Przeciwko

Monday, January 14, 2013

Wczoraj będąc na dworze, miałam też ze sobą swój aparat. Wiecie, nawet go nie używałam. No może kilka razy wyciągnęłam aparat, ale przecież stwierdziłam, po co? Weronika ma lustrzankę, ona zrobi mi zdjęcia swoim aparatem. W taki oto sposób, że od jakiegoś czasu mam do dyspozycji lustrzankę, nastawiłam siebie samą przeciwko mojemu aparatowi, który dotychczas mi starczał. Nagle zaczęłam widzieć mnóstwo szumów i generalnie 'paskudną' jakość zdjęć! To wina 'luksusów'? ... Chyba czas się z powrotem przekonać do mojego aparatu, przecież nagle nie mógł stać się tym 'najgorszym'.


Robiąc zdjęcia makro szybko rezygnuję... przez co żadne zdjęcie wczoraj nie wyszło mi ładnie, albo po prostu nie wyszedł oczekiwany efekt.

Tymczasem idę zrobić sobie jakieś tosty, gorące kakao i włączę jakiś film.
A no właśnie! Dawno nic nie oglądałam na kinolive.pl! ;3

Miłego wieczoru!

You Might Also Like

60 KOMENTARZE

  1. Świetne są te zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  2. Co ty piszesz. ? wyszły ci śliczne zdjęciaa . ; D

    ReplyDelete
  3. zdjęcia makro są boskie :)

    ReplyDelete
  4. Bardzo dobrze robisz ze nie nastawiasz sie zle do swojego aparatu bo przecierz tez jest bardzo dobry :) pozdrawiam Ola :*

    ReplyDelete
  5. Przecież te zdjęcia są wspaniałe !
    Nie narzekaj tylko się ciesz .. ; 3

    ReplyDelete
  6. Nie przesadzaj, fajnie wyszło:D

    ReplyDelete
  7. Ja fotografuję cyfrówką i co do makro to robi mój oczekiwany efekt.A ty nie masz lustrzanki ? co masz ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, nie mam lustrzanki ;D
      Posiadam aparat cyfrowy fujifilm finepix s2960 ;)

      Delete
  8. Fajnie masz ze mozesz korzystac z lustrzanki . Ale nie wiem czy Fuji jest az taki zly . Nieraz robi mi zle zdjecia ale wiekszosc jest dobrej jakosci ( ja to tak widze :d ) :)

    ReplyDelete
  9. Ładne ujęcia :)
    Zapraszam.

    ReplyDelete
  10. ładne ;) i faktycznie jak zasmakujesz 'luksusów' od razu zaczynasz widzieć braki tam gdzie ich nie ma lub są niewielkie ;)

    ReplyDelete
  11. Ja muszę siedzieć przed matematyką, ale tylko 2 tygodnie i ferie, a Ty wtedy skończysz ;D

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Każdy powinien mieć wspólnie ferie... ;C
      Bo to to samo jakby wakacje były w innych miesiącach dla różnych województw ; x

      Delete
    2. Dokładnie tak samo sądzę ;)

      Delete
    3. Mam takie samo zdanie. Ciągle robią mi na złość i nie mogę się spotkać w ferie ze znajomymi z innych województw. Zawsze mają ferie inaczej.

      Delete
  12. ja z kolei bardzo lubię zdjęcia macro, więcej czasu na nie poświęcam, ale efekt potem jest :P

    ReplyDelete
  13. Właśnie te zdjęcia bardzo ładnie Tobie wyszły :)

    ReplyDelete
  14. drugie zdjęcie bardzo fajnie wyszło :)

    ReplyDelete
  15. Zdjecia fajnie wyszly widac ze lubisz robic zdjecia i sprawia ci to przyjemnosc mi sie to bardzo podoba bo musi plynac z serca<3. Zapraszam do obserwowania i komentowania na moim blogu http://honey-bunny88.blogspot.com/2013/01/winter.html?m=1 z gory bardzo dziekuje: * dopiero rozpoczynam blogowanie

    ReplyDelete
  16. świetne zdjęcia. Masz talent. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  17. mi się te zdjęcia podobają ;)

    ReplyDelete
  18. hejka, mam dosyć dziwne pytanie. jak brzmi pełne imię twojej przyjaciółki, Ady ? Wiem, że głupie ;)

    ReplyDelete
  19. super blog masz świetne pomysły na posty ;)


    + obserwuję i liczę na rewanż http://wykrzycz-mi-szeptem.blogspot.com/ ;)

    Pozdrawiam ,
    Weronika.

    ReplyDelete
  20. śliczne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  21. Jesteś urodzoną fotografką!
    trendy-colours.blogspot.com zajrzysz?

    ReplyDelete
  22. To nie wina aparatu, bo każde Twoje zdjęcie jest dziełem sztuki :> Może po prostu chwilowo znudził Ci się aparat?

    ReplyDelete
  23. śliczne zdjęcia ^^ pozdrawiam i zapraszam do mnie : kamidreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Mam podobnie... Czasem mam lustrzankę do swojej dyspozycji na tydzień lub dwa. Później nie dotykam mojego aparatu przez miesiące, bo go nienawidzę ! ;/ Wszystko mi w nim zaczyna przeszkadzać. To gdzie są przyciski, jego masa, wygląd, jakość zdjęć.
    Zapraszam do mnie na : http://ice-cream-and-cake-xd.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Bardzo ładne zdjęcia ; *

    ReplyDelete
  26. Ja również czuję tak jak ty mam aparat, ale myślę, że lustrzanką wyjdą dużo lepsze zdjęcia i, że zwykły aparat to "złom" , ale mówiąc szczerze zdjęcia wyszły ci wspaniałe. :3 Pozdrawiam^^ Obserwuję :3
    Zapraszam do mnie,może się spodoba amazinglifebyjulia.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Bardzo ładnie wyszły zdjęcia <3

    ReplyDelete
  28. Zdjęcia nie są najgorsze ; )

    ReplyDelete
  29. Kiedy używałam cyfrówki, najbardziej lubiłam zdjęcia makro, mój aparat robił bardzo dobre! ;>

    ReplyDelete
  30. dobre zdjęcia :D uwielbiam twój blog.

    http://paulla-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. śliczne zdjęcia!
    czekam na nowe posty kochana :)
    może jakiś outfit ? ; D

    ReplyDelete
  32. Hej. Nominowałam Cię do Libster Award! Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  33. A ile uzbierałyście na WOŚP? Czy tylko robiłyście zdjęcia ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. My akurat robiłyśmy zdjęcia ale koleżanka Dajana zbierała. Nawet nie wiem ile uzbierała ;D
      Dowiem się potem ile uzbieraliśmy ogólnie ;D

      Delete
  34. fajne :D zapraszam:http://wero-vera.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Ja zawsze narzekałam na moją cyfrówkę, ale już mi przeszło^^

    ReplyDelete
  36. http://hoe-e.blogspot.com/ widziałaś -,-?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahhahahah, mało z krzesła ze śmiechu nie spadłam, poważnie:D
      Już się hejty zaczynają, już.
      Bo mamy podobny układ bloga z Lucy, a właściwie to miałyśmy, to słyszę, że odgapiam.
      Do czego świat zmierza..

      Delete
    2. Nam nie chodzi o układ a o tabliczki ;)

      Delete
    3. Żadnego innego argumentu od Weroniki niestety nie usłyszałam, a co do Cb to wiem już, że chodzi o te tytuły dodatków. ;) :P

      Delete
  37. ładne zdjęcia;)

    pozdrawiam:)

    http://vixen1990.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. fajnie, tak biało ;d

    ReplyDelete
  39. Trzeba doceniać to co się ma, bo zawsze można stracić wszystko ;)

    ReplyDelete
  40. Nie są takie złe te zdjęcia. ; ) Wiadomo, że wykonane lustrzanką byłyby lepsze, ale nie trzeba narzekać. ; )

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*