Nie wydrapmy sobie oczu!

Saturday, January 26, 2013

Cześć!
Dzisiaj wpadam do Was z podobną notką do poprzedniej czyli "chamstwo a szczerość". Myślę, że takie notki są przydatne i powinny pojawiać się raz na dzień. ;)

Dzisiejszy temat to "Nie wydrapmy sobie oczu!" Domyślacie się o co chodzi? O Blog Roku 2012, moi drodzy. Zaczął się naprawdę wyścig szczurów a to do czego posuwają się niektóre blogerki mnie przeraziło. Po prostu hańba dla reszty bloggerowiczów! Z czym się spotkałam?
Pewna dziewczyna napisała do mnie na facebooku, czy wiesz co pisało w sms'ie otrzymanym po zagłosowaniu? Powiedziałam, że nie, bo osobiście nie głosowałam na siebie i na inne blogi również, ponieważ nie mam nic akurat na koncie. Spytałam dlaczego pyta? Odpowiedziała, bo (pewna blogerka) karze mi zagłosować na nią, a ja tak naprawdę nie lubię jej, ale wiesz, że ona może zniszczyć każdego, znam ją dobrych parę lat. Zabiłaby za wygraną.  - Coś podobnego.
Nie powiem, że zabolało mnie to, że ktoś tak traktuje swoich czytelników. W sumie to ze strachu wyślą sms'a bo ona będzie chciała by podyktowali jej potwierdzenie wysłania? Nie, nie, nie.
Nie dajcie się szantażować! Powiedzcie stanowczo NIE. Powiedzcie prawdę. 

Dziewczyny to nie o tym chodzi w tym konkursie! Rozumiem, że napiszecie do czytelników na blogu tysiąc pięćset razy o informacji z numerem telefonu i treści sms'a oraz na fapnejdżach i to jest jak najbardziej dopuszczalne ;) A takich zachowań, jakie przedstawiłam dziś, nikt się nie przyczepi... nikt nic nie powie. Ale jeśli ja sobie trochę po spamuję na swoim fanpejdżu to od razu : "miszczyni spamu. :) Nie posraj sie tylko I tak nie wygrasz ♥" Od kogo komentarz? Od osoby, której się nudzi i założyło specjalne konto. Pozdrawiam, wspaniały pomysł!

~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~
Rada dla Was. Głosujcie na te blogi, które naprawdę lubicie i chciałybyście by wygrał bo w tym konkursie o to chodzi o sprawdzenie jaki blog podbił najbardziej serca czytelnikom! 
Nie dajcie się zastraszyć. 
Miłego Dnia

*Jeśli chcecie mi pomóc ślijcie sms'y o 
treści J00056 
Na numer 7122. * W treści 0 - to ZERO To dla mnie bardzo ważne! :*

Możecie również udostępniać zdjęcia z informacjami z mojego fanpejdża
>>klik<<

You Might Also Like

84 KOMENTARZE

  1. Ja zglosilam sie do konkursu, ale nikogo nie namawiam a nawet nikomu nie proponuje zeby na mnei glosowal i sama tez nie glosuje bo po prostu nie mam czasu na takie ,glupoty':D Zglosilam sie dla zabawy i tak po prostu ale nie biore tego konkursu tak calkiem serio, jak ktos zaglosuje to dobrze, jak nikt nie zaglosuje to tez dobrze, to nie jest jakas walka o zycie, walka o przetrwanie ze obowiazkowo moj blog musi wygrac, nie przywiazuje wiekszej uwagi do tego konkursu:) A na niektorych blogach widze jak dziewczyny w komentarzach piszą ,zaglosuj na moj blog'... nie rozumiem tego i troche to jest irytujace:/ Pozdrawiam:)
    u mnie nowy wpis:*

    ReplyDelete
  2. Wspaniały wpis Jess ! ja akurat nie mam nic na koncie ale kiedy tata doładuję mi konto od razu ślę na ciebie sms.
    Twój blog zaliczam do jednych z moich ulubionych i życzę ci wygranej
    A to co napisałaś o tych blogerkach jest wprost karygodne. nie rozumiem jak można tak robić ;(

    ReplyDelete
  3. oo dokładnie! ;)
    Bardzo fajny post. Są blogerki, które zmuszają, niestety. :x
    Ja osobiście uwielbiam Twojego bloga! <3
    Miłego dnia, Wiktoria ;)

    ReplyDelete
  4. ja sie nawet nie zgłosiłam do tego konkursu i chyba dobrze
    chciałam tez zagłoswac na kilka wybranch blogów i miedzy innymi na twój ale nie mogłam wyslac tego sms i pisze jakis bład i to pewnie ze mieszkam zagranica, nie wiem już

    ReplyDelete
  5. Masz zupelno razje, dopuszczalne jest proszenie o glosy, ale bez przesady. Ja trafilam na to ze napisamam post z prosba o glosy a tu nagle komentarz typu zeby to na ta osobe glosowac. Rozumiem proszenoe znqjomych i czutelnikow ale jak dla mnie to jest chamskie nie powiem, bardzo chce sie dostac do tezeciego etapu po mimo ze uwazam ze mam malo szans na jakies miejsce, ale niektorzy przesadzaja. A przy okacji, caly czas lukam na liste bo tez jestem dosyc wysoko w rankinku ale mysle ze przejdziesz i ze na to zaslugujesz. Mam nadzieje ze moze te dziewczyny sie uspokuja bo mi jest po prpstu przykro jak czytam takie teksty szczegolnie o szantarzu. Soki ze ni ma polskich znakow ale pisze z telefonu.

    ReplyDelete
  6. Cudowny wpis ! Ja również nie mam nic na koncie, ale planuję doładować i wtedy wyślę sms'ka ;) Widać, że Ty taka nie jesteś i grasz uczciwie, a nie zastraszaniem ;) Życzę powodzenia i nie życzę takich problemów ;< Pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  7. Jeju, to jest tylko konkurs, rozumiem, że każdy chce wygrać, bo fajne nagrody kuszą, biżuteria od Apartu, ale bez przesady, Kochani. Nie chcę zaśmiecać bloga komentarzami, typu czy na kogoś zagłosuje. Jeśli blog mi się podoba to oczywiste, że zagłosuję. Ale bez przesady.

    ReplyDelete
  8. Świetny wpis, w sumie nie rozumiem jak można tak robić ale to nazywają życiem:)

    ReplyDelete
  9. fajnie :P

    paulla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Powodzenia w udziale w blog roku :)

    ReplyDelete
  11. Mnie już nic nie zdziwi ;P Trzymaj się :D

    ReplyDelete
  12. Fajne, ale czasem nie rozumiem twoich wypowiedzi ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Może trzeba poćwiczyć czytanie ze zrozumieniem? ;)
      Bo chyba przesłanie łatwo jest znaleźć i zrozumieć.

      Delete
    2. Ankais chyba wgl nie przeczytała. Bo jak można napisać odpowiedź "fajnie" lub "Fajne" fajne jest to jak postepuja takie blogerki? aha.

      Delete
  13. Wow. Z czymś takim jeszcze się nie spotkałam. Żeby zmuszać innych do głosowania? To już jest przegięcie.Chyba ta osoba nie do końca rozumie ideę tego konkursu. Co z tego że wygra skoro i tak nikt nie będzie lubił jej bloga? Bez sensu.
    A jeśli chodzi o Ciebie to wczoraj wysłałam sms'a by zagłosować na Twojego bloga :)

    ReplyDelete
  14. no i masz racje ja jak tylko bede miała cos na koncie zagłosuje

    ReplyDelete
  15. co się z tymi ludźmi teraz dzieje :o

    ReplyDelete
  16. O takim czymś jeszcze nie słyszałam . Niektórzy powinni się wstydzić , w końcu każdy ma wolną wolę . Jeśli si komuś blog podoba to zagłosuję , a nie że zmuszają -.-
    Na moim blogu rozpoczęła się loteria, będzie mi miło jeśli weźmiesz udział ♥ :szalone-moje-zycie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Super blog:)
    Zapraszam do mnie ;*

    ReplyDelete
  18. Bardzo słuszna uwaga.
    To jest chore.

    ReplyDelete
  19. O RANY! Wiedziałam, że blogowicze zrobią wszystko by wygrać.. ale.. żeby posunąć się aż do szantażu? Co jak co, ale tego to już naprawdę się nie spodziewałam! Ludzie po prostu nie znają granic!! ;/;/;/

    ReplyDelete
  20. świetna notka ;)
    ja wysłałam sms-y na 3 blogi (w tym twój) z własnego wyboru, bo moim zdaniem są świetne ;> takie sytuacje jak ta, którą opisałaś mnie przerażają ;c Niektórzy idą do celu po trupach, niestety :\

    ReplyDelete
  21. Też mnie już to trochę denerwuję, a szantaż to już szczyt chamstwa!
    Według mnie powinno się głosować na blogi jakie lubi się czytać :)

    ReplyDelete
  22. Świetny post. To straszne,że blogerki szantażują czytelników.

    ReplyDelete
  23. Nie rozumiem bloggerek, które karzą na siebie głosować -,- Chyba nie zdają sobie sprawy, że mogą przez to stracić sporą ilość czytelników.

    Ogólnie notka bardzo fajna i ciekawa :)

    ReplyDelete
  24. wow O.o groźnie się robi XD

    ReplyDelete
  25. bardzo fajny blog!
    masz piękne imię :)
    życze powodzenia w drodze do wygranej :*

    ReplyDelete
  26. ;o Nie zbyt ladnie z jej strony ..
    Powodzenia ;)

    ReplyDelete
  27. zgadzam się i powodzenia :*

    ReplyDelete
  28. ja życze wszystkim powodzenia i uczciwej rywalizacji :)

    ReplyDelete
  29. Zgadzam się!!! :)
    Mądrze napisane!

    U MNIE NOWY WPIS!
    ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA! ;)

    fighting-for-a-dream.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. serio masz 15 lat :O
    w jakim programie robisz nagłówki?

    ReplyDelete
    Replies
    1. W sumie to 14 jeszcze ;) ;D

      Nagłówek zrobiła mi inna blogerka ;)

      Delete
  31. Dobrze napisane! :) Niektorzy to juz naprawde przesadzaja... ;/

    ReplyDelete
  32. Troche to glupie bo pierwszo o tym wszystkim piszesz a po chwili prosisz aby sie wysylalo sms -,-

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Rozumiem, że napiszecie do czytelników na blogu tysiąc pięćset razy o informacji z numerem telefonu i treści sms'a oraz na fapnejdżach i to jest jak najbardziej dopuszczalne ;) A takich zachowań, jakie przedstawiłam dziś, nikt się nie przyczepi... nikt nic nie powie. Ale jeśli ja sobie trochę po spamuję na swoim fanpejdżu to od razu : "miszczyni spamu. :) Nie posraj sie tylko I tak nie wygrasz ♥" Od kogo komentarz? Od osoby, której się nudzi i założyło specjalne konto. Pozdrawiam, wspaniały pomysł! ♥"

      Prosić można o głosy czytelników, to jest jak najbardziej okej. Ja pisałam o formie wymuszania, grożenie komuś, że jak nie zagłosuje to go zniszczy czy coś.

      Delete
  33. bardzo mądrze piszesz i zgadzam się z Tobą w 100%. :)

    brakwenybiczys.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. masz dużo ładnych rzeczy, pomyślałam sobie, że mogłabyś napisać posta o tym jak zamawiasz na zagranicznych sklepach . Ciekawi mnie to :D A jak zamawiasz to wymieniasz pieniądze w kantorze i potem zamawiasz ? ile czekasz na przesyłkę ? i czy te ubrania są drogie ? podasz przykładowe rzeczy i ceny z tych zagranicznych ale podane w zł. Bo wiesz ja się boję zamawiać na zagranicznych sklepach :D
    I jak napiszesz takiego posta ?
    Pozdrawiam Asia ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zastanowię się. Choć nie bardzo wiem o wymianach i płatnościach, ponieważ te zagraniczne rzeczy mam ze współprac. Ale mogę powiedzieć o czasie wyczekiwania, o kontakcie z daną firmą oraz o jakości ubrań. ;)

      Delete
    2. myślę że to byłby fajny post :D
      Asia :d

      Delete
  35. Zgadzam się w zupełności ; )

    ReplyDelete
  36. Ja nie biorę udziału. :) Powodzenia. :)

    ReplyDelete
  37. Masz racje !
    Mądrze piszesz ; *
    Życzę Ci wygranej < 3

    ReplyDelete
  38. O matko!! Nie pomyślałabym że można posunąć się aż tak daleko. Ludzie to tylko konkurs , wiem, że stawka jest wysoka, ale trzeba znać granice. Ja sama nikogo nie zmuszam do głosowania ewentualnie pytam czy by oddał na mnie głos lub proponuje wymianę, ale to co innego. Masakra. Są ludzie i taborety ...

    ReplyDelete
  39. Jesteś śliczna, Twój blog uroczy i przejrzysty! (: zapraszam do mnie na http://chwytam-momenty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. zgadzam się z tobą w 100%:)
    zapraszam do mnie na www.gusiak15.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. w końcu ktoś dobrze napisał -.-' Brawo <3 + Zapraszam do siebie ;3

    ReplyDelete
  42. Zgadzam się z Tobą ;)
    PS. Możesz mi nie spamować z sms'ami na GG? Bo wiesz, że ja i tak na Ciebie głosuję...

    To jak z tym czatem?
    Będzie dziś post?

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedno spytanie się o głos to nie spam. ;)
      Ewentualnie od dwóch.

      Dzisiaj czatu nie będzie, więc wtedy postaram się jutro. ;)

      Delete
  43. Masakra. Zgadzam sie z tobą :)"

    ReplyDelete
  44. Dobrze napisane, powodzenia w konkursie :3

    ReplyDelete
  45. jednak uważam, że niepotrzebnie piszesz pod każdą notką informacje o głosowaniu na twojego bloga, wychodzi na to, ze bardzo chcesz coś wygrać
    ankyl nic o tym nie pisze a ludzie i tak będą na nią głosować.
    ale nie przyjmuj tego komentarza zbyt negatywnie, to tylko moja opinia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kto by nie chciał wygrać? ;)
      Ale co będzie to będzie i nie mam zamiaru kogoś szantażować, tylko przypominam codziennie o możliwości głosowania, bo głosowanie trwa tylko do 31 stycznia ;C

      Oczywiście, że nie odebrałam tego negatywnie ;)

      Delete
    2. Może napisz numer i treść SMS`a bo tym obrazkiem "BLOG ROKU 2012"

      Delete
  46. Ja nie startuje w żadnym konkursie, są lepsze dziewczyny ode mnie i poza tym, nie czułabym się dobrze chyba biorąc udział w takiej akcji :P ale Tobie życzę wszystkiego dobrego :) Mam nadzieję, że zdobędziesz miejsce o którym marzysz :)

    Co do szantażu, to raczej się nie wypowiem bo nie będę komentować mentalnego dna :)

    ReplyDelete
  47. eh, najwyraźniej czuje się zagrożona przez inne blogerki, skoro aż szantażowała ludzi... ;)
    ja tam jestem sprawiedliwa i nie głosuję na nikogo, haha :D (tak serio to nie mam nic na koncie, buu ;c)

    ReplyDelete
  48. No kto niechciałby wygrac , ale jakim kosztem . -,-
    Szkoda mi słów : (
    + zapraszam do mnie xoxox : )

    ReplyDelete
  49. proszę dodaj zdjęcie na bloga z uśmiechem na którym widac twoje zęby ;3 Wiem , ze mówisz że to bedzie wyglądało sztucznie , ale na pewno dużo osób jest ciekawych :D. może przypomnij sobie jakąś śmieszną sytuajce z życia? :D. pomyśl nad tym :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. O jeju, a co kogo obchdzą jej zęby. Przyczepiłeś się do tych zębów jakbyś nigdy ich nie widział.... Dokładnie Jessiko to jest sztuczne.

      Delete
    2. Haha ;D
      Nie lubię swojego uśmiechu ;D

      Delete
  50. Zgadzam się.
    http://w-zwierciadle--codziennosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. powodzenia, po takiej wypowiedzi widać jaką jesteś wspaniałą osobą :)

    ReplyDelete
  52. Powodzenia jednakże są wylansowane blogi i takie zwyczajne i proste mają małe szanse... ;<
    wbij do mnie to, to bardzo motywuje ;)

    ReplyDelete
  53. Jestem na Twoim blogu po razp ierwszy i zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie. <3
    Jest tu niesamowicie miluuutko, będę zaglądać wcześniej. dodaję do obserwowanych :*
    + powodzenia!

    ReplyDelete
  54. także podzielam twoje zdanie! masz absolutną racje :)

    ReplyDelete
  55. Jak widać znieczulica ogarnia teraz wszystkich :c Dobrze że starasz się coś w tym kierunku zrobić!
    little-fashionable.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Takie osoby najwyraźniej ci zazdroszczą kochana, machnij na nie ręką :)

    ReplyDelete
  57. niestety na świecie są osoby, dla których nie liczą się czytelnicy, a wygrana.. :(

    ReplyDelete
  58. Ten konkurs to dla każdego powinna być fajna zabawa, a nie robić wszystko, żeby wygrać. Przecież jest demokracja :D



    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. podzielam twoje zdanie. ja biorę udział w tym konkursie i przez chwilę mnie za bardzo wkręciło i zaczęłam wysyłać wiadomości, żeby na mnie głosowali. ale już skończyłam bo to nie fair. wygra najlepszy i koniec :)

    ReplyDelete
  60. śliczny blog. zapraszam do sb: miss-hanuss.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Ludzie to są naprawdę... brak słów..
    Powodzenia ♥

    ReplyDelete
  62. dawno nie zaglądałam na bloga i wiele się tutaj zmieniło! ślicznie:3

    ReplyDelete
  63. Karygodne! Uważam, że dobry też byłby post, w którym poradziłabyś co odpowiedzieć na głupie zaczepki oraz na chamskie uwagi :)

    ReplyDelete
  64. Generalnie biorąc pod uwagę wszystkie zaczepki i chamskie uwagi? Na różnych portalach, w realnym świecie? ;)

    ReplyDelete
  65. Głosujesz sama na siebie?

    ReplyDelete
  66. Zgadzam się z tym co napisałaś. Ja zagłosuję tylko na te blogi, które na prawdę lubię i cenię. ; )

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*