W 100%

Thursday, January 17, 2013

Wczorajszy dzień wykorzystałam w 100%. Od 13 wywiało mnie z domu a wróciłam po 22. Najpierw spotkałam się z Pauliną. Poszłyśmy na zdjęcia, w sumie to ja byłam w roli fotografa i zdjęcia jak najbardziej uważam za udane! Potem spotkałam się z Weroniką, której na pewno nie znacie, bo nie pisałam tu nic o niej.
O 19 poszłam do znajomych. Bawiliśmy się w sumie okej. Zrobiliśmy chyba sporo zdjęć, ale nie mam żadnego haha. Może potem ściągnę jakieś z facebooka ;)

Mam kilka zdjęć jak byłam z Pauliną, ale była ok. 16, więc już się ściemniało. ;x

Wpadnę jeszcze potem ; *

You Might Also Like

87 KOMENTARZE

  1. muszę w końcu ruszyć się z domu :D

    ReplyDelete
  2. robiłaś brwi? :> bo wydaje mi się, że mają inny kształt :P

    ReplyDelete
  3. Fajne zdjęcia.
    Dobrze, że wykorzystujesz czas. ;D
    Ja chyba będę siedziała cały czas przed komputerem w ferie. No chyba, że mi się uda rozplanować korzystnie czas, czyli to czego nie umiem! ;D
    Ja mam ferie 28 stycznia.
    Pozdrowienia,
    wpadnij do mnie <3
    setny-blog-o-zyciu.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. cudowną masz tą kurtkę :)

    ReplyDelete
  5. ja mam zamiar całe ferie wykorzystać w 100 % i nie siedzieć w domu. Ciekawe co mi z tego wyjdzie. Dowiemy się od przyszłego piatku ^^

    Bardzo ładne zdjęcia :D

    ReplyDelete
  6. Ale super zdjęcia ;))



    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. dobrze jest wykorzystywać dni na maksa ! i to z przyjaciółmi :)

    ReplyDelete
  8. Jejku jakś ty śliczna:**
    Zazdroszcze !

    ReplyDelete
  9. Świetne zdjęcia, ostatnio coraz lepsze!

    Zapraszam:
    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Jesteś prześliczna, wygląd Twojego bloga swoją drogą też. Jestem przekonana, że teraz będę Cię odwiedzać systematycznie, więc obserwuję i zapraszam do mnie (:
    http://rainy-wonderland.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. super kurtka jeansowa i koszulka <3 gdzie kupiłaś? ;D

    ReplyDelete
  12. Na tym pierwszym zdjęciu nawet nie widać, że masz ombre ;)

    ReplyDelete
  13. Fajne zdjęcia. ♥
    Kocham je oglądać ; ))

    ReplyDelete
  14. świetny outfit ta kurtka jest wspaniała :) Też mam czasami takie dni gdy z domu wychodzę o 12 a wracam np. o 21. Co prawda takie dni męczą ale lubię je najbardziej. photography-space.blogspot.com - zapraszam ;*

    ReplyDelete
  15. jesteś piękna :*

    http://paulla-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Śliczne! Jak ja kocham zdjecia z zimą w tle!

    ReplyDelete
  17. Cos mi się wydaje, ale wyglądasz teraz jeszcze ładniej niż poprzednio :P

    ReplyDelete
  18. piękne zdjęcia, w ogóle jesteś przepiękna *.*

    ReplyDelete
  19. jeju, ale ty jesteś ładna *__*

    ReplyDelete
  20. zazdroszczę urody!
    pozdrawiam cieplutko :p
    http://misiayou97.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. super te rękawiczki masz:D

    ReplyDelete
  22. jej, ale ty masz ładne włosy :>
    `obserwuję :P

    ReplyDelete
  23. znalazłam dopiero dzisiaj Twojego bloga i uważam, że jest genialny. cudowne zdjęcia, cudowna Ty! będę się tu częściej pojawiać, bo wkręciłam się w Tego bloga<3

    ReplyDelete
  24. Najpiękniejsze zdjęcia, jakie widziałam. ; )

    ReplyDelete
  25. nie poznałam Cię na 2 zdjęciu o.o

    ReplyDelete
  26. ładne te ostatnie zdjęcie ;)

    ReplyDelete
  27. Śliczne zdjęcia.
    Czas jest czymś czego nie można zatrzymać,
    najlepiej jest go wykorzystywać w każdym calu.

    Zapraszam do mnie
    another-usuall-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Takie dni są najlepsze ;)
    Śliczne zdjęcia! :D

    ReplyDelete
  29. pięknoto moja <3 ;** :D

    ReplyDelete
  30. Stwierdzam fakt , że kiedyś miałaś naprawdę fajnego bloga ale teraz ta twoja koleżanka Weronika Sternal ma o wiele ciekawsze notki , zdjęcia i całą resztę !

    ReplyDelete
  31. drugie zdjęcie uważam za najbardziej udane ;)

    ReplyDelete
  32. pokaż się bez kreski ;)

    ReplyDelete
  33. pierwsze jest niesamowite!!!!! *.*
    haha to faktycznie udany dzień :D

    ReplyDelete
  34. jesteś śliczna *_*
    [kazadiii.blogspot.com]

    ReplyDelete
  35. prześliczne zdjęcia.♥

    ReplyDelete
  36. Jesteś lubiana w szkole ?

    ReplyDelete
  37. Nie zimno ci było?
    Dodaję się do obserwatorów :)





    Dodaj się do obserwatorów :
    http://magiccornershrew.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Matko boska jakie masz śliczne włosy )( zazdroszcze ) ♥
    + obserwujemy . ? Ja jak najbardziej . ♥

    ReplyDelete
  39. śliczny outfit :)

    Obserwuję, zapraszam.

    ReplyDelete
  40. Ładnee zdjęcia, na drugim wyglądasz zupełnie inaczej jak nie ty :)

    ReplyDelete
  41. slicnze zdjecia.
    dodaje sie do obserwatorow.

    czarne-obcasy.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. śliczne zdjęcia !
    cudne masz włosy ;)

    ReplyDelete
  43. Fajnie wyglądałaś, ale chyba zimno ci było. :D

    ReplyDelete
  44. dawno mnie tu nie było ;c

    ReplyDelete
  45. bardzo ładne zdjęcia Jessiko :D

    ReplyDelete
  46. Trafiłam tu przez przypadek, ale często od przypadków się zaczyna. Przejrzałam kilka notek wstecz, bardzo ciekawy blog, prowadzony na ludzie i z wyczuciem.
    Co według mnie jest oczywiście mega na plus ! ;)
    Zdjęcia jak i wygląd też przyciągają uwagę oraz sama ich jakość bardzo dużo daje.
    Na pewno będę tu zaglądać ;)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    dream-laland.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. sliczne zdjecia i sliczne wlosy <3

    ReplyDelete
  48. lubię połączenie jeansu z paskami ;d ładny zestaw, śliczne włosy ;)

    ReplyDelete
  49. ale masz fajne rękawiczki. :D

    ReplyDelete
  50. masz BARDZO fotogeniczną twarz!
    zapraszam do siebie, nowy post :* + obserwujemy?

    ReplyDelete
  51. meeeeeeeeeeeega włosy <3

    ReplyDelete
  52. swietnie wygladasz i jakie masz wloski ladniutkie zazdroszcze :D

    ReplyDelete
  53. Ślicznie wyglądasz:)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*