Tapeciara

Thursday, January 31, 2013

Jakiś czas temu na moim asku zaczęły pojawiać się anonimowe hejty typu : tapeciara!
Wkroczyłam w normalną dyskusję i otóż ten anonim stwierdził, że mam twarz o wiele ciemniejszą od reszty. Czy zauważyliście to kiedykolwiek?


Ja naprawdę nie widzę bym miała ciemniejszą twarz od szyi czy rąk. Co do zdjęć to czasem pod wpływem przeróbki robię się czerwona, ale to zdjęcia z dworu. A wiadomo jest zimno i potem w domu nasycam trochę zdjęcie, dlatego też tak to wygląda, ale nie robię robię policzków różem, ani nie używam tapety! Jedyne co to delikatnie *jasnym podkładem zakryję jakąś niedoskonałość, jeśli jest, a kredka do oczu i tusz chyba nie sprawia, że jestem tapeciarą ; o  Ten jeden anonim naprawdę mnie rozśmieszył, chyba to ja wiem czy coś nakładam na swoją twarz czy nie.

* Serdecznie pozdrawiam Ciebie anonimku, który wmawiasz mi, że wyglądam tak :
 

A więc czego używam do twarzy? Czasem kremu z lekkim podkładem, ale tylko dlatego żeby stonować kolor, a nie żeby zmienić kolor na marchewkowy, z tym kremem z resztą się nie da dojść do takiego efektu.

 Miłego dnia
PS. Czuję się lepiej, dziękuję Wam za troskę :*

You Might Also Like

72 KOMENTARZE

  1. odpuść Jess, hejterzy byli i będą, bo zazdroszczą urody, nie przejmuj się (;

    ReplyDelete
  2. hahaha śmieszni są ,zazdroszczą Ci JESS <3

    ReplyDelete
  3. hahahahaahahahahahahahahahaha te anonimy humor potrafią poprawić <3
    Według mnie, nie jesteś tapeciarą i nigdy nie byłaś. Chyba każda nastolatka nałoży jakiś krem z lekkim pudrem aby zakryć pryszcza czy coś.

    Niestety hejterzy nie mają się czego już czepiać. ALBO NIE WIEDZĄ JAK WYGLĄDA TAPETA NA TWARZY.

    Szkoda mi trochę dziewczyn, które przez właśnie tych hejterów robią sobie jakąś krzywdę.

    To dobrze, że u Ciebie jest już ok:*

    ReplyDelete
  4. Czasami ludzie są okrutni, dlatego, że zazdroszczą ;) Nie warto się przejmować ;)
    http://idealnie-nieidealnaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. ludzie są strasznie zazdrośni oO

    ReplyDelete
  6. Ja bym tylko powiedziała że robisz kreski ;p Już ja się chyba bardziej maluję :) Ale cóż w końcu anonimom się nudzi ;)

    ReplyDelete
  7. nie przejmuj się takimi anonimami ;)

    ReplyDelete
  8. Moim zdaniem wyglądasz świetnie. Wcale nie widać że masz nałożone coś na twarz ( chyba że cień, tusz czy eyeliner) . Nie ogarniam anonimów.

    ReplyDelete
  9. u mnie ostatnio było, że mam anoreksję, witam! :D

    ReplyDelete
  10. Jejku, oni są głupi ! nie przejmuj się. Jesteś bardzo piękna. Zazdroszczą ci urody :*

    ReplyDelete
  11. Masz piękną twarz, i wspaniały odcień. Zazdrość Go zżera i tyle. :)

    ReplyDelete
  12. Anonimki<3 Do mnie kiedyś anonim "Jesteś gruba i masz mało włosów" :)

    ReplyDelete
  13. nie przejmuj się tymi anonimami.

    A co do zdjęć to nie zauważyłam żebyś twarz miała ciemniejszą niż szyję czy ręce, to zależy też pod jakim kątem robisz zdjęcia i może się tylko tak wydawać :)

    ReplyDelete
  14. Jesteś śliczna i nie przejmuj się głupimi anonimami ;*
    Zdjęcia cudowne, tylko smutne ;< Widać, w jakim jesteś nastroju. Też obecnie przeżywam smutek :/

    ReplyDelete
  15. Nie przejmuj się ;) ;* przecież do jest naturalny makijaż a nie żadna tapeta! Poza tym ten anonim pewnie Ci zazdrości urody *.* ;)

    ReplyDelete
  16. nie przejmuj się anonimami, bo wyglądasz ślicznie. :)

    ReplyDelete
  17. Oni swani są tylko z anonima.Do wszystkiego sie przyczepią;/
    Ale nie przejmuj sie slicznie wygladasz:)

    ReplyDelete
  18. Anonimki zawsze się do czegoś przyczepią .
    Twój makijaż zawsze jest odpowiedni ;)

    ReplyDelete
  19. Ślicznie wyszłaś na tych zdjęciach, a anonim nie wie kto to jest tapeciara!

    http://raspberryandcream.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Jess. Nie przejmuj się anonimami ; **

    ReplyDelete
  21. Glupota ludzka .. -,- Jak naturalny makijaz moze byc nazwany ''tapeta''

    ReplyDelete
  22. nie przejmuj się takimi głupimi komentarzami :) ten ktoś pewnie zazdrości ci urody i tyle :)
    kamidreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Głupi anonim! Ty nie jesteś żadną tapeciarą ! JESTEŚ ŚLICZNA! :)

    ReplyDelete
  24. Nie jesteś brzydka , jesteś sliczna i tapety tu nie widac .
    Nie ma co się przejmowac.

    szarymioczami.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nikt nie mówi, że Jess jest brzydka ;*
      Tylko tu wspomniała o anonimie który powiedział, że jest tapeciarą, lol gdzie? nie widzę, jesteś naturalną nastolatką, a kredną i tuszem jeszcze siebie upiększasz. ;)

      Delete
  25. Nie ma to jak hejterzy ;) Ja jakoś nigdy nie zauważyłam, żebyś miała twarz ciemniejszą, czy ogólnie za dużo makijażu. Zresztą kosmetyki są dla ludzi, jak się ich odpowiednio używa, to ja nie widzę nic złego :3

    ReplyDelete
  26. hejterki chyba tapeciar nie widziały :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. no raczej tak :). haha :)

      Delete
    2. a więc dlatego dodałam przykłady z neta xd

      Delete
  27. Jak nazywasz się na asku :P ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jessis98 - blogowy
      a prywatnego nie zdradzam. ;)

      Delete
  28. Haha rozśmieszyło mnie to.
    jeśli dobrze obliczyłam masz 14-15 lat.Więc nawet jeślibyś używała jakiś kosmetyków itp.. to normalne, ponieważ w tym wieku hm.. to już pora na malowanie.
    I twój kolor twarzy niczym nie różni się od koloru szyi czy rąk.

    ReplyDelete
  29. Uwierz mi też zmagałam sie z takimi hejtami i piszą je ludzie którzy zazdroszczą tobie urody
    eyes-of-ordinary-girl.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Tapeciara?! ciekawe gdzie. Jeju te anonimki... Trochę makijażu i już:D

    ReplyDelete
  31. ah te anonimki, nie ma co xd

    ReplyDelete
  32. Nie przejmuj się hejterami ! Oni byli, są i będą! Jesteś na prawdę śliczną dziewczyną !

    ReplyDelete
  33. hahaha trzeba było się pomalować wszystkim co masz i pokazać im jak wygląda PRAWDZIWA tapeciara, może zauważyli by różnicę ;D

    ReplyDelete
  34. nie przejumj się tymi głupimi anonimami...

    ReplyDelete
  35. Hahaha^^ ten anonimek jest śmieszny. Moim zdaniem wgl nie widać 'tapety' na twojej twarzy :).


    oliwkaaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. ładnie by ci było z prostą grzywką :)

    ReplyDelete
  37. Jesteś śliczna Jess i naprawdę nie warto przejmować się hejterami. Oni są i będą, ale może warto wyłączyć opcję anonimowych pytań?

    PS. Kiedy wyniki konkursu?

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm.. w sumie to dobry pomysł, jestem pewna że żadna osoba ze swojego konta mi tego nie powie ; ) Chyba, że założy specjalne konto.

      Delete
    2. A kiedy wyniki konkursu?

      Delete
    3. w poniedziałek ;)
      Każda loteria będzie trwała tydzień ;)

      Delete
  38. Ja nie zauważyłam takiej różnicy :)

    ReplyDelete
  39. Żadnej różnicy nie widać, a anonimami się nie przejmuj :D
    Pozdrawiam i zapraszam www.ollson.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. nie jesteś na pewno żadną tapeciarą, tylko śliczną dziewczyną! :)

    ReplyDelete
  41. nie przejmuj się,hejterzy zawsze będą. może po prostu zazdroszczą Ci? w każdym razie nie jesteś żadną tapeciarą,pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  42. Anonimowi hejterzy zawsze wiedzą wszystko "najlepiej".
    Nie przejmuj się! Nie ma żadnej różnicy :)


    whereareyouparadise.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. o matko, ale tapeciary : o
    fuuuuu : D

    ReplyDelete
  44. Nie przejmuj się! :)
    Jesteś śliczna i on właśnie tego ci zazdrości! ^^

    ReplyDelete
  45. Świetne są te anonimki. Nigdy nie zauważyłam na twoich zdjęciach abyś miała tapete na twarzy czy jak to można nazwać. + Bardzo ładne zdjęcia.

    ReplyDelete
  46. Jezu... Naprawdę nie wiem, po co ci ludzie tak hejtują... Wdg mnie to niezrozumiałe -_- A poza tym, co im do tego, czy i jak się malujesz ...
    Ps: Śliczny sweterek na Twoim zdjęciu <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pokażę go niebawem, bo listonosz przyniósł dzisiaj! ;)
      I ubrałam tylko do zdjęć, hah ;D

      Delete
  47. Ty tapeciarą? o.O Nie przejmuj się, ludzie z zazdrości potrafią wymyślać sobie takie rzeczy, i próbują się tym dowartościować ;)

    ReplyDelete
  48. Ty tapeciara . ?
    hahahah chyba nie sliczna jesteś . !!!!!!!!!!!
    + zapraszam do mnie xoxox

    ReplyDelete
  49. Jak dla mnie wyglądasz jak najbardziej ok , ja nie widzę tutaj ani grama tapety , nie przejmuj się :)

    ReplyDelete
  50. nie ma sensu się przejmować! to tylko ludzka zazdrość.. pozdrawiam cieplutko M.

    ReplyDelete
  51. Tapeciara ? No bez kitu jak dla mnie wyglądasz normlanie i ładnie. Wiadomo każda dziwczyna używa tam jakiś kosmetyków do make-up'u. A to pierwsze zdjęcie TAPECIARy mnie rozbawiło hahaha

    ReplyDelete
  52. Ładnie wyglądasz, nie przejmuj się tymi anonimami. ; )

    ReplyDelete
  53. jestes sliiczna! ahh te anonimki ....

    ReplyDelete
  54. Są ludzie i parapety :)
    Jesteś śliczna ♥

    ReplyDelete
  55. Nie przejmuj sie tymi typu osobami - po prostu chcą ci sprawić przykrość -.- A może zablokuj funkcje anonimowych komentarzy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak właśnie już zablokowałam anonimowe aski ;D
      Pewnie już żadnego pytania nigdy nie dostanę, haha ;)

      Delete
  56. ty tapeciara?hahaa,ach te anonimki

    ReplyDelete
  57. nie masz się co przejmować anonimami ;)

    ReplyDelete
  58. pieprzyc anonimków! -piękną i młodziutka masz twarz a to że robisz sobie kreski,podkreślasz makijaż rózem to nie znaczy że jesteś tapeciarą! ZAZDROSZCZĄ I TYLE!

    ReplyDelete
  59. Absolutnie nie tapeciara! Mam tylko jedno zastrzeżenie, a mianowicie robisz nieco zbyt grube kreski na oczach i przez to wyglądasz na zmęczoną i smutną.. Troszkę "chudsze" i byłoby idealnie :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*