Może filmik?

Monday, January 07, 2013

Wpadłam na pomysł by dodać wreszcie jakiś filmik. Kto wie? Może zacznę kręcić coś regularnie. Dlaczego wpadłam na ten pomysł? Z głównej przyczyny - chcę byście dostrzegli prawdziwą mnie, byście poznali o czym myślę na dany temat. Myślę, że to ważne. Znajdziemy wszyscy ze sobą porozumienie, które jest niezbędne! Zobaczycie jakie filmiki mam na celu, nie wiem kiedy ale być może jutro gdy znajdę wolny czas.

wczorajsza kamerkowa fot.

 Oczywiście czekam na Wasze zdanie.
Jak myślicie, filmiki to dobry pomysł? ♥

Już dzisiaj nie wpadnę tu, a więc dobranoc Wam życzę Kochani!
~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~
Dodatkowo chciałabym Was zaprosić do polubienia mnie na facebooku oraz zaobserwowania na twitterze
Tym sposobem będziecie ze mną na bieżąco! ;)

You Might Also Like

53 KOMENTARZE

  1. mi pasuje :D

    http://pennbury.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. świetnie by było ! :D:D

    ReplyDelete
  3. Dodaj konieczne. ♥ Tylko nie te w stylu "Liebster Award" (czy jak to się pisze), bo to już stało się przereklamowane. ;D

    ReplyDelete
  4. Tak filmiki to bardzo dobry pomysł ^^

    ReplyDelete
  5. ja myślę, że to świetny pomysł :D

    ReplyDelete
  6. filmik to niezły pomysł ;)

    ReplyDelete
  7. Czekam na filmik hehe ;d

    ReplyDelete
    Replies
    1. śliczne zdjęcie :D Zapraszam do mnie jak Ci się spodoba, zaobserwuj. :)

      Delete
  8. a ja mysle ze chcesz byc jak lucy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Absolutnie nie ;)
      Vlogerką może zostać każdy kto ma chęci a nie tylko jedna jedyna Lucy na całym świecie ;)

      Delete
  9. Pomysl z filmikami bardzo trafiony ;)

    ReplyDelete
  10. Bardzo chętnie zobaczę twoje filmiki :)

    ReplyDelete
  11. Świetny pomysł z tym filmikiem czekam na niego :)
    http://takwsumietonic-werka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Genialny makijaż :) Ślicznie wyglądasz ;*

    Dodaję do obserwowanych i mam nadzieję ,że zrobisz to samo na moim blogu www.gabusiek.blogspot.com ;*

    ReplyDelete
  13. Genialny pomysł!;)
    Obserwuję i czekam!:D
    Zapraszam do mnnie:
    http://siebieposzukujac.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Jak dla mnie to świetny pomysł ! Czytelnicy poznają taką ,,prawdziwą " Jessikę, a nie Jessikę ze zdjecia xD Czekam na pierwszy filmik ;d

    ReplyDelete
  15. nie zly pomysł dawaj filmik

    ReplyDelete
  16. Wpadłaś na świetny pomysł Jessiko ; ]
    Czytam twojego bloga nie długo ale chciałabym Ci powiedzeić że mimo ja osobiście Ciebie nie znam to według mnie jesteś osobą 'godną uznania' masz świetne fotki jak i wspaniałego bloga.
    Zapraszam Cię na mojego bloga http://zycietoniebajka123.blogspot.com/
    co prawda nie jest tak dobry jak twój ale staram się ;)

    ReplyDelete
  17. z checią obejrzę filmik :)

    ReplyDelete
  18. to czekamy na filmik :D

    ReplyDelete
  19. ja też zamierzam kręcić vlogi, ale na razie nie wiem jak się do tego zabrać :)

    ReplyDelete
  20. Fajny pomysł. ;)
    _____
    Zapraszam do mnie: Ja-Emila.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Nagrywaj filmiki, dawno nie było filmiku ; *

    ReplyDelete
  22. bardzo mi się tuu podoba *.*
    zapraszam do mnie http://zakochanawwiosnie.blogspot.com/
    obserwuję

    ReplyDelete
  23. Dobry pomysł, będę czekała :)

    ReplyDelete
  24. Też sie nad tym zastanawiam ... ale nie mam jakiejś nie wiadomo jakiej dobrej kamery ;(

    Zapraszam Cie na mojego bloga- DEMORDIE.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. z chęcią bym obejrzała filmik. bardzo ładnie wyszłaś na zdjęciu :))

    ReplyDelete
  26. dobry pomysł, fajna fotka :)

    ReplyDelete
  27. Dobry pomysł. : ) Chętnie będę oglądała takie filmiki. ; )

    ReplyDelete
  28. slicznota *-* zapraszam :http://wero-vera.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. ślicznota *-* zapraszam:http://wero-vera.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*