Podcięcie

Thursday, January 03, 2013

Wieczorem poprosiłam mamę by podcięła mi końcówki, które wymagały zregenerowania. - Nie, nie bałam się dać mamie do podcięcia włosów, ponieważ już nie raz zdałam się na jej pomoc. W sumie powiedziałabym ... że to było jedno, wielkie siano. Pewnie to za sprawą prostownicy, oraz farbowań włosów. Cóż od teraz przestaję używać codziennie prostownicy. Koniec! Takie moje małe postanowienie wraz z Nowym Rokiem! ;)

Ja nawet z długością odczuwam zmiany ;D
I czuję, że są zdrowsze!  
No i jutro piąteczek!
~ Dobranoc! 

You Might Also Like

49 KOMENTARZE

  1. Świetnie ♥

    A idziesz jutro do szkoły? ;3

    ReplyDelete
  2. oj ładnie ,jest dobrze

    fajniusie masz włosy ♥

    ReplyDelete
  3. teraz wyglądają żywiej :D

    ReplyDelete
  4. Dlaczego robisz ten wieśniacki dzióbek _._

    ReplyDelete
    Replies
    1. Może nie uwierzysz, ale właśnie do tej notki zrobiłam specjalnie "słit" dzióbek, bo wiedziałam, że 4 razy zdjęcia z dzióbkiem to zdecydowanie za dużo dla hejterów ;)

      Pozdrawiam ;* - I jeszcze raz w emotce, słit dzióbek specjalnie dla Ciebie ;)

      Delete
  5. ja zawsze proszę mamę, żeby mi podcięła końcówki, jakoś do fryzjerów nie mam zaufania ;d

    ReplyDelete
  6. Ja dziś grzywkę podcinałam też u mamy ;P

    ReplyDelete
  7. Jest ok :3
    Rozwala mnie to, że masz takie długie włosy, też chcę *.*

    ReplyDelete
  8. Tez chce takie wlosy :c

    Mam pytanie , jak zrobic aby tytul posta byl na srodku a nie po boku ? Szukam i szukam i znalesc nie moge :c

    ReplyDelete
  9. beautiful your hair!!

    I’m your new follower!!
    If you like mine, do the same!!
    Freaky Friday

    Freaky Friday Facebook Fan Page

    ReplyDelete
  10. ja codziennie prostuję włosy i nie mam siana, to prędzej od farbowania ;)

    Ja tam wolę żeby mi na praktykach włosy podcięli niż mama hehe

    ReplyDelete
  11. Ja też nieraz daję mamie włosy do podcięcia ;D

    ReplyDelete
  12. Rany ale masz długie wlosy!:)

    ReplyDelete
  13. Ja końcówki podcinam co2-3 miesiące i po prostu je uwielbiam bo dzięki temu nie są zniszczone !:)

    ReplyDelete
  14. ja nie lubię prostownic XD

    ReplyDelete
  15. ja nie przezyje bez prostownicy hah :D

    A masz takie specjalne nożyczki do przycinania włosów ? Nie wiem czy wiesz ale zwykłe bardzo niszczą włosy :>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie mam, ale nie zauważyłam, że zniszczyły mi włosy ;D

      Delete
  16. Ja też ostatnio podcinałam, ale ja byłam akurat u fryzjera ;D

    ReplyDelete
  17. Śliczniee ^^ Uwielbiam Twoje włosy ;*
    Ładnie wyszło to drugie zdjęcie ♥ dzióbek ;*

    ReplyDelete
  18. Ja też muszę sobie końcówki podciąć :D

    ReplyDelete
  19. Masz cudowne włosy :) kolor mega a już nie mówię o długości :D Super! Dodaję do obserwowanych, a w wolnej chwili zapraszam do siebie :) No a jeśli się spodoba to również do zaobserwowania ;) Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  20. Hah, ja prawie zawsze proszę mamę o podcięcie włosów. Jeżeli ktoś z rodziny to umie to nie warto wydawać pieniądze na fryzjera :)

    ReplyDelete
  21. Ja tam wolę się wybrać do fryzjera ;>

    ReplyDelete
  22. Ja też po ścinaniu końcówek czułam kompletną zmianę więc doskonale Cię rozumiem :)

    ReplyDelete
  23. prostownica to zło!! :) tylko na specjalne okazje.. ja juz chyba 3 miesiace nie farbowalam włosów, ale jak już kupię to casting.

    ReplyDelete
  24. to dobrze, warto dbać o takie piękne włosy *-*

    ReplyDelete
  25. Śliczne masz te włosy < 3

    ReplyDelete
  26. Super włosy i ładna bluzka :)

    ReplyDelete
  27. zostałaś nominowana prze ze mnie na mim blogu do liebster aword. ; D
    dalsze informacje na moim blog.

    ale zdrowe masz włosy.. oddaj . ; )

    ReplyDelete
  28. Nawet po tym podcięciu masz długie włosy! Też chcę!

    ReplyDelete
  29. kocham Twoje włosy! :) a zwłaszcza ich długość, mi wolno rosną :<

    http://pennbury.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. ciekawy blog ...i fajna bluzka :) gdzie kupiłas

    ReplyDelete
  31. jezuniu, śliczne masz włoski <3 Zapraszamy !

    ReplyDelete
  32. pokarzesz swój pokój? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem, na razie nie mam tego w planach ;)

      Delete
  33. Super!Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:)

    ReplyDelete
  34. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :-)

    ReplyDelete
  35. masz fajne włoski i bluzeczkę^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. chciałam napisać dokładnie to samo ;) bluzka <3
      yrrahydur

      Delete
  36. Moim włosom tez przydałoby się podcięcie ;>

    ReplyDelete
  37. ja bym się bardziej dała oddac moje włosy fryzjerowi niż mamie Xd

    ReplyDelete
  38. Nie lubie jak mam takie siano ;/
    Zapraszam do mnie :)
    http://thisiskarolina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Chciałabym mieć takie długie włosy :c

    ReplyDelete
  40. Ja tam się muszę wybrać do fryzjerki, bo szczerze to trochę boję się mamie dać włosy do podcięcia. :D

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*