Planowanie?

Saturday, January 19, 2013

Cześć. Dzisiaj po długim czasie spotkałam się z Adą! Obmyślamy pewien plan, który niestety pewnie nie wypali. Nie zależy to od nas. Miejmy nadzieję, że wszystko wypali! *,* Wy na pewno też byście się ucieszyli, ponieważ notki były by zdecydowanie ciekawsze! ;)

~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~
Podsumowując pierwszy tydzień ferii ... nic specjalnego nie robiłam. Wykorzystałam tylko jeden dzień w 100 % reszta w 25, 30 %? Szkoda, ale może uda mi się drugą połowę wykorzystać chociaż w połowie ;)
Hmm.. chyba zaplanuję sobie już na dobre ten tydzień, bo póki co w tym tygodniu nawet nie załatwiłam podstawowych spraw ;C

Miłego wieczoru

You Might Also Like

86 KOMENTARZE

  1. mam nadzieję, że drugi tydzień ferii będzie ciekawszy :)

    ReplyDelete
  2. super,ciekawe jaki to plan :)

    ReplyDelete
  3. slicznie wyglądasz, masz mega fotogeniczną twarz;)

    ReplyDelete
  4. Śliczne zdjęcie , ja mam ferie za 1 tydz. i już je planuje. A znając mnie nie zrobię nawet połowy.

    zapraszam do mnie , kochana :***

    ReplyDelete
  5. Fajna fotka, dobrze Ci w takiej fryzurce!
    Ja mam ferie 28 stycznia, akurat jak Ty skończysz ;D

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ja pomimo tego ze nie mam ferii zaczelam organizowac sobie czas , i widze ze dzieki temu moje dni sa ''dluzsze'' i wiecej udaje mi sie zrobic ;)
    Pozdrawiam ;**

    ReplyDelete
  7. Masz śliczne wlosy!
    Długo zapuszczałaś..?
    Bo ja zapuszczam i już doczekać się nie mogę... !!!
    http://misiayou97.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. W sumie to ja robię tak, że mam chwile kiedy po prostu chcę podciąć sobie kawał włosów, bo tak mi się podoba xd Więc porostu doszłam do wniosku, że bardzo szybko mi rosną włosy ;)

      Delete
  8. Ładnie ci w warkoczu ! :>

    ReplyDelete
  9. Ja też mam ferie i siedze w domu i się nudzę.. :<

    ReplyDelete
  10. udanego 2 tygodnia ferii :)
    wyciśnij jak najwięcej :)

    ReplyDelete
  11. Plany, plany :C a ja mam jeszcze 3 tygodnie nauki :C

    _________________________________
    antolka95.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ładne zdjęcie. :D Wiesz, gdybym nie przeczytała opisu, to nie pomyślałabym, że jesteś moją rówieśniczką. :P Tylko z 2 lata starsza czy coś.
    _____________________
    x-it-never-ends-x.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Zastanawiam się jakbyś wyglądałam w rudych włosach ^^. A tak wgl myślałaś kiedyś o przefarbowaniu się na całkowicie inny kolor włosów ;)? Ja mam ferie dopiero od 11 lutego >_<

    ReplyDelete
  14. Ja dzisiaj też miałam takiego warkocza. U mnie do ferii jeszcze trochę.

    ReplyDelete
  15. Też muszę sobie zaplanować jakoś chociaż ten 2 tydzień ferii :)

    ReplyDelete
  16. super masz włosy ! :)

    ReplyDelete
  17. Też mam nadzieję, że u mnie też drugi tydzień będzie bardziej ciekawy;)
    Ładne zdjęcie♥

    ReplyDelete
  18. Cały czas mnie zastanawia, jak Ty wyliczasz te procenty.
    Cztery godziny spędzone ciekawie w ciągu doby = 4 : 24 x 100% = 0,17 x 100% = 17% ?
    Borze, co ja robię z swoim życiem ಠ_ಠ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Po prostu obstawiam z głowy i to nie tak na serio ;D
      I raczej nie w ciągu doby, a w ciągu dnia.

      Delete
  19. No nie i teraz będę myślała co Ty kombinujesz! Nie lubię czekać w niepewności :)

    ReplyDelete
  20. Może właśnie o to chodzi w ferie.. :) Lubię takie nicnierobienie! <33

    ReplyDelete
  21. I co zmienisz to zdjęcie z boku?
    Będzie dzisiaj jakiś post jeszcze?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ODpiszesz????

      Delete
    2. Zdążę zmienić, spokojnie ;)
      Jak widzisz nie pojawił się drugi post. ;C

      Delete
    3. Bo wiesz jest tak jesiennie i wgl. A niedługo wiosna ;D
      A będzie dziś post?

      Delete
  22. Śliczne zdjęcie ♥. Ja zaczynam ferie już w poniedziałek.

    ReplyDelete
  23. A zdradziłabyś jakieś szczegóły tego planu czy to raczej tajemnica? ; )
    Ładne zdjęcie. : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie dowiedziałam się, że nic z tego ;<

      Delete
  24. w ferie na ogół nie ma co robić :c

    ReplyDelete
  25. jajku jaka ty jesteś ładna *_* ja też chce ^^

    ReplyDelete
  26. haha, też się dziś spotkałam z kumpelą.

    ReplyDelete
  27. wzajemnie . ; D
    I ładniutkie zdjątko . ; D

    ReplyDelete
  28. ale ty śliczna ;*

    ja ferie zaczynam za tydzień, a tobie życzę udanych ferii, znaczy pół ferii już xD

    www.lena-magdaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. pozazdrościć ferii :) moje województwo zaczyna zaraz po Twoim
    im-noemi.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. ślicznie wyszłaś na tym zdjęciu ! <3 Powodzenia w zrealizowaniu planów ! ;)

    ReplyDelete
  31. wtedy jeszcze było ciepło i można było robić takie zdjęcia jak to w sweterku właśnie ;)

    ReplyDelete
  32. Ślicznotka ;* Życzę ciekawszego 2 tygodnia ferii ^^

    ReplyDelete
  33. Brzmi znajomo. a tez w pierwszym tygodniu ,tylko leniuchowałam w domku. Mam nadzieje ,że w drugim zdążę gdzieś wyjechać :) Szkoda ,że Twój plan nie wypalił ;/ Zaobserwujesz? ati-lewa-belieber.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. ferie są zazwyczaj takimi wakacjami w które się nic nie chce ;D pozdrawiam *_*

    ReplyDelete
  35. oddaj mi włosy *____*
    ja mam ferie za tydzień
    Jak ci się chce to możesz wpaść.
    aleksandra-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Ohh tak zazwyczaj jest że wyczekuje się na wolne , a jak przychodzi co do czego to nie mamy nic ciekawego do roboty .

    ReplyDelete
  37. świetny blog ! ; )
    http://nataliaa1999.blogspot.com/2013/01/w-strone-sonca.html
    wszystko jest napisane w notce pogrubionym drukiem , z góry dziękuję ; )
    pozdrawiam : D

    ReplyDelete
  38. świetne zdjęcie! :)

    http://pamietnik-jessiki.blogspot.com/2013/01/koczek-o.html

    ReplyDelete
  39. Świetny blog :))
    Ciekawy post ;] Podoba mi się !!!
    Życzę miłego weekendu.

    Zapraszam również do mnie :)
    I na moją stronę https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Za polubienie byłabym ogromnie wdzięczna !

    ReplyDelete
  40. Ładnie Ci w warkoczu.Czy zdradzisz jakie to plany?
    Czy to Twój naturalny odcień oczu?
    Jest śliczny <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ;)
      Niestety planu już nieaktualnie. Mam nadzieję, że uda mi się coś innego wykombinować ;)
      Tutaj kolor został lekko rozświetlony.

      Delete
  41. Ślicznie Ci w warkoczu :))

    ReplyDelete
  42. pięknie wyglądasz! :d

    Zapraszam w wolnej chwili na nową notkę :)

    ReplyDelete
  43. a ja mam dopiero 11 lutego :( ciesz się że masz ferie

    ReplyDelete
  44. Ale jesteś śliczna, ja ferie mam od wczoraj dopiero i też już całe zaplanowałam :) Obserwuję i zapraszam do mnie do rewanżu ourloveourpassion.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  45. Zapraszam serdecznie na post ze sporą ilością zdjęć z Teneryfy i krótką relacją! Wiele do zobaczenia! Pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  46. uwielbiam twojego bloga <3

    http://paulla-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. *_* Jesteś śliczna! Nie wyglądasz na rocznik '98 :) Zapraszam na mojego bloga

    ReplyDelete
  48. Tez nic nie robiłam przez ten tydzień :c
    little-fashionable.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. love this photo and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Też mam zamiar zaplanować sobie ferie, by ich nie zmarnować!

    ReplyDelete
  51. Ale ty ładna:) gdzie ja byłam jak rozdawali urode...

    ReplyDelete
  52. Ale Ty masz cudowne włosy. *.*

    ReplyDelete
  53. świetna stylizacja !

    zapraszam na mojego nowego bloga

    czarno-to-widze.blogspot.com



    ReplyDelete
  54. Ja jeszcze czekam na ferie.
    Udanego drugiego tygodnia..


    Zapraszam do mnie
    another-usuall-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. życzę ciekawiej spędzonej drugiej połowy ferii! ja jeszcze muszę poczekać na nie kilka tygodni..:c
    śliczne włosy*.*

    ReplyDelete
  56. obyś drugą połowę wykorzystała na 175% ;d
    chociaż ja tam mam, że planuję czego to nie zrobię w wolne, a jak przychodzi to korzystam z możliwości lenienia się ;d
    śliczne zdjęcie ;)

    ReplyDelete
  57. Masz cudowne włosy i śliczna jesteś ;3
    Fajne fotki, świetny blog ♥
    http://best-frieend.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. wspaniały blog i te twoje włosy <3 + obserwuję :)

    ReplyDelete
  59. Great blog! Would you like to follow each other? Let me know..
    x

    veruzkas.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Urocze zdjęcie. Podoba mi się oprawa graficzna tego bloga. Robiłaś to sama czy zleciłaś zajęcie się tym komuś innemu?

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*