No to zaczynamy ... ferieee!

Friday, January 11, 2013

Cześć! No i moje województwo zaczyna jako pierwsze ferie zimowe. Mam setki drobnych planów, a raczej zadań co do ferii. Myślę, że uda mi się je zrealizować. Póki co mam ich chyba z 30, ale naprawdę są to drobnostki typu, zrobić porządki w szafie, kupić coś tam, iść gdzieś tam. Wszystko zobaczycie! Jestem pewna, że w końcu od dłuższego czasu na moim blogu będą ciekawe notki. Postaram się dodawać 2-3 na dzień! ;) 

Totalnie nie mam co dodać, a więc ...
jakieś zdjęcie z okna. W sumie nawiązujące do dzisiejszego dnia, ponieważ
zawitało słoneczko! ;3
* zdjęcie zrobione na starym mieszkaniu jeszcze. 
No to od jutra spodziewajcie się naprawdę ciekawszych notek! ; D
I mam nadzieję, że wybaczacie mi to, że w ostatnich dniach notki były w sumie nijakie. ;)
 
* A dzisiaj będzie obiecany tinychat! ;3 Wyczekujcie notki z informacją! ;)
 
A Wy kiedy zaczynacie ferie? ;)
Jakieś plany macie? ;3 

You Might Also Like

62 KOMENTARZE

  1. Ja również zaczynam teraz ferie ^^

    ReplyDelete
  2. To cieszymy się, że będzie chat ;) . Na ostatnim był mega haha :D

    ReplyDelete
  3. zazdroszczę ;D ja mam dopiero za tydzień ;))

    ReplyDelete
  4. oo Jess jak ja Ci zazdroszczę! O.o
    Niestety ja mam 11 lutego ;/
    2-3 notki dziennie? Super! ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zależy w jakie dni co będę ciekawego robiła ;)

      Delete
  5. Też zaczynam teraz ferie jestem z wielkopolski :)

    ReplyDelete
  6. oo jak ci fajnie :) ja ferie mam dopiero za równiutki miesiąc :)

    ReplyDelete
  7. Też zaczynam ferie- małopolska ; *

    ReplyDelete
  8. Ja dopiero od 11 lutego mam - lubelskie. Eee fajnie. Będę tutaj wpadać chyba co chwilę jak bd aż tyle notek na dzień :*
    Śliczne zdjęcie. ZaprasZam do mnie :*

    ReplyDelete
  9. haha, gratuluję ferii :D ja muszę czekać jeszcze dwa tyg.... czekam na posty :D
    http://eatlovefreak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Także zaczynam ferie. Kujawsko-pomorskie.
    Cieszę się, że są ferie, a tym bardziej, że właśnie obejrzałam pogodę i ma padać śnieg!!!
    Sporo takich drobnych planów, ale nic konkretnego.

    ReplyDelete
  11. ja zaczynam dopiero w lutym ;d Miłych feri

    ReplyDelete
  12. Mi też się zaczęły ferie♥
    A z jakiego miasta jesteś?

    ReplyDelete
    Replies
    1. O to blisko mnie Jesiko. ;)
      JA jestem z CHełmna ;)

      Delete
    2. Oo to rzeczywiście bliziutko! ;)
      Jakby co zapraszam do Świecia, chętnie oprowadzę i ogólnie ;]

      Delete
  13. U mnie niestety jedni z ostatnich ;(
    Zazdroszczę ;)


    Zapraszam na konkurs!
    Do wygrania piękna biżuteria ;)
    Warto spróbować :D

    ReplyDelete
  14. My zaczynamy dopiero pod koniec stycznia :(
    cheesecake-corner.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. U mnie też się już ferie zaczęły :)

    ReplyDelete
  16. Ja zaczynam ostatnia czyli za miesiąc (11 lutego) ale nawet się ciesze bo nie będzie mi smutno kiedy skończę ferie że inni jeszcze mają i to jest plus bycia ostatnim :) A wybieram się na nie do Egiptu <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. W sumie racja, w poprzednim roku miałam ostatnia ;)
      To super!

      Delete
  17. też zaczęłam ferie - małopolskie ^^pozdrawiam i zapraszam do mnie : kamidreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. ja ferie mam dopiero 11 lutego..

    ReplyDelete
  19. ja tam nie chce ferii bo bd musiala na praktyki chodzic :(

    Udanych ferii życzę

    ReplyDelete
  20. ja też w lutym :< Ale zazdroszczę Ci <3

    ReplyDelete
  21. Ja mam ferie 28 stycznia, ale się bardzo cieszę, bo 14 styczeń to zdecydowanie za wcześnie ;>
    A planów na ferie nie mam narazie.

    Proszę zrób czat po 18:30, bo u mnie ksiądz chodzi ;D

    ReplyDelete
  22. 15 luty :d nottttt baddddddd :D 17 w Chełmnie, myślałam o spotkaniu ale to będzie w środku tygodnia to się nie uda :/

    ReplyDelete
  23. Mi też zaczęły się ferie :)

    ReplyDelete
  24. ferie za miesiąc ;)
    jestem ciekawa postów :)

    ReplyDelete
  25. ja w lutym . Miłego czatowania ;*

    ReplyDelete
  26. Ja za 2 tygodnie. Ale czekam !
    Grrr... jeszce zebranie !

    ReplyDelete
  27. ja dopiero za 2 tygodnie zaczynam ferie ;/

    ReplyDelete
  28. Ja nie bede miała wogóle feri :<
    no ale udanych ferii tobie życze ;P

    ReplyDelete
  29. Fajny blog ;)
    Obserwujemy?

    ReplyDelete
  30. a ja mam 11 lutego i czekam z utęsknieniem

    ReplyDelete
  31. ja mam 11 lutego, na razie żadnych panów :)

    ReplyDelete
  32. ja mam ferie dopiero za dwa tygodnie :D

    ReplyDelete
  33. Ja się cieszę że nie zaczynam już teraz, przynajmniej jest czas na poprawienie ostatecznie ocen czy coś :P U mnie dopiero pod koniec stycznia, jest spoko.

    No i nie ciesz się, to ty po feriach będziesz najdłuzej chodzila do szkoly ;p

    ReplyDelete
  34. jeśli można spytać, jak często chodzisz z pieskiem do weterynarza? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. W sumie to nie orientuję się w tym zbyt dobrze, ale wiem, że nie często, ponieważ nie ma po prostu po co ;)

      Delete
  35. Ja ferie mam 28 stycznia :3

    ReplyDelete

  36. Zostałaś przeze mnie nominowana do Libster Blog Award .
    Szczegóły na moim blogu :
    szarymioczami.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. ja ferie zaczynam 28 stycznia ;)

    ReplyDelete
  38. Zazdroszczę, chętnie bym sobie odpoczęła od szkoły. :)
    Ale ja mam dopiero w lutym ;p

    ReplyDelete
  39. Ja także jak kilka komentujących mam ferie dopiero w lutym. Są tego plusy i minusy. Ale przydałyby się te ferie już teraz i to bardzo.

    Życzę udanych ferii :)

    ReplyDelete
  40. warto czekać na ferieee ♥

    ReplyDelete
  41. moje województwo ma jako ostatnie albo przedostatnie -.- miłych ferii ! :)

    ReplyDelete
  42. A ja mam ferie w połowie lutego dopiero...

    ReplyDelete
  43. Ferie zaczynam od połowy lutego .. niestety . Konkretnych planów jeszcze nie mam , ale bardzo chciałabym pojechać w góry na kilka dni :) Udanego wolnego ! :*

    -wiikuuu.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Ja też mam już ferie ! Super blog !! Chciałam siędodaćdo obserwatorów ale okazało się ze już dawno to zrobiłam !!>! mam nadzieje że mój blog się tobie spodoba :PP ! Modnisia160.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Zazdroszczę :) Ja mam dopiero 11 lutego :/

    ReplyDelete
  46. Ja mam ferie dopiero 11 lutego.;/

    ReplyDelete
  47. ja ma ferie od 14 stycznia, co robię? szaleję :D

    ReplyDelete
  48. U mnie dopiero za 2 tygodnie.. ; )
    A planujesz na ferie jakiś dłuższy wyjazd? ; )

    ReplyDelete
  49. Ja ferie zaczynam dopiero 28 stycznia :)

    ReplyDelete
  50. To masz fajnie, moje dopiero za miesiąc...

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*