Wakacyjne plany

Wednesday, January 23, 2013

Cześć! Dzisiaj mam jakoś bardzo dobry humor, że postanowiłam obmyślać wakacyjne plany! Dlaczego tak szybko? Ponieważ są to bardzo poważne plany. Chciałabym pojechać gdzieś za granicę, oczywiście w grę wchodzą rodzice, których zgodę muszę zdobyć, a wiem, że będzie ciężko. Póki co będę ich bardzo prosiła o zgodę na obóz młodzieżowy. Myślę, że to świetna rzecz tym bardziej dla osoby, która uwielbia poznawać nowych ludzi. Jak się zgodzą to wybiorę kraj. Może się nie udać..., ale obóz za granicą to naprawdę moje marzenie

I Wy pewnie również byście się ucieszyli z notek na blogu. Byłyby jedyne w swoim rodzaju! ;)
Cóż... zobaczymy co z tego wyjdzie, do wakacji jeszcze spoooro czasu, więc mam czas by gadać rodzicom w kółko o tym samym, aż się zgodzą.

Co mnie zainspirowało do obozu za granicą?
  Blogerka Ankyls, która wybrała się właśnie na taki obóz do Bułgarii. Myślę, że Bułgaria to trafny cel. Fotorelacja mnie zachwyciła. Dobrym wyborem byłyby również Włochy, które również Ankyl zwiedziła. Dzięki niej wiem, czego mogę się spodziewać po tamtych krajach. 

Piękna Bułgaria! 
 Aż sobie wyobrażam takie fotografie w moim wykonaniu. Ehhh...

Źródła obrazków :

Póki co mogę tylko pomarzyć, patrząc na słoneczne, ciepłe fotografie *,*
Byliście kiedyś na obozie za granicą?
Chcielibyście? ;]

You Might Also Like

76 KOMENTARZE

  1. Chciałabym ale są drogie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trzeba poszukać jak najciekawszej oferty ;)

      Delete
    2. Mnie nie stać na wyjazd w Polskie góry, a co dopiero za granicę : c XD

      Delete
    3. Widziałam pobyt w Bułgarii od 31.05 - 7.06(samolot, hotel i wyżywienie) za 1034 zł, trzeba tylko poszperac :P

      Delete
  2. Uwielbiam obozy :)) Ale za granicą jeszcze nie byłam, chciałabym pojechać na obóz do Anglii. Chce już wakacje! :>

    ReplyDelete
  3. marzą mi się wakacje za granicą :)

    ReplyDelete
  4. ja planuje w tym roku:)

    ReplyDelete
  5. Ja jeszcze o wakacjach nie myślałam ;3

    ReplyDelete
  6. Ja byłam na obozie w Bułgarii i na Węgrzech, rok temu w Bułgarii 2 lata temu na Węgrzech. No i jeszcze 2 razy w Polsce. Cuuudowna sprawa, przecudowna ! Naprawdę było świetnie:)

    ReplyDelete
  7. a mnie szczerze mówiąc takie obozy nigdy nie pociągały. Nie wiem, wolę wyjazdy w innym gronie ;D

    ReplyDelete
  8. Byłam 3 lata temu we Włoszech. Bardzo fajnie i ciepło. Tylko morze takie słone że się można było na nim położyć. A jedna gałka lodów tam, to jakby u nas 3.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A te lody to większością czy ceną? ;)

      Delete
  9. Ja nie byłam, ponieważ jedynym miejscem w którym się dobrze czuję są Góry, czyli Norwegia i Austria, a więc nie zachwycam się Bułgarią czy też Włochami ;)

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Tajlandia <3333333333

    ReplyDelete
  11. Ale tam jest świetnie.:D

    ReplyDelete
  12. ja mogę tylko pomarzyć o takim wyjeździe ;)

    ReplyDelete
  13. ajj chciałabym jechać do Bułgarii :3 Miałam jechać w tym roku na wakacje, ale raczej nic z tego nie wyjdzie ;x

    ReplyDelete
  14. Marzy mi się taki obóz. *.*

    ReplyDelete
  15. oooo ♥

    paulla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. ja też zastanawiam się nad obozem gdzieś za granicę ;D

    ReplyDelete
  17. ja nigdy nie byłam za granicą, no może pomijając wycieczkę w góry, kiedy przekroczyliśmy granicę ze Słowacją xd

    ReplyDelete
  18. Ja miałam jechać w tym roku i mam nadzieję, że wypali :)

    ReplyDelete
  19. Ja chcialabym jechac do bulgari albo do Hiszpani :D No ale najlepiej w Polsce ^ ^

    ReplyDelete
  20. ach :)
    gdy nie byłam za granicą :c

    Zapraszam w wolnej chwili do mnie, na nową notkę :)

    ReplyDelete
  21. ja byłam w Hiszpanii ,Bośni Hercegowinie i we Włoszech było super .

    ReplyDelete
  22. Jeden, jedyny raz byłam na wymianie szkolnej w Szwecji.
    I to był jeden jedyny raz kiedy byłam za granicą :)
    Chcę do Anglii, Paryża lub Włoch :>

    ReplyDelete
  23. Nigdy nie lubiłam obozów, ale świetnie byłoby pojechać do Bułgarii z przyjaciółką.

    ReplyDelete
  24. ja nigdy nie byłam bo na 1000000000% moji rodzice by się nie zdodzili

    ReplyDelete
  25. W te wakacje byłam z chłopakiem w Turcji i powiem,że naprawdę warto...:D przepiękne widoki i zupełnie inny klimat:) w tym roku marzy mi się Grecja:) bo w te wakacje udało mi się tylko jeden dzień być w Grecji i jakoś tak mi się spodobało,że chcę na dłużej:)
    Mam nadzieje,że Twoje marzenia się zrealizują:)
    pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  26. Jak juz się zdecydujesz to fajnie by było gdybys podała na blogu oferte;) MOże czytelnicy pojadą z tobą:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oczywiście, że podałabym ofertę na blogu ;)

      Delete
    2. Ja reflektuję z Tobą jechać hehe ;P

      Delete
  27. Ahh jak tam pięknie <3 haha pamiętam jak Ankyls pisała na wakacjach :D
    Obóz młodzieżowy to nie jest zły pomysł ;> Trzymam kciuki za rodziców :D

    ReplyDelete
  28. Byłam w zeszłe wakacje we włoszech na obozie jesli chcesz mogę Ci powiedzieć co i jak ;) mam też kilka notek o tym wyjeździe ;))
    a także w tym roku planuję bułgarię, ale zobaczymy :))

    ReplyDelete
  29. Chętnie bym się wybrała na taki obóz :)

    ReplyDelete
  30. w te wakacje byłam na obozie w hiszpańskim Lloret De Mar <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Automatycznie kojarzy mi się z Pamiętnikami z Wakacji ;3 haha xd

      Delete
  31. Byłam w tamtym roku w Bułgarii. Goooorąco polecam :)

    ReplyDelete
  32. Uwielbiam obozy ♥ Ja byłam na obozie przy granicy i były 2 wycieczki do Czech ;P

    ReplyDelete
  33. Za granicą jest super nie rezygnuj ze swoich planów wm bo ja jeżdżę:)
    Fajny blog!Ciekawy post!
    Obserwujemy.? odpisz u mnie i skomentuj odwdzięczę się:)
    ZAPRASZAM!!trendy-colours.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Ja również lubię podróżować. Jednak po Twoich zdjęciach widzę, że wolisz wyjazdy typu jedna wielka impreza w hotelu z basenem. Ja wolę zwiedzać. Nie lubię siedzieć w jednym miejscu. A co do moich preferencji to Francja i Hiszpania :)

    ReplyDelete
  35. jaaaaaawwwwwwwwwwwww ja tez marzę <3
    zapraszam i obserwuje <3
    liczę na rewanż bo bardzo mi na tym zależy <3
    http://martynka-stylowa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Ja nigdy nie byłam.Ale bardzo bym chiała...

    ReplyDelete
  37. Chętnie bym pojechała na taki obóz, ale koniecznie z przyjaciółką : )

    ReplyDelete
  38. przekonuj, przekonuj :D

    ReplyDelete
  39. Mm, to fajna rzecz. <3 Ja nie byłam niestety, ale bardzo bym chciała :P

    ReplyDelete
  40. To fajna sprawa . <3 Ja niestety nie byłam, ale bardzo bym chciała. XD

    ReplyDelete
  41. wolałabym pojechać na obóz taneczny :)

    ReplyDelete
  42. Zawsze uwielbiałam obozy,ale za granicą nigdy nie byłam. Pierwszy raz wyjeżdżam na kilka dni za granicę-do Londynu- w poniedziałek. Ogromny stres.

    ReplyDelete
  43. ja w ogóle nie bylam na zadnym obozie ;p zawsze sama

    ReplyDelete
  44. Obozy mają swoją specyficzną aczkolwiek wspaniałą atmosferę. Bywałam na różnych, ale nigdy za granicą. Gdyby tylko mi się udało, byłabym zachwycona! Dlatego też, życzę, aby rodzice Ci ulegli :D

    ReplyDelete
  45. Ja jakoś nie bardzo pragnę wyjechać na wakacje za granicę, sama nie wiem czemu. Boję się, że się tam zagubię. Choć lubię takie baseny, ciepły kliat... Jednak wolę wyjechać do pewnej osoby, mieszka ponad 400 kilometrów ode mnie.

    ReplyDelete
  46. Wakacje za granicą są super ;) Bardzo polecam Ci Czarnogórę <3 jadę tam w tym roku jest tam przepięknie i gwarantuję , ze nie będziesz się nudzić ;) ( Oczywiście to zależy od miasta ale ja znam wiele miejscowości w Czarnogórze , które są super ;) Polecam ci też Grecję ale oczywiście zależy ,którą część tego kraju wybierzesz ,
    bo każda jest odmienna ;) Mówię to bo wiem jak jest , ponieważ jeżdżę co roku za granicę i wiem co i jak w danym kraju ;) ( nie to żebym się przechwalała czy szanowała xd ) A i jeśli o mnie chodzi to warto również zwiedzić Chorwację . Za rok chciałabym pojechać do Hiszpanii , Francji(chodzi mi szczególnie o Paryż) , Włochy itp. ;) Średnio ciągnie mnie Bułgaria bo słyszałam różne opinie na jej temat ;) Ale myślę , ze ty będziesz zadowolona ;) Trzymam kciuki ;) Oby się zgodzili ;D

    ReplyDelete
  47. ja się wybieram do Austrii na początku czerwca z klasę, nie mogę się doczekac:)

    ReplyDelete
  48. ja chyba musze zaczac planowac moje wakacje :D :D
    super zdjecia!!! :)) u mnie troche o kosmetykach mariza :>

    ReplyDelete
  49. ja chyba w tym roku lecę do Bułgarii *,*

    ReplyDelete
  50. Byłam we Włoszech . Swietnie było *.* Już to chyba tu mówiłam . Ale naminowałam cię - u mnie - tyynka.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. wakacjeeee ♥ w tym roku chyba będą najlepsze! :D

    ReplyDelete
  52. byłam w Bułgarii - warto !! jeśli tylko będziesz miała okazję jedź :)

    ReplyDelete
  53. Świetny post! Ja niebyłam w Bułgari ale dużo osób które znam tam były połowa mówi że świetnie piękne widoki itp., a połowa że koszmar że wszędzie żebrzą biedacy, ale ja nie wiem jak tam jest , ale zawsze warto gdzieś pojechać :)

    Zapraszam w wolnej chwili do mnie: nattale.blogspot.com
    Jeżeli ci się spodoba to zachęcam do obserwowania.

    ReplyDelete
  54. Ja w tym roku chyba lecę do grecji :), a w bułgarii byłam i mam złe wspomnienia ; /

    ReplyDelete
  55. Bułgaria- śliczny zakatek swiata ;) polecam. + zapraszam do siebie www.jagodablog.blogspot.com :)))

    ReplyDelete
  56. ja za granicą nie byłam na obozie ale w Polce milion razy i każdy bardzo miło wspominam <3

    ReplyDelete
  57. Na takim obozie nie byłam jeszcze ; )

    ReplyDelete
  58. Jak tutaj u Ciebie uroczo! :)
    Buziaki!

    ReplyDelete
  59. ja w tym roku lecę do Włoch ♥

    ReplyDelete
  60. W Bulgarii byo fajnie. Jak przyjechalam to nie bylam jakoś zachwycona ale potem po powrocie doszło do mnie jak było przezajebiście :)

    Mnie się marzy Hiszpania, ba, moge mieć to na wyciągnięcie ręki - organizowany jest konkurs gdzie do wygrania jest lot do Hiszpani (a powrót przez Francje... ;) ) więc zaciskam pasa i musze wymyslić prace no i cóz...
    Jeśli bym wygrała to byłabym chyba najszczęśliwszą osobą na świecie :)

    ReplyDelete
  61. Kiedyś, jak moja mama wspominała o jakiejś kolonii lub obozie za granicę to automatycznię mówiłam stanowcze NIE ! a teraz od dwóch lat jeżdżę z koleżankami ze szkoły na obozy do Hiszpanii i Włoch i nie wyobrażam sobie innych wakacji ^_^ Ja też już rozglądam się za kolejnym obozem i chyba znowu wybiorę Włochy <3 więc polecam ci te dwa przepiękne państwa,jeżeli wybierasz przejazd autokarem możesz zwiedzić różne inne miasta i państwa po drodze np. Wiedeń, Wenecję, FLorencję, Barcelonę ^^ Jeżeli tylko twoi rodzice się zgodzą to jak najbardziej polecam ci państwa śródziemnomorskie :D

    ReplyDelete
  62. Też chętnie pojechałabym za granicę. : )

    ReplyDelete
  63. jeżeli teraz miałabym drugi raz wybierać to zrezygnowałabym z Bułgarii, bo dla mnie zapalonego podróżnika, liczy się też zwiedzanie, zwiedzanie, i jeszcze raz zwiedzanie. A W Bułgarii widziałam tylko jedno stare miasteczko :C ale tak czy siak, świetny klimat:)

    ReplyDelete
  64. Ja uwielbiam podróże, szczególnie te zagraniczne:)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*