Nowy wygląd bloga

Saturday, January 12, 2013

Uff... w końcu mam wygląd bloga, który mi się podoba! Mam nadzieję, że Wam również. Szablon oraz nagłówek bloga zawdzięczam Weronice, która miała naprawdę sporo cierpliwości do mnie! ;) Co do wyglądu to wykonała kawał dobrej roboty. Naprawdę bardzo, bardzo Ci dziękuję kochana

Do tego oto wyglądu zacznę stosować zdjęcia bez zaokrąglenia. Myślę, że tak będzie wyglądać znacznie lepiej. Póki co przewiduję ewentualnie zmiany nagłówka na typowo zimowe i nic więcej! Jestem zadowolona. Cieszę się, że w końcu mogę to powiedzieć! ;)

Jeszcze raz bardzo dziękuję Weroniko!

~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~
A swoją drogą jutro o 8 pobudka! ; c O 9:30 zaczynam wolontariat z WOŚP. Będę tam aż do 20, a może jeszcze dłużej, zatem nie spodziewajcie się kilku notek, będzie cud, jeśli uda mi się dodać choć jedną!

Zmykam na kolacje. Dobranoc
* Aha!
I wyraźcie swoją opinię na temat wyglądu! ;)

You Might Also Like

69 KOMENTARZE

  1. Ja niestety nie zdążyłam się zgłosić na wolontariat do WOŚP i strasznie, ale to strasznie żałuję:(
    A wygląd świetny, jak zwykle zresztą♥

    ReplyDelete
  2. bardzo ładnie to wszystko wygląda. Ja też bym chciała zmienić wygląd bloga nawet tylko nagłówek ale jestem w tym zupełnie nowa i jakoś tego nie rozkminiłam jeszcze. Muszę poszukać kogoś kto mi pomoże ;D

    ReplyDelete
  3. bardzo ładnie! :D

    ~Weronika się bardzo postarała :D

    ReplyDelete
  4. Świetnie wygląda nagłówek.

    ReplyDelete
  5. mi też bardzo się podoba : 3

    ReplyDelete
  6. wygląd świetny i nagłówek też ;)
    Weronika odwaliła kawał dobrej roboty ;D

    ReplyDelete
  7. fajny ten wygląd ale tak szczerze to Weronika robi szablony tak naprawdę na jedno kopyto...praktycznie niczym Twój wygląd nie różni się od jej czy Lucy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To niestety prawda, zero oryginalności ;(

      Delete
    2. To samo zauważyłam,że widać,że to jedna i ta sama osoba wykonuje.

      Delete
    3. mogę robić inne, ale to zależy od wyboru, kto jakie chce, to takie robie ;)

      Delete
    4. Dokładnie, zgadzam się :)

      Delete
  8. bardzo ładnie jest teraz :)

    ReplyDelete
  9. ale genialny nagłówek :)

    ReplyDelete
  10. Świetny wygląd bloga ♥
    Mam pytanko: Skąd Weronika bierze te kody HTML i jak został zrobiony ten dymek przy komentarzu, proszę odpowiedz ;)

    PS.Możesz przecież zaplanować notki ;0

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ślicznie tu teraz ! ;3

    ReplyDelete
  12. Ładny nagłówek : ) swoją drogą gdybym nie wiedziała że jesteś rocznik 98 to bym kurcze nie powiedziała że masz 14 lat , wyglądasz na co najmniej 16 :)
    Udanego wolontariatu + będe czekać na wpis ♥ xoxoxox : *

    ReplyDelete
  13. Sliczny wyglad ! :3 Taki cieply , :)

    ReplyDelete
  14. fajnie masz, bo ja wygralam tez konkurs u Lucy i weronika zaczela mi robic bloga i nie skonczyla... mam inaczej niz wszystkie inne co wygraly.... ;(

    ReplyDelete
  15. idealnie jest ;)
    gdybym tylko ja umiała takie robić xd

    ReplyDelete
  16. śliczniusi :D
    możesz spytać w jakim programie robiła?

    ReplyDelete
  17. Nagłówek świetny, Twoje zdjęcie obok również, ale ja zdecydowanie wolę zaokrąglone zdjęcia :)

    ReplyDelete
  18. Cudowny nagłówek! ♥
    Sama robiłaś. ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. W pierwszej linijce notki jest napisane -,-

      Delete
    2. Tak to jest, gdy ktoś wejdzie nic nie przeczyta a potem pisze komentarze.... -,-

      Delete
  19. Bardzo fajny.!:*
    zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  20. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  21. Mi też bardzo podoba się wygląd twojego bloga. : )
    Nie zazdroszczę pobudki, ale można się pocieszyć tym, że dzięki temu komuś pomożesz. : )

    ReplyDelete
  22. jest o wiele lepszy niż poprzedni :D ale mogłabyś tło zmienić bo tak troche za jasno i za biaało, ale poza tym świetnie ;33

    ReplyDelete
  23. wygląd śliczny, szkoda tylko, ze teraz każda blogerka ma taki sam :(

    ReplyDelete
  24. Podoba mi się ten nagłówek i mam nadzieję, że zagości tu na dłużej :)

    ReplyDelete
  25. Fajnyyy blog ;)
    Obserwujemyy ? Odpisz u mnie ;3
    http://inspireeed.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Teraz jest super! Mi się bardzo spodobał. Mam nadzieję, że zostanie na długo

    ReplyDelete
  27. ten blog teraz jest taki słodki, ale taki stylowy -nieprzesłodzony ♥♥♥

    ReplyDelete
  28. bardzo mi się podoba. :)

    ReplyDelete
  29. Ja już zaliczyłam pierwszą mszę, teraz jeszcze druga i na salę.;)) Powodzenia w zbieraniu.;* Wygląd śliczny. Też chciałam taki mieć, ale Weronika nie chciała mi go zrobić.;/

    ReplyDelete
  30. Wygląd fajny,ale teraz połowa blogów ma taki wygląd :) Wszystko takie same.Identyczne.Blogi nie mają duszy.Mi ten wygląd się nie podoba trochę.NUDNY JEST

    ReplyDelete
  31. bardzo ładnie, chociaż ja wolałabym gdyby nie było zdjęcia po prawej stronie.. jedno po lewej wystarczy, jest takie słodkie i radosne :) :*

    ReplyDelete
  32. Bardzo mi się tu teraz podoba. A Ty jesteś śliczna!!:DD

    ReplyDelete
  33. Ten nagłówek naprawdę śliczny ^^

    ReplyDelete
  34. bardzo fajnie i przejrzyście się zrobiło :)

    ReplyDelete
  35. Podoba mi sie, ale zmieniłam bym na troszeczke ciemniejszy kolor tej różowej czcionki bo prawie jej nie widać i musze się mocno wysilać żeby coś zobaczyć.

    ReplyDelete
  36. W ramach blogerskiego uznania postanowiłem nominować ten blog do Liebster Blog Award.
    Szczegóły i zasady (w razie nie wiedzy) na moim blogu:
    wduszygramuzyka.blogspot.com

    Oby tak dalej. Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  37. Ale tu ślicznie teraz! ;)

    ReplyDelete
  38. bardzo mi sie podoba nagłówek :>

    ReplyDelete
  39. Przepiękny wygląd !

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*