Może loki?

Tuesday, January 29, 2013

Cześć ♥ 
Mam nadzieję, że dobrze mija Wasz dzień. Mój w sumie całkiem okej. Co prawda miałam na 8 i nie mogłam się podnieść z łóżka ale potem, w szkole było już bardzo dobrze. Kiedyś miałam fazę cały czas na proste włosy, przez co bardzo je niszczyłam, dopiero jakiś czas temu zdałam sobie sprawę, że moje włosy w sumie nie potrzebują prostownicy, są już dosyć proste. Teraz mam wrażenie, że są o wiele zdrowsze.
A ostatnio taka zmiana... nagle zaczęły podobać mi się loki, haha chyba zastanowię się nad zakupem lokówki, choć w sumie nie chcę znowu zacząć niszczyć włosów.


jakaś staroć ;d
Po przyjściu ze szkoły myślałam, ze sobie odpocznę a tu smsy czy idę na wolontariat. No cóż pójdę już na to spotkanie, dawno nie było bo były ferie ;)
A wiec na 16 muszę być.
Jakie macie włosy, a jakie chciałybyście mieć? 
Miłego dnia!

* BLOG ROKU 2012
Jeśli chcecie aby mój blog przeszedł do następnego etapu konkursu, ślijcie
sms'y o
treści J00056 
Na numer 7122. * W treści są trzy ZERA.
* Dziękuję

You Might Also Like

61 KOMENTARZE

  1. mi tez sie jakoś zaczeły podobać loki

    ReplyDelete
  2. moje naturalne to krecone, chociaz wczesniej mialam idealnie proste,ale scielam:|


    paulla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. ślicznie wyglądasz ^^

    kamidreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ja naturalnie mam takie falowane, ni proste, ni kręcone ;)
    A chciałabym mieć proste ;)
    http://idealnie-nieidealnaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. lekko falowane. Często mówię ,że żyją własnym życiem.Ale są o tyle ciekawe ,że chcąc mieć je proste mogę zwyczajnie uczesać je i pozwolić schnąć w ciepłym pomieszczeniu.

    ReplyDelete
  6. Pięknie wyglądasz Jessiko!


    Oliwkaaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Wow ! Strasznie ładnie Ci tak ! Jak będę miała w koncu długie włosy to tez sobie tak zrobie :)

    ReplyDelete
  8. Nie niszcz włosów , nie warto ; )
    Każde włosy są ładne nieważne czy są proste czy sa to loki ; )

    Zapraszam ; )
    szarymioczami.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Myślę, że w lokach byłoby ci bardzo ładnie! <3

    ReplyDelete
  10. śliczne zdjęcie ;)
    mi podobają się falowane i proste ;> *.*

    ReplyDelete
  11. Ja mam proste, mialam tzw fazy na krecone, proste, karbowane ale tak czy tak wole proste :)

    ReplyDelete
  12. mam proste i dlatego nie używam prostownicy, ale podobają mi się włosy lokowane! :)

    ReplyDelete
  13. mam proste włosy, kiedyś chciałam mieć kręcone, ale przyzwyczaiłam się do swoich.
    podobają mi się loczki ;3


    whereareyouparadise.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Jej jak ładnie ci w lokach *o*
    Ej mam prośbę, może zechciałabyś i mi zrobić taki fajny wygląd bloga?:) Czekam na odpowiedź u mnie na blogu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie ja robiłam ten wygląd, a więc nie bardzo pomogę ;C

      Delete
  15. też mam fazę na loki ;)
    Ale ładne loczki da się tez zrobić z prostownicy, próbowałaś ? ;d

    ReplyDelete
  16. ślicznie wyglądasz w lokach! ; ) mi loki bardzo się podobają :)

    ReplyDelete
  17. Mam falowane, więc chciałabym mieć proste albo kręcone. :D

    ReplyDelete
  18. Ładnemu we wszystkim ładnie (;

    ReplyDelete
  19. Ja mamm kręcone, ale według mnie za mało.
    A co do ciebie: nareszcie! Niegdy nie mogę zrozumieć, po co ludzie z prostymi włsoami je prostują. A co do lokówki: nie musisz ich kręcić codziennie. Mam jeszcze jedną radę- zacznij używać szamponów do kręconych włosów, one pomogą się im naturalnie kręcić :). A jeśli bardzo chciaałbyś używać codziennie lokówki, to używaj preparatów termoochronnych, napewno pomogą. Mam nadzieję ze pomogłam :)

    ReplyDelete
  20. Ładna ♥



    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. A mi się "na starość" zaczęły kręcić włosy :) Jak byłam mała miałam takie afro normalnie, potem bardziej proste i znowu kręcone.

    ReplyDelete
  22. Ładnie ci w lokach:3
    Ja mam proste włosy:>

    ReplyDelete
  23. Nie warto niszczyć włosów prostownicą! Jeśli to są twoje naturale zostaw je, są prześliczne. (:
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    http://zachowajspokoj.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Ja mam naturalne loki. Są sposoby na kręcenie włosów bez ciepła tzw ekologiczny ;)

    ReplyDelete
  25. Mogę Ci polecić jeden sposób aby mieć kręcone/falowane i nie niszczyć włosów.
    Wystarczy , ze na noc zapleciesz sobie warkocza , rano rozplączesz i masz efekt lokówki.
    Lepszy efekt jest gdy jeszcze włosy bedą mokre.Myślę , że kilka godzin loki się utrzymają
    Np. moja siostra ma proste włosy ale kiedy właśnie tak zrobiła miała prawdziwe loki.

    Mam nadzieję , ze pomogłam,
    pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  26. Ładnie ci w kręconych włosach :)

    ReplyDelete
  27. moje od zewnątrz są idealnie proste, a od środka powywijane we wszystkie strony, co mnie niezmiernie denerwuje :/
    a Twoje na zdjęciu są śliczne :)

    ReplyDelete
  28. Ja też kiedyś swoje namiętnie prostowałam, a teraz stawiam na naturalność więc kręcone <3

    ReplyDelete
  29. wolontariat to nawet niezła sprawa:) ja mieszkam na totalnym zadupiu i niestety u mnie nie ma czegoś takiego, a szkoda, bo bym chętnie pomogła..

    ReplyDelete
  30. mam krecone a chce proste :C . tobie ładniej w lokach ;)

    http://olciiik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Śliczne loki.
    Ja gdy byłam mała miałam loczki ale się rozprostowały... :(

    ReplyDelete
  32. ślicznie Ci w lokach :)

    ReplyDelete
  33. Ja mam z natury kręcone, a jak byłam mała to bardzo chciałam mieć proste! xd Ale teraz o wiele bardziej wolę kręcone :)

    ReplyDelete
  34. Nominowałam Ciebie do Liebster Award na moi blogu
    Moje pytania:

    1. Twoja ulubiona pora roku?
    2. Twój ulubiony kolor?
    3. Czy posiadasz zwierzątko?
    4. Jakie są twoje zainteresowania?
    5. Twój ulubiony blog?
    6. Jaki dzień tygodnia jest według Ciebie najgorszy.
    7. Ulubiony zapach?
    8. Co sprawiło, że postanowiłaś prowadzić bloga?
    9. Twoje ulubione imię?
    10. Kraj, który chciałąbyś odwiedzić?
    11. Filmy vs książki?

    ReplyDelete
  35. Hej jestem początkująca, i każdy miły komentarz wywołuje u mnie uśmiech , wpadniesz ?http://lulafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Bardzo ładnie Ci w lokach ;*
    Ja mam włosy proste, chociaż czasami mi się kręcą, ale bardzo rzadko. Chciałabym mieć delikatne fale, bo wtedy lepiej wyglądam, ale jak nakręce to nic nie pomaga takie mam proste włosy ;(

    PS. Nagrasz jakiś filmik? ;>

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muszę ogarnąć wszystko, naprawdę w tej chwili mam dużo na głowie. Ale jak ogarnę to zrobię i czat i nagram filmik, oraz odpiszę na zaległe listy ;)

      Delete
  37. Ja mam loki i chcę proste włosy, dlatego często je prostuję.;/
    Moim zdaniem, ładniej Ci w lokach.:P
    Zapraszam do mnie;http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Ja niestety mam loki i jest to udręka... z włosami prawie nie da sie nic zrobić, dlatego cały czas chodzę w kitce ;)

    ReplyDelete
  39. Ja tez tak mialam , najpierw faza na proste a teraz kocham moje loki :D

    ReplyDelete
  40. Uwielbiam Twoje włosy ;* Ja osobiście mam proste i pazurki, przez co uwielbiam moją fryzurę ;P

    ReplyDelete
  41. Ja mam strasznie proste włosy i niepodatne na lokowanie! 10 minut po zrobieniu loków są już proste^^

    ReplyDelete
  42. Dodaj jakieś zdjęcia z swoim psem *,*

    ReplyDelete
  43. wydaje mi się,że loki do Ciebie pasują:>

    ReplyDelete
  44. Ja mam naturalne loki . Przez dwa lata zawzięcie je prostowalam , ale od ponad roku nic z nimi nie robię. ;)
    uwielbiam loki :P
    Ładne włosy masz na zdjęciu .

    ReplyDelete
  45. ja mam proste, długie włosy ;) nieraz robię małą przeminę i mam loki ^^
    zapraszam na nowy post :D

    ReplyDelete
  46. Ślicznie ci w loczkach *.*

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. moje naturalnie są... o jejku, sama nie wiem! :D chyba lekko kręcone :d

    ReplyDelete
  48. zostałaś nominowana u mnie na blogu :)

    http://perspective-view.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Ładnie ci w lokach. : )
    Moje włosy są raczej proste, końcówki się tylko lekko podkręcają. ; )

    ReplyDelete
  50. Loki to jest to. Ładnie Ci tak. :*

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*