Niczym XXL

Thursday, January 24, 2013

Cześć wszystkim! Dzisiaj odwiedził mnie listonosz z przesyłką poleconą. Spodziewam się ostatnio kilka paczek, ale o tej w ogóle nie myślałam. Powiem, że szczerze jestem zaskoczona wielkością tego sweterka. Niczym worek w rozmiarze XXL. ; o

Muszę coś wymyślić, bo sam w sobie jest naprawdę super! ;)

A za oknem cały czas śnieg... 

Dzisiaj zacznie się wyścik szczurów, ja tak to nazywam. Wiecie o czym mowa? ;) Dzisiaj zaczynają się głosowania na blog roku. To będzie ciekawe ;o Nie chcę się z nikim zabić o wygraną. Co będzie to będzie, ale fajnie byłoby tak sobie wygrać *,* Haha, kolejne marzenia na moją listę.

 A na bonus zdjęcie mojego psiaka, który jakoś śmiesznie się rozłożył, jeśli chodzi o nogi ;D
Myślę, że wpadnę tu jeszcze dzisiaj ;) ;* 
Miłego dnia ♥ 

Pytania kierujcie na TEGO aska, bo większość z Was zadaje pytania 
na asku przeznaczonym dla znajomych z reala.

You Might Also Like

54 KOMENTARZE

  1. Fajny piesek ; *
    Też mam yorka < 3

    ReplyDelete
  2. powodzenia w konkursie ;)

    ReplyDelete
  3. heh, śmiesznie się rozłożył piesek ;D

    ReplyDelete
  4. Ciekawe zdjęcia.
    Szkoda ,że tak duży Ci przyszedł.

    ReplyDelete
  5. haha, mój pies też się tak rozkłada ;D
    powodzenia w konkursie :)

    ReplyDelete
  6. Pokaż dokładniej ten sweterek :)
    Dostałaś go czy zamawiałaś?

    ReplyDelete
  7. piękny piesek:)
    pozdrawiam;)

    ReplyDelete
  8. Też mam yorka, nazywa się Tofiś :D Yorki są super:D
    Pokaż cały sweter!

    ReplyDelete
  9. Ja oczekuję dzisiaj na paczkę:)
    Też mam yorka :D

    Świetny blog,dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż :)

    ReplyDelete
  10. POKAŻ SWETER !!! :d kurcze jakie ty masz świetne zdjęcia *.*

    http://wanilioweperfumy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ale śliczny piesek *_*

    ReplyDelete
  12. rewelacyjny piesek ;* :)

    www.okomody.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. ile dałabym z Yorka *_*

    ReplyDelete
  14. Biało, biało wszędzie ;3
    No właśnie pokaż cały sweter a nie trzymasz nas w niepewności :D

    ReplyDelete
  15. pokaż cały sweter :D:D

    ReplyDelete
  16. U mnie też śnieg ;)

    http://sweet-candyy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. U mnie se możecie zobaczyć sweter ;p, bo mam taki sam hehe, ale już dawno kupiłam. Mi się podoba ^^. A u mnie jest tak dużo śniegu, że masakrycznie się chodzi, bo chodniki ledwo odśnieżone -.-

    ReplyDelete
  18. czyżby sweterek od wholesale-orders ;d ?
    wydaje sie być fajny :)

    ReplyDelete
  19. Sweter ciekawie wygląda, ale rzeczywiście nie będzie na Tobie dobrze się prezentował jeżeli jest taki duży :C I mam pytanie? Dostałaś go od jakieś firmy z którą współpracujesz?
    I przy okazji, powodzenia w konkursie! :)

    ReplyDelete
  20. słodki piesek !:)

    zapraszam na konkurs do mnie :)
    Obserwuję

    ReplyDelete
  21. Fajne kolorki swetra :)

    ReplyDelete
  22. Sweter wygląda fajnie! :D
    A wygranej ci szczerze życzę :*


    welovebaranowa.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. też mam yorka ;)
    Pokazuj sweterek ;3

    ReplyDelete
  24. Ja mimo wszystko lubię takie duże sweterki ; )

    ReplyDelete
  25. ale słodkiego masz psiaczka:D

    ReplyDelete
  26. Ale słodziak Twój piesek !

    ReplyDelete
  27. Ładny sweterek i słodki pies ;D
    Czekałam na jego zdjęcia :)

    ReplyDelete
  28. Słodziutki piesek *,* A sweterek cudny ( widziałam w kolejnej notce) ;P

    ReplyDelete
  29. podasz link do swojego prywatnego aska ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. przynajmniej mogłabyś odpisać nie

      Delete
    2. Widziałam to pytania i chciałam odpowiedzieć, ale potem zapomniałam ;C
      Sorki ;)

      Nie podaję linka do prywatnego aska ;C

      Delete
  30. Hej ;)
    Zostałaś wytypowana przezemnie do
    The Versatile Blogger Award ! :)
    Zapraszam do mnie, tam znajdziesz dalsze instrukcje
    :* http://myzombielifee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Śliczne zdjęcia :>
    i powodzenia w konkursie :>

    ReplyDelete
  32. ładne zdjęcia :D nie narzekaj tyle na aparat :)

    ReplyDelete
  33. haha, faktycznie rozmiar xxl:) chcociaż takie sweterki są całkiem fajne i mega ciepłe na zime.

    ReplyDelete
  34. ooo jaki słodziasny piesulek...takie małe sa najlepsze @!
    wpadaj do mnie :) DEMORDIE.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Czemu przyszedł Ci taki duży ten sweter? to jakiś rozmiar uniwersalny?

    ReplyDelete
  36. Jaki słodziaśnyy sweterek <33

    ReplyDelete
  37. Piesek *o* Sweterek także boski. Wszystko idealne :)
    Pozdrawiam ;*

    drewniana-komoda.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Super sweter! Zamawiałaś go z Remowe czy jakos tak? Mogłabyś opisać jak wygląda składanie zamowienia na tej stronie? ;)
    Serdeczne pozdrowienia ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie ;)
      Nigdy stamtąd nie zamawiałam. A sweterek jeszcze pokażę w całości i powiem skąd ;)

      Delete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*