TV

Friday, January 04, 2013

No i zaczynamy weekend. Jeszcze tylko następny tydzień i moje województwo ma ferie zimowe ♥
A co do nowego roku, to napisałam sobie chyba 30 postanowień. Myślę, że podałam tym zadaniom ;)

~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~
A póki co korzystam z wolnego czasu i oglądam sobie TV. ;)
A jutro lecę na pocztę, bo dostałam awizo. Już wiem co znajduje się w paczce! Postaram się jak najszybciej pokazać w stylizacji ;)
mmm serowy popcorn *,*
*A tak na marginesie matematykę też zaliczyłam ;)

You Might Also Like

69 KOMENTARZE

  1. Nie miałaś problemu z dodaniem zdjęć? Bo ja pisze notkę, chcę dołączyć fotki a tu przy "prześlij" jest białe tło. Nie spotkałaś się z takim problemem? Wiesz może jak mi pomóc? plis

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nieraz są takie problemy, ale zazwyczaj wystarczy, że wyłączysz przeglądarkę i odpalisz jeszcze raz.
      Mam nadzieję, że się uda ;)

      Delete
    2. miałam ten sam problem...ja musiałam na stronę tinypic dać zdjęcia i skopiować html,żeby móc je dodać do notki.

      Delete
  2. Korzystaj do póki możesz ;pp
    Gratuluję zaliczenia.

    ReplyDelete
  3. To życzę powodzenia na fizyce! ;)

    ReplyDelete
  4. Mmm...popcorn ♥
    Mi się ferie zaczynają 28 stycznia, ale to spoko, bo będzie trochę bliżej do końca roku szkolnego :D

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. też dzisiaj będę oglądać filmy i jeść popcorn :3
    Serowy <3

    ReplyDelete
  6. Cieszę się, że matme masz zaliczoną. Nie mogę doczekać się niespodzianki z paczuszki.

    ReplyDelete
  7. Moje województwo też ma ferie za tydzień ^^,

    Świetny blog ;)

    Zapraszam do mnie:
    www.life-with-queen.blogspot.com

    p.s dzięki że obserwujesz mojego bloga. Pojawiaj się czasami ;)

    ReplyDelete
  8. Moje województwo też ma ferie za tydzień ^^

    Świetny blog ;)

    Zapraszam do mnie:
    www.life-with-queen.blogspot.com

    p.s. dzięki że obserwujesz mojego bloga. Pojawiaj się na nim czasami ;)

    ReplyDelete
  9. Ja mam ferie od 28.01.
    Masz już jakieś plany na ferie ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeszcze nie mam ;)
      Myślę, że nie będę robić nic specjalnego, no ale ważne, że jest wolne i mam nadzieję, że spełnię choć kilka moich postanowień podczas tego wolnego czasu ;)

      Delete
  10. Ja wolę popcorn maślany<3
    Też mam za tydzień ferie:D

    ReplyDelete
  11. Zapraszam do mnie, zostałaś nominowana do Liebster Blog Award :)

    ReplyDelete
  12. ja mam ferie 11 lutego...
    jak ja dawno popcornu ni jadłam;o

    ReplyDelete
  13. ahh, a ja mam chyba ferie dopiero ... w połowie lutego chyba. no ale cóż. :D

    ReplyDelete
  14. Popcorn! Pyszka :) Ja mam ferie za trzy tygodnie, ale czekam cierpliwie

    ReplyDelete
  15. ile ten telewizon ma cali?

    ReplyDelete
  16. Mmmm... też jadłam popcorn z serem, pycha! a co do ferii to też już ostatni tydzień szkoły mi został :)

    ReplyDelete
  17. ja mam ferie dopiero 11 lutego ;d

    ReplyDelete
  18. Hej, nominowałam Cię do Liebster Blog Award! :)
    http://fliehenina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Ja zaraz też lecę coś oglądać :)

    ReplyDelete
  20. o mniam... kocham popcorn ! też mam za tydzień ferie. świetny blog !pozdrawiam i zapraszam do mnie : kamidreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Pop corn ♥
    Moje województwo też ma ferie w tym samym terminie co ty :)

    ReplyDelete
  22. Ej, Jess, wiesz może dlaczego Ada przestała pisać posty na swoim blogu (od trzech tygodni nic nie ma) : cc

    ReplyDelete
  23. ale fajnie masz z tymi feriami, ja nie mam :x
    a w tle smacznie zdrowo kolorowo czy mi sie zdaje? xd
    mm ja uwielbiam popcorn serowy <33

    ReplyDelete
  24. Fajnie tak sobie usiąść z popcornem i zrelaksować się przed jakimś filmem po ciężkim tygodniu ;>

    ReplyDelete
  25. co oglądałaś ? :D mam takie inne pytankoo : czy wstawiłabyć zdjęcie swoich włosów ale wiesz wszystkie do tyłu odgarnięte ;x. bo chciałabym zobaczyc długość i sa na pewno łaadne :D:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Smacznie, zdrowo, kolorowo ;)
      Okej nie ma sprawy ;)
      Postaram się jutro.

      Delete
  26. o Ty, a ja ferie mam ostatnia :(

    Ni też nie chciały się odtwarzac odcinki, dopiero znalazłam na iitv taki myk, że pod wszystkimi okienkami z filmami jest 'zobacz pozostałe linki' czy cos takiego i tam zawsze któryś link działa :p

    ReplyDelete
  27. mmmmm pychota ^^ tak filmowo jak na amerykańskich filmach , haha :D

    ReplyDelete
  28. mniam <3
    Gratuluję zdania matematyki ;)

    ReplyDelete
  29. ja ferie mam dopiero w lutym!
    zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  30. czekam na stylizację, gratuluje zaliczenia :)

    ReplyDelete
  31. Mieszkam koło twojego miasta. I też ferie za tydzień ;) Nie mogę się doczekać !

    pamietnik-agnes.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. jaki masz aparat ? śliczne zdj robi *.* a ja właśnie zastanawiam się nad kupnem nowego i kompletnie nie weim jakiego . ;//
    zapraszam do siebie http://trolololololololooo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. też mam tyle postanowień będę zmotywowana do ich spełnienia ;)
    obserwuję i zapraszam do siebie ; )

    oraz zostałaś nominowana więcej na moim blogu
    http://z-usmiechem-stawiam-kolejny-krok.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Lubię takie piątki :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://thisiskarolina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Jak ja dawno popcornu nie jadłam :P

    ReplyDelete
  36. szkoda, że ferie u nas zaczynają się tak wcześnie :D

    ReplyDelete
  37. Powodzenia na fizyce ;)

    ReplyDelete
  38. Podoba mi się nowy wygląd :)
    Serowy popcorn? Nigdy nie jadłam, ale wydaje się całkiem smaczny :D!

    Pozdrawiam i pod spodem zostawiam adres do mojego bloga!
    www.Klaudia-Pach.blogspot.com
    BUZIAKI, XOXO! :*

    ReplyDelete
  39. aaaa ja też teraz będę miała ferie <3

    ReplyDelete
  40. Tylko pozazdrościć tych ferii :)
    I powodzenia w realizacji postanowień :)

    ReplyDelete
  41. U mnie ferie się zaczną, gdy u ciebie będą się kończyły. ; )
    Serowy popcorn - brzmi kusząco. :D

    ReplyDelete
  42. Gratulacje :))
    Ferie, no ja na moje sobie jeszcze poczekam! ;))

    ReplyDelete
  43. Popcorn ♥
    Ja niestety na ferie jeszcze sobie poczekam,bo mam dopiero w lutym.

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*