W kropeczki

Tuesday, January 15, 2013

Cześć! Dzisiaj większość dnia, spędzam nudnie w domu, nie mogę obejrzeć ani filmów na necie ani zrobić dla Was czatu, ponieważ przyszedł mi sms z play'a, że zostało mi do wykorzystania mniej niż ileś tam. Pierwsze raz wyczerpałam prawie limit! ; o To chyba przez te częste oglądanie filmów po 3 dziennie i gadanie na czacie po 5 godzin. Trudno, póki co jeszcze chodzi mi internet a za 5 dni nowy transfer ;)

~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~

Dzisiaj wybrałam się na szybkie zdjęcia z Weroniką. Póki co pokażę Wam outfit ;)
 koszula - wholesale-dress.net / bluzka - cayman / reszta - no name
 Miłego wieczoru

You Might Also Like

80 KOMENTARZE

  1. Świetna koszula i włosy *_____*

    http://little-fashionable.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. bardzo ładnie wyglądasz ^^

    Ale pewnie zmarzłaś ??

    ReplyDelete
  3. musisz być taka śliczna? :))

    ReplyDelete
  4. ale śliczne zdjęcia . ; )
    i wzajemniee .;)

    ReplyDelete
  5. Fajna koszula. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  6. śliczna koszula , jeest mega ąłdna . <3
    + zapraszam do obserwowania mnie . <3 xoxox :*

    ReplyDelete
  7. świetna stylizacja :) śliczna jesteś ^^ pozdrawiam i zapraszam do mnie : kamidreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Gęste masz włosy strasznie, :o

    ReplyDelete
  9. Ślicznotka z Ciebie ♥
    Ja tam nie wykorzystuję limitu z Plusa, bo korzystam z Wi-Fi,a Ty nie? ;o
    PS.Będzie dzisiaj jeszcze jakiś post?

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mam bezprzewodowy internet.
      Moja siostra ma też bezprzewodowy z wifi, ale też można wykorzystać transfer ;)

      Delete
    2. A będzie post? ;3 o której?

      Delete
    3. Tylko nie za późno, bo jutro mam na 7:45, ale spoko, bo do 10;35 ;D

      Delete
    4. No bardzo, ta szkołą to tragedia!
      Jutro tak mam bo skrócone lekcje, jak coś ;d

      Delete
  10. Cudna, czekam na więcej zdjęć !

    ReplyDelete
  11. Skąd masz to serduszko przed komentarzami??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jakieś sztuczki z kodami html, nie wiem. Nie znam się na tym. Koleżanka zrobiła. Pod wszystkimi banerami pisze kto zrobił design bloga ;)

      Delete
  12. ale piękna (;
    kuuuurcze, włoski to Ty masz zabójcze ^^

    ReplyDelete
  13. Fantastycznie wyglądasz!
    Ale lepiej Ci w rozpuszczonych włosach!
    Nie ukrywaj ich w warkoczu!
    Są piękne!
    Jak masz czas, to wpadnij totaj:
    http://misiayou97.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. ślicznie wyglądasz^^

    ReplyDelete
  15. ale ślicznie wyglądasz z taką fryzurką! *__*

    ReplyDelete
  16. Ale śliczna koszula <3 Już ją kocham ;* A Ty jak zwykle ślicznaaa ^^

    ReplyDelete
  17. fajna koszula :)
    nie było Ci zimno ?

    ReplyDelete
  18. Śliczna koszula *.*

    http://sweet-candyy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Świetny stój, piękne te zdjęcia :)

    ReplyDelete
  20. przesłodka koszula , ty też :*

    ReplyDelete
  21. Masz internet na sztuki :o

    ReplyDelete
  22. Koszula cudna:) Świetnie wyglądasz:)

    ReplyDelete
  23. Masz śliczny kolor włosów.
    Koszula bardzo fajna.
    Nie zimno Ci tam?
    :)

    http://another-usuall-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Jej śliczne zdjęcia , jednak patrząc na ciebie zrobiło mi się zimno ;*

    ReplyDelete
  25. Cudowna koszula :)
    Nie zmarzłaś?

    ReplyDelete
  26. ładnie Ci w warkoczu!:) świetna koszula*.* coraz bardziej podobają mi się rzeczy z wholesale-dress.net^^

    ReplyDelete
  27. żebyś tylko potem chora nie była po takim rozbieraniu się :p

    ReplyDelete
  28. śliczna koszula, strasznie mi się podoba :)

    ReplyDelete
  29. boskie włosy :D
    ile zapuszczałaś ?

    paulla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. W sumie to nie wiem. Co jakiś czas podcinam o spory kawał by poprawić kondycję włosów. ;)

      Delete
  30. zazdroszczę chudych nóg :)
    im-noemi.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. genialna koszula :)


    http://sara-brych.blogspot.com/ <- zapraszam do obserwowania mojego bloga, dopiero zaczynam :)!

    ReplyDelete
  32. jak ładnie wyglądasz :D

    paulla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Jejku jaka sliczna :3 ale raczej pasowalyby ciemne spodnie do tej koszuli :)

    ReplyDelete
  34. śliczny jest ten warkocz :)

    ReplyDelete
  35. rewelacyjna koszula ♥

    ReplyDelete
  36. świetna koszula, a włosy to już w ogóle. ;)
    Zachęcam do odwiedzin mojego bloga :>

    ReplyDelete
  37. Nie było mnie przez kilka miesięcy,ale wyładniałaś,szok!

    ReplyDelete
  38. boska koszula i jak mówiłam- jesteś BARDZO fotogeniczna,zazdroszczę!:)
    zapraszam do siebie, nowy post :*

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*