ;*

    www.lena-magdaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. śliczne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  45. Bardzo ładnie ci w warkoczu no i zdjęcia przepiękne ;)

    ReplyDelete
  46. przepiękna stylówczka bardzo dziewczęco;)
    zparaszma do mnie :http://madllin.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  47. jaka ładna <3 *.*

    zapraszam do mnie.;)

    ReplyDelete
  48. Suuuuper koszula!!
    Zostałaś nominowana u mnie na Liebster Blog Award!
    [kazadiii.blogspot.com]

    ReplyDelete
  49. warkocze mi się kojarzą z dziewczynkami w przedszkolu ;)

    ReplyDelete
  50. ale jesteś śliczna! I widać że masz grube włosy ;)

    ReplyDelete
  51. Jak nazywasz się na twitterze? :)

    ReplyDelete
  52. ile lat ma twoja siostra ?

    ReplyDelete
  53. Ślicznie Ci w warkoczu :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*