Świetnie spędzony dzień!

Monday, January 14, 2013

Cześć. Niestety nie zdążyłam wpaść tu szybciej, ale za to mam dla Was dosyć sporą fotorelację z mojego dnia pracy! Haha, bardzo się cieszę, że poszłam na WOŚP, przez to świetnie spędziłam dzień! Chodzenie po mieście i robienie zdjęć wolontariuszom, oraz przypadkowym ludziom, wcale nie musi być nudne. ;)


 
Lampki znalezione w śniegu, hahaha ;D
Potem z Dajaną i Weroniką poszłyśmy do OKSIR'u oddać puszki i generalnie poszłyśmy na sale, gdzie odbywały się przeróżne występy oraz licytacje charytatywne, ciekawa sprawa ;)
Śmiech towarzyszył mi przez cały dzień i takie dni to ja lubię! ;*

Dobrej Nocy!

You Might Also Like

77 KOMENTARZE

  1. Ładnie wyglądałyście ;)

    ReplyDelete
  2. Świetne zdjęcia :3
    A Nowy nagłówek jest przecudowny *.*

    ReplyDelete
  3. Ważne jest aby przy pomaganiu dobrze się bawić i zarażać swoim pełnie pozytywnym entuzjazmem wszystkich wokoło. :) pozdrawiam x

    ReplyDelete
  4. aż miło się patrzy na Ciebie :) Fajne są takie dni :D

    ReplyDelete
  5. Lampki w śniegu haha.xd

    Fajna fotorelacja;)

    ReplyDelete
  6. widać, że było pozytywnie :D

    ReplyDelete
  7. Wygladasz jak balwan poobklejana naklekami, tylko te naklejki zmarnowalas:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ouuć ;x
      Przejęłam się tym strasznie! -,- ;3
      Naklejek było wystarczająco dużo, nie martw się na zapas ;)

      Delete
    2. zgadzam sie z anonimkiem, to nie jest prawdziwy wolontariat jak jeszcze przy tym narzeka sie ze bylo zimno :\

      Delete
    3. Haha, w sumie to nie narzekałam na zimno ale dzięki za info ;)
      Prawdziwy wolontariat jest wtedy kiedy drętwo chodzimy i wyłudzamy pieniądze + zero śmiechu, zero frajdy? Aha, jeśli tak uważasz ... ;)

      Delete
  8. Fajnie zdjęcia ;)
    Też miałam chodzić z puszkami, ale niestety szybko brakło miejsc ;(

    ReplyDelete
  9. Zdjęcia są genialne! Jakiego aparatu używasz? ♥

    ReplyDelete
  10. ładne zdjęcia, fajna praca ; d

    ReplyDelete
  11. Trzecie zdjęcie jest wspaniałe<3

    ReplyDelete
  12. Słodko wyglądasz obklejona tymi serduszkami :P
    Dużo zebraliście u Ciebie w mieście?

    ReplyDelete
    Replies
    1. W sumie to chyba dużo, ale muszę się dowiedzieć ile dokładnie ;)
      Uprzedzam, że moje miasto jest małe! ;D

      Delete
  13. Też byłam na tych występach i licytacjach, tylko, że w moim mieście :>
    Fajnr zdjecia ^^

    ReplyDelete
  14. ale Ty jesteś słodziuuutka :)

    ReplyDelete
  15. Ale sie poobklejalas serduszkami ;) Slicznie :-*

    ReplyDelete
  16. ? ? ? ? ?
    Kopiowała?
    Nigdy nic od nikogo nie kopiowałam!
    Jakieś.. 2 tyg. temu wysłała mi je pewna bloggerka.
    Wierz mi, że z całego serca chciałabym Ci wysłać link do jej bloga, ale z niego już nie korzystam, więc usunęłam historię przegląd,.
    Nie wiem dlaczego masz ten sam!
    Sama go robiłaś?
    Może ktoś inny go skopiował i wysłał mi?
    Przysięgam, że nic od Ciebie nie kopiowałam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, zrobiłam je sama. 2 tyg. temu? Aha a ja je robiłam 2 dni temu. ;)
      Dokładnie mamy taki sam kolor tła, a robiłam je w paint i to sama wyszukałam kolor w zaawansowanych, nie w podstawowych ;D Więc dziwny zbieg okoliczności. Ja nie uważam, że to zbieg okoliczności ;<

      Delete
    2. Szkoda, że podejrzewasz mnie o coś takiego, bo uważałam Cię za osobę jak najbardziej wyrozumiałą. Skoro tak Ci zależy, to to usunę, ale.. Dziwne, bo.. miałam to wcześniej.
      Nie będę się kłócić, tylko daj mi czas, bo muszę zrobić nowe, a to trochę potrwa, ok? :)

      Delete
    3. Gdybym to zrobiła, naprawdę, przyznałabym się, bo nienawidzę kłamstwa, a wiem jak denerwujący są kopiarze, ale to naprawdę tego nie zrobiłam!
      W najbliższej chwili zmienię to:) Cześć ♥

      Delete
    4. Okej dobrze ;) Nie chcę kłótni żadnej ;))

      Całusy! ;*

      Delete
    5. do mnie napsiała ze te serduszka na gorze tez ma z strony, tyle ze ja robiłam je na wymiar bloga dl lucy...nie badźmy naiwni;//

      Delete
  17. Super Blog;). Zapraszam do mnie .;D

    ReplyDelete
  18. Fajne zdjęcia !
    Słodko wyglądacie ;)

    ReplyDelete
  19. jaki masz aparat i obiektyw? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te zdjęcia były robione aparatem Nikon D3000. Obiektyw 18-55mm ;)

      Delete
  20. Świetne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  21. świetnie :)

    http://paulla-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Słodki piesek na 3 zdjęciu :P
    Chłopczyk też. :D

    ReplyDelete
  23. Ekstra fotki :)!
    Pozdrowienia z http://myzombielifee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Ladne zdjęcia : ) Masz talent do fotpografowania . ♥
    +zapraszam do mnie ♥ xoxox : *

    ReplyDelete
  25. fajne musi być uczestniczenie w takiej akcji:D

    ReplyDelete
  26. no to super ze dzień się udał :)
    jaki słodki chłopczyk :)

    ReplyDelete
  27. fajne zdjęciaaa:))

    Ciekawie tutaj u Ciebie :))
    Pozdrawiam Agata-Aga92
    http://agata-aga92.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. hahaha, fajnie wyglądacie takie poobklejane naklejkami WOŚPu :D

    ReplyDelete
  29. Fajna taka akcja, świetnie wyszłyście!
    Będzie dziś czat? ;3

    PS. Jest u mnie nowy wygląd-www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Fajna taka akcja, świetnie wyszłyście!
    Będzie dziś czat? ;3

    PS. Jest u mnie nowy wygląd-www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety nie. Dlatego wolałam go nie obiecywać na dzisiaj. ;)
      A dlaczego, to już moja sprawa. Oczywiście w tygodniu postaram się zrobić nie jeden czat ;)

      Delete
    2. A mialo byc kilka notek, kiedy bedzie? Sorry, ale pisze z komorki.

      Delete
  31. Cześć kochana wyglądasz ślicznie. Cieszę się, że lubisz pomagać! ;)
    Co do pomocy, to właśnie otworzyłam bloga gdzie liczy się pomoc dla osób z problemami. Jestem naprawdę chętna do pomocy. Więcej informacji na blogu, mam nadzieję, że mnie wesprzesz. http://zawsze-pomoc.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. też bym chciała tak spędzić ten dzień :3!

    ReplyDelete
  33. Świetna jakość zdjęć , jakim aparatem je robiłyście ? I cudowne dzieci na nich *.* Urocze ;3

    szarymioczami.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. ja niestety nie chodziłam na WOŚP bo leżałam w szpitalu :c
    Jaki masz aparat?

    ~zapraszam do siebie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojej -,-

      Te zdjęcia zostały zrobione aparatem Nikon D3000 ;)

      Delete
  35. Ładne zdjęcia xD
    Wgl widać że WOŚP sie udał prawda . ?
    + zapraszam do mnie . ♥ xoxox
    pozatym super blog czekam na kolejną notkę . ♥

    ReplyDelete
  36. świetne zdjęcia :) Widać że dzień udany :)

    ReplyDelete
  37. Świetne zdjęcia.
    Wasz dzień musiał być naprawdę udany :D

    ReplyDelete
  38. Świetne i mega pozytywne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  39. Jakie pozytywne zdjęcia. : ) Widać, że dzień fajnie spędzony. : )

    ReplyDelete
  40. śliczne zdj :) mam pytanie, jak zrobiłaś, że tytuł posta jest na środku? kombinuje już od dłuższego czasu i nie potrafię do tego dość :(
    zapraszam - luxury-diamond.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. trzecie zdjęcie strasznie mi się podoba, ma w sobie to coś. : )

    ReplyDelete
  42. ale ładne zdjęcia;)

    dzieki za miłe słowa:*

    ReplyDelete
  43. hehe naklejki na wlasciwym miejscu swietnie :) tez kiedys zbieralam kasiorka fajnie bylo:)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*