Paris

Sunday, January 27, 2013

Dzień Dobry
Jakiś czas temu doszedł do mnie naszyjnik z wieżą Eiffla! Od zawsze chciałam zwiedzić Paryż, myślę że Francję w przyszłości uda mi się odwiedzić. Nie jest to nawet wielki wydatek.
Nie wiem czemu ale w przyszłości chcę trochę podróżować, jak będę już dorosła, bo teraz wiadomo nie mogę pozwolić sobie na wyjazd za granicę z przyjaciółmi. Nie wiem czy będę jeszcze wtedy prowadziła bloga. Zobaczymy za te kilka lat ;)

 naszyjnik - www.ringsandtings.com
Kiedy była akcja darmowych pocztówek, otrzymałam jedną z motywem wieży Eiffla ;* ;)
Był ktoś z Was kiedyś w Paryżu? ;)
Jakie wrażenia?

You Might Also Like

67 KOMENTARZE

  1. Cześć!
    Gdzie kupujesz te wszystkie naszyjniki?
    Np. ten z wieżą Eiffla?
    Czy zrobisz kiedyś film typu Room tour , co jest w mojej torebce i wstawisz na bloga?

    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ten jest z www.ringsandtings.com ;)
      Raczej takie filmiki nie kręcą mnie. ;D
      Wydają mi się trochę śmieszne ;D

      Delete
    2. Takie filmiki są świetne ;)

      Delete
    3. Okej.
      A ile kosztował na tej stornie bo ja znalazłam na allegro identyczny za 3.00zł + przesyłka czyli 5.00zł .

      Delete
    4. Nie wiem, bo dostałam go jako niespodzianka i nie mam linku do niego. Ale patrząc na ceny ich biżuterii, myślę że coś około 4-5$ ;)

      Delete
  2. Świetny naszyjnik! Ja osobiście kocham Francję, chciałabym się tam wybrać. ^-^ swoją drogą mam pytanie. Mogłabyś zdradzić, gdzie nabyłaś te okulary, które masz na sobie tutaj http://2.bp.blogspot.com/-63VDXq333SU/UQFBjs5DCBI/AAAAAAAAJ7o/zggHgt5MuDM/s1600/lol.JPG ? Są śliczne, a Tobie strasznie w nich do twarzy! ^-^ xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Allegro ;)
      Wpisz Nerdy, kujonki. Wyskoczy Ci ich masa ;)

      Delete
  3. Ja byłam w Paryżu i nie sądziłam, że tak to będzie wyglądać. Syf, ogólnie wieża Eiffla fajna oraz Luwr czy Wersal. Ale miasto zaniedbane..

    ReplyDelete
    Replies
    1. To prawda. Podobno nawet istnieje coś takiego, jak "Syndrom Paryski". :D Turyści odwiedzający to miasto, zdają Sb sprawę, że nie wygląda ono tak jak sądzili. :o Zobacz w google.

      Delete
  4. nie byłam, ale także chciałabym jechać *.*
    ładny naszyjnik ;3

    ReplyDelete
  5. Byłam w Paryżu. Miasto niby sławne ale bardzo zaniedbane. Ale za to plusem jest wielka ilość sklepów :)

    ReplyDelete
  6. Też marzę o podróżowaniu. Francja, Włochy, Hiszpania, Wielka Brytania, Ameryka... Długo by wymieniać.
    Nigdy nie byłam w Paryżu, ale moja mama była kilkanaście lat temu i bardzo jej się podobało. Mam nadzieję, że zabierze mnie tam.
    Wisiorek śliczny. Mam w podobnym wzorze brelok do kluczy, ale jest duży.
    Zapraszam, http://moj-inny-swiatx.blogspot.com/
    Ps. W ile dałaś za ten wisiorek?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dostałam go w paczuszce niespodziance od firmy ;)

      Delete
  7. Śliczny naszyjnik i pocztówka ♥
    Jakoś mnie nie ciągnie do Paryża chociaż chętnie bym pojechała jeśli by mi ktoś zaproponował ;)

    Zrobisz dziś czat? Sorry za moje ciągłe pytania, ale ja bym mogła dziś kamerkę włączyć ;D

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzisiaj ten ostatni dzień leżę w łóżku bo od jutra znowu męczarnie ;C -,-
      A więc czatu nie będzie bo nieogar xd

      Delete
    2. Spk. A będzie dziś jeszcze jakiś post?

      Delete
  8. Ja nie byłam, ale każdy z najbliższej rodziny już był.
    Mam tam rodzinę, więc kiedyś trzeba odwiedzić.

    ReplyDelete
  9. ja byłam
    najwspanialsze wakacje :) musisz koniecznie zwiedzić ;)

    ReplyDelete
  10. Mnie jakoś nie ciągnie do Paryża ; )

    ReplyDelete
  11. był w Paryżu,świetnie było ogólnie byłam też w innych miejscach we Francji,kocham ten kraj i może w te wakacje znowu będę w Paryżu <3

    wcale nie było syfu,syf to jest w Chorwacji ,Albanii,Czarnogórze itd

    ReplyDelete
  12. Byłam we Francji, ale nie udało mi się zwiedzić Paryża. ;c

    ReplyDelete
  13. Byłam w Paryżu i szczerze mówiąc inaczej wyobrażałam sobie to państwo. A francuzi? Zwykli chami, którzy uważają się za lepszych od innych! (przynajmniej ci których poznałam) Jestem trochę zawiedziona, chodź wieża Eiffla i Luwr są naprawdę godne polecenia ;)

    ReplyDelete
  14. też chciałabym w przyszłości podróżować *.* świetny naszyjnik ;)

    ReplyDelete
  15. Ja byłam w Paryżu. NAJCUDOWNIEJSZE MIASTO ♥ Jak dla mnie.. na pewno jeszcze kilka razy tam zawitam :D

    paulla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Byłam ;) Ogólnie to ze wspomnień mam błądzenie po metrze około trzeciej w nocy i niemożliwość dogadania się z kimkolwiek :d
    Ale ogólnie Francję lubię. Mogłabym pojechać jeszcze raz, bo już wiem trochę więcej o tym kraju.

    ReplyDelete
  17. Śliczny naszyjnik..
    Chciałabym kiedyś pojechać do Paryża..

    Zapraszam do mnie
    http://unusual-my-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. ja marzę o podróży do Francji *_*

    ReplyDelete
  19. nie byłam w patyżu ale chciałabym go zwiedzić a najbardziej interesuje mnie wieża Eiffla

    ReplyDelete
  20. Byłam, bardzo mi się podobało, aczkolwiek Paryż jest trochę inny niż go sobie wszyscy wyobrażają, mam wrażenie, że jest trochę idealizowany :)

    ReplyDelete
  21. niestety nie bylam:(

    ReplyDelete
  22. Śliczny naszyjnik, też bardzo chciałabym odwiedzić Paryż ♥

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Byłam i na pewno wrócę ! Piękne miejsce, wieża robi duuże wrażenie ! Sam Paryż ma niesamowity klimat, szczególnie nocą !

    ReplyDelete
  24. Mrr ; 3 Paryż .

    szarymioczami.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Też bym chciała podróżować:3
    świetny naszyjnik i kartka^^

    ReplyDelete
  26. Zawsze taki chciałam <3

    ReplyDelete
  27. Nigdy nie byłam, a to takie piękne miasto. Bardzo chciałabym tam pojechać :)

    ReplyDelete
  28. też chciałabym tam pojechać ;)

    ReplyDelete
  29. Ja też chciałabym kiedyś podróżować :)

    ReplyDelete
  30. Śliczny naszyjnik*.* Tez chce tam pojechać; ZXapraszam do mnie;)

    ReplyDelete
  31. chciałabym tam kiedyś pojechać *,*

    ReplyDelete
  32. Bardzo ładny naszyjnik . *,*

    zapraszam do mnie ;

    http://moda-plotki-pomoc.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Nie byłam , ale też zamierzam :*

    ReplyDelete
  34. świetny <3
    pocztówka z postcrossingu czy zle zrozumiałam :D?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, nie .. z takiej strony o której juz zapomniałam w sumie, ale przez jakiś czas był szał, bo było darmowe wysyłanie pocztówek poprzez internet ;)
      Ciekawa sprawa zebrałam ich chyba kilkadziesiąt hah ;D

      Delete
  35. Ja byłam. Na krótko, a w kilka dni nie da się wszystkiego zwiedzić. Lubię Paryż. Jest trochę romantyczny. Bardzo mi się tam spodobało i mam zamiar tam kiedyś wrócić.

    ReplyDelete
  36. też chciałbym pojechać :)

    ReplyDelete
  37. Nie byłam w Paryżu i nie jest to miejsce, które chcę odwiedzić w pierwszej kolejności, ale na pewno znajduje się na mojej "mapie przyszłości" :D
    Pozdrawiam ^^

    ReplyDelete
  38. W maju jadę na kilkudniową wycieczkę szkolną do Paryża <3 już nie mogę się doczekać!

    ReplyDelete
  39. Ja też jadę w maju na wycieczkę szkolną do Paryża ; DD
    Mam nadzieję, że w przyszłości spełnisz swoje marzenia < 3

    ReplyDelete
  40. Ja jeśli wygram konkurs to również w maju będe w Paryżu ale prawdopodobnie może tylko jeden dzień.

    ReplyDelete
  41. Ja byłam w Paryżu tydzień.
    Jak dotąd z moich wszystkich wyjazdów, to miasto urzekło mnie najbardziej i z chęcią wróciłabym tam jeszcze raz ;)

    ReplyDelete
  42. Oo Paryż, jadę tam w czerwcu ze szkoły jak będzie wszystko się okaże mam nadzieje, że nie najgorzej chodź słyszałam że niezły syf ale to tak jak wszędzie Ameryke też tak cudnie opisują a syf, brud, wielkie koszty leczenia, brak pracy itd :) Francja, Włochy, Anglia, Hiszpania, Ameryka wszystko wygląda tylko ładnie w filmach :D

    ReplyDelete
  43. Awww sliczny naszyjnik. Planuje sobie taki.kupic.<3. Też.chciałbym zwiedzić Francję. Mam nadzieję ze uda mi.się to.zrealizować za jakiś czas :)
    Ale.pierwsze muszę nauczyć się dobrze francuskiego <333

    ReplyDelete
  44. Zawsze marzyłam o zwiedzeniu Paryża. : )

    ReplyDelete
  45. Ja byłam:p ale miałam wtedy gdzieś 8 moze nawet 7 lat wiec malo pamietam, mmmm cos pieknego :d
    A moze mi sie uda w tym roku jechac bo mam tam ciotkę i mn zapraszała xd

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*