Na życzenie

Sunday, January 06, 2013

Dzisiaj dodam Wam zdjęcie włosów od tyłu, które zrobiłam specjalnie na życzenie pewnej anonimowej osoby. Oczywiście się zgodziłam, czemu nie? ;)

Cóż mogę powiedzieć? Włosy gdy nie są wyprostowane nie wyglądają zbyt dobrze, co pokazuje zdjęcie powyżej. Może włosy nie są na tyle kręcone, co po prostu puszyste gdy ich nie wyprostuję. Dodatkowo sprawiają wrażenie włosów zniszczonych a wcale tak nie jest. ; C
~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~
Co do mojego koloru, to co mogę powiedzieć? Gdzieś spod dołu wyłania się naturalny, ciemny kolor włosów, którego fanką nie jestem i nigdy nie byłam! Co do ombre, to już naprawdę stara historia, którą chcę już na dobre zakończyć. Próbowałam się ich pozbyć. Kupiłam dobrą farbę (nie szamponetkę) i co? Praktycznie pomogło na kilka dni, po prostu ten odcień przebił się i coraz bardziej go było widać. Za jakiś czas kupię kilka tubek farby i raz na zawsze postaram się uporać z kilkoma odcieniami na mojej głowie. Chcę mieć jeden kolor, który w końcu będzie mi się podobał!
~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~
A co do podcięcia włosów niedawno ... jak na moje bardzo to widać. Ombre automatycznie stało się o wiele krótsze. Zauważyli to nawet znajomi ze szkoły. ;)

Generalnie to... lubię swoje włosy jako tako, ale muszę zrobić z nimi porządek! ;)

You Might Also Like

55 KOMENTARZE

  1. ładnie wyglądają ^^

    ReplyDelete
  2. Śliiczne włosy ♥ :) Zazdroszczę długości :<

    ReplyDelete
  3. ale masz śliczne włosyy <3

    ReplyDelete
  4. Ej,ale fajne są.
    Ale jak chcesz :P

    ReplyDelete
  5. Ale ty masz długie włosy!

    ReplyDelete
  6. Ja również zazdroszczę długości ! ♥

    ReplyDelete
  7. Ładne, ale zbyt ścięte, jak "od linijki" co sprawia wrażenie sztuczności. :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. W sumie to wyglądają tak, tylko jeśli nie mam wyprostowanych włosów i tylko jeśli są wszystkie razem, ponieważ są strasznie grube. ;)
      Ale na co dzień mam porozdzielane włosy jak na zdjęciach więc chyba nie wyglądają jak ścięte od linijki ;)

      Delete
    2. Ja tez jak dam tak wszystkei do tyłu to jest takie wrażenie ;)

      Delete
  8. Też bym chciała mieć grube włosy. :)

    ReplyDelete
  9. aaaaaaa daj mi swoje włosy! chociaż połowę :D

    http://pennbury.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. świetne końcówki ^^ pozdrawiam i zapraszam do mnie : kamidreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ja też narzekam na swoje włosy - czasami. Aktualnie zapusczam ;)
    Jak je pielęgnujesz ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. W sumie nic specjalnego. Szampon + odzywka czasem spryskam jedwabiem ;)

      Delete
  12. Sliczne sa :3 Ja tez mam kilka kolorow na glowie co powoli mnie denerwuje -,- Ale mama narazie nie pozwala znowu mi sie przefarbowac .

    ReplyDelete
  13. a ile razy już farbowałaś wszystkie włosy ?

    ReplyDelete
  14. ja scielam troszke ombre czekam az znowu urosna i zetne jeszcze 2 razy i w koncu sie pozbede:D

    ReplyDelete
  15. Ładne masz włosy. : ) Zazdroszczę tej długości. : )

    ReplyDelete
  16. świetne masz te włosy*.*

    ReplyDelete
  17. śliczności! śliiiiczności! Zapraszam serdecznie na nowy, dość krótki post ;*

    ReplyDelete
  18. według mnie twoje ombre jest bardzo ładne :>

    ReplyDelete
  19. sliczne.. moze nie farbuj wlosow? bo jak teraz zaczniesz to juz potem bd musiala ciagle co jakis czas i twoje wlosy bardzo sie oslabia.. juz nie bd miala takich ladnych.;) bd sie oslabiac i wgl.;)

    ReplyDelete
  20. Bardzo mi się Twoje włosy podobają <3 Pewnie są mega mięciutkie (:
    Zapraszam do mnie
    http://rainy-wonderland.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Ale masz długie włosy <3 Gdybys tylko widziała jakie moje są puszyste , ale nie tak ładnie jak bym chciała , tylko w taki sposób że nie mogę ich wcale ułożyć :(

    ReplyDelete
  22. Hejjj !!Zostałaś prze zemnie nominowana do Liebster Blog Award. Pytania znajdziesz na moim blogu !! :)

    ReplyDelete
  23. Przepiekne włosy masz! Świetny kolor :)

    ReplyDelete
  24. Piękne włosy!! :) Jakiego rodzaju szamponu i odżywki używasz?

    ReplyDelete
  25. Masz piękne , długie włosy :D

    ReplyDelete
  26. Włosy ombre? Świetnie wyglądają :)

    ReplyDelete
  27. Uwielbiam Twoje włosy ^^ Tak już piszesz, przez puszystość wydają się być strasznie zniszczone ;<

    ReplyDelete
  28. witaj. ciekawy blog. obserwuję.
    zapraszam do mnie na nowy cykl o urodzie!
    http://nothingobliges.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. niedługo muszę podciąć włosy :D

    ReplyDelete
  30. Śliczne masz włosy ; *

    ReplyDelete
  31. śliczneee ;3333

    ReplyDelete
  32. Ja ostatnio polubiłam swoje włosy :)

    ReplyDelete
  33. Mam ten sam problem, chociaż z farbowaniem dałam sobie już spokój, ale po umyciu też mam strasznie napuszone i tylko dlatego czasami prostuje ;p

    ReplyDelete
  34. Pusta dziewczynka, nawet nie do dajesz wszystkich komentarzy !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Po pierwsze - słownik.
      Po drugie, skąd wiesz, że nie akceptuję komentarzy? Włamujesz mi się na konto i przeglądasz? Akceptuję absolutnie wszystkie komentarze. Podkreślam 'WSZYSTKIE'.

      I trochę milej proszę się odnosić, bo sobie nie życzę ;)

      Delete
  35. zazdroszcze Twoich dlugich wlosow *.*

    zapraszam do siebie i pozdrawiam :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*