Loki

Thursday, January 31, 2013

Cześć wszystkim. Wczoraj miałam loki. To dosyć dziwne zobaczyć mnie w lokach, ale znajomi powiedzieli mi, że mogę bywać częściej w loczkach.

Co mnie najbardziej denerwuje? Że dobre są przez 2-3 lekcje potem wszystko się psuje, bo z natury mam dosyć proste włosy...

To jest jedyne zdjęcie z wczoraj, chwilkę przed wyjściem
do szkoły. Jeszcze nie rozbudziłam się dobrze, widać to po oczach.
Jakościowo też nie najlepsze ale z rana jeszcze było szaro na dworze.
I zrobiłam na automacie to zdjęcie naprawdę na szybko, bo wiedziałam, ze po przyjściu ze szkoły
loków już wgl. nie będzie. Tym bardziej że padał deszcz..

Jak myślicie? 
Zauważyliście jakie króciutkie włoski? ; o

You Might Also Like

53 KOMENTARZE

  1. bardzo ladnie Ci w lokach;)

    ReplyDelete
  2. Ślicznie Ci w loczkach ♥.♥

    ReplyDelete
  3. No naprawdę, krótkie się zrobiły!

    ReplyDelete
  4. Ślicznie Ci *.*
    Racja,króciutkie ;D
    Mam jeszcze pytanie przy robieniu wyglądu bloga z jakich stron/blogów korzystałaś? ;)

    ReplyDelete
  5. prześlicznie to wyglądaa ♥ + u mnie nowy post ;D

    ReplyDelete
  6. Piękne masz loczki.:) Jak pada, to trudno utrzymać włosy pokręcone, tym bardziej, że mają tendencję do prostowania się.:P Mam to samo, krótko utrzymują mi się takie fryzury.:P

    ReplyDelete
  7. Ślicznie wyglądasz w loczkach :)

    ReplyDelete
  8. bardzo ładnie wyglądasz w lokach :)

    ReplyDelete
  9. :):) Super są loczki :) . A czym zawsze je nakrecasz ? :) Polecam dobrej firmy termoloki i Lakier do włosów . Wtedy loki trzymaja sie dłużej :) . Ja zawsze tak robie i mogą sie trzymać nawet cały dzień i być bujne :):) . Pozdrawiam serdecznie :) Uwielbiam Twój blog !

    ReplyDelete
  10. Bardzo ładne ci w lokach! :)

    ReplyDelete
  11. Zdecydowanie lepiej Ci w prostych. ;D

    ReplyDelete
  12. Ślicznie wyglądasz w lokach Jess!

    ReplyDelete
  13. pięknie wyglądasz ♥

    ReplyDelete
  14. Jess nie chcę być wścibska ale powiesz nam co się stało, że wczoraj taka smutna notka była ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie bardzo chcę o tym pisać, dlatego wczoraj zablokowałam komentarze.

      Delete
    2. To bardzo cię przepraszam ! Trzymaj się ♥

      Delete
    3. Spokojnie nic się nie stało. Dziękuję, jakoś się 3'mam.

      Delete
  15. słodko wyglądasz.^^

    ReplyDelete
  16. ja mam kręcone włosy z natury, dlatego zawsze rano przed wyjściem do szkoły próbuje je choć trochę wyprostować :D

    ReplyDelete
  17. Ładnie wyglądasz :)

    Mam jeszcze jedno pytanie, malujesz się do szkoły eyelinerem?

    ReplyDelete
  18. piękne loczki:)
    Ja też mam proste włosy i lubię robić loki lokówką. Mi też na początku tylko 2-3 godz wytrzymywały i lipa. Znalazłam jednak sposób. Przez cały tydzień , dzień w dzień kręciłam włosy , przyzwyczajałam je w ten sposób, potem loki coraz dłużej wytrzymywały.Były coraz piękniejsze:) Oczywiście odżywki różne jak myłam włoski, bo od lokówki włoski się niszczą. Gdy dłuższy czas nie kręcę włosów i nakręcę to znów kilka godz tylko są, dlatego jak chce je mieć na dłużej na specjalna okazję jakąś to je przez tydzień hartuje i przyzwyczajam . Spróbuj :)

    ReplyDelete
  19. Super wyglądasz w tych loczkach , na prawdę Ci do twarzy , ja mam z natury kręcone , więc niestety ale wyglądają na dużo krótsze , za to zawsze spotyka mnie miłe zaskoczenie po wyprostowaniu włosów stoję jeszcze dobre 5 minut przed lustrem i się cieszę z tego , że są już coraz dłuższe :):)

    ReplyDelete
  20. No nieźle ci powiem. Jendak mi bardziej podobało się w poście sprzed kilku dni, też o lokach. A tak wgl. to na deszczu ci się loki rozwalają? Bo wszelkim osobom jakie znam właśnie włosy zaczynają się kręcić.
    A u mnie wazna notka- proszę o twój komentarz, jesteś obserwatorką wiec zależy mi na twojej opinii http://my-dreams-my-words.blogspot.com/2013/01/posty.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. W tamtej notki to już były resztki loków po szkole ;D
      Tak rozwalają mi się bo z natury mam dosyć proste ;)

      Oki, zajrzę ;)

      Delete
    2. skoro ma proste to nie dziwne żeby się nie rozwaliły po deszczu ;) Ja mam niby falowane wlosy, ale jak robi się deszcz to jest jakaś fuj, nieogarnieta szopa, a najgorzej z grzywką, bo ją zawsze prostuje :)
      Co do Twoich wlosow - wedlug mnie lepiej w prostych.

      Delete
  21. Replies
    1. Mi się bardzo podobają ale potem tak trzeba na nie uważać dosyć, np. jak wyciąga się spod szala czy coś to od razu się psują ;D

      Delete
  22. Mi loki się trzymają max 10 min.
    A tobie w nich ładnie^^

    ReplyDelete
  23. Wspaniałe te loki! I oczy boskie :)
    Dodałam już Twojego bloga do obserwowanych żeby wpadać częściej. Zapraszam do siebie, może również Ci się spodoba i dołączysz jako obserwator :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  24. pięknie Ci tak <3
    haha tak, włoski króciutkie :D

    ReplyDelete
  25. ślicznie wyglądasz ;* pasuje Ci tak ;)
    Ja mam na odwrót - wyprostuję włosy a już za chwilę mam na głowie loczki -,- ;c

    ReplyDelete
  26. Jakie fajne ^ ^ Ale krotkie ;o

    ReplyDelete
  27. Ślicznie wyglądasz, chociaż dla mnie loki to tylko na ważniejsze uroczystości :P

    ReplyDelete
  28. tak jak Ty mam proste włosy dlatego trudno na mnie zrobić loki żeby się trzymały dość długo, choć ostatnio jak robiłam sobie to lakierem i trzymały więcej niż przypuszczałam, hah :D
    Bardzo ładnie wyglądasz w loczkach :*

    ReplyDelete
  29. I love your blog damn much! Wanna follow each other via GFC? Tell me know ;)

    Btw, join my GIVEAWAY for winning jewelry from efoxcity.com! Link : http://sausanhanifah.blogspot.com/2013/01/efoxcity-giveaway-international-giveaway.html

    ReplyDelete
  30. Masz cuudowne włosy, które jednak wolę w wyprostowanej wersji :3

    ReplyDelete
  31. Masz cudne włosy, które wolę w wyprostowanej wersji :)

    ReplyDelete
  32. fajnie! ładnie ci w lokach ;))

    ReplyDelete
  33. Great post and blog. Lets follow each other? Kisses.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  34. świetny sweterek :) a te tapeciary niezłe ;d hahah

    ReplyDelete
  35. ale mas świetne włoski ;)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*