Koczek! ;o

Friday, January 18, 2013

Cześć! Widzieliście post na fanpejdżu? Pisałam tam, że niestety ale skończył mi się cały limit internetu. W sumie to nie wiem jak to zrobiłam, ale mniejsza o to. Udało mi się na chwilę pożyczyć internet od siostry i wpadam do Was z notką. W sumie nie wiem czy ciekawą, no ale mam nadzieję, że nie jesteście na mnie źli. Czasami udaje mi się połączyć z facebookiem, a więc na fanpejdżu mogą pojawiać się drobne informacje. >>Polub mnie, żeby być na bieżąco<< ;)

Zaraz przejrzę Wasze blogi. Może jeszcze uda mi się dzisiaj dodać notkę, ale nie obiecuję w 100% ;C

 Wczoraj dostałam paczkę niespodzianką od http://www.ringsandtings.com/ naprawdę nie spodziewałam się jej. W paczuszce znajdował się pierścionek 'pazury', naszyjnik z wieżą Eiffla oraz bransoletka, którą jeszcze Wam pokażę choć osobiście mi się nie podoba.
nauszniki - prezent/ sweterek - C&A/ komin - pepco/ naszyjnik, pierścionek - ringsandtings/ reszta - no name.

Jak widzicie dzisiaj po dłuuuugim czasie zrobiłam koczka, a właściwie to zmusiła mnie do niego Weronika
Co do nauszników, to może trochę nie pasują, haha ale naprawdę gdybym je zdjęła zamarzłabym automatycznie! -,-

Miłego dnia!

You Might Also Like

93 KOMENTARZE

  1. jakie oczy piękne *_*

    ReplyDelete
  2. Sweterek jest fantastyczny ;]
    Ale Ci ładnie w tym koczku ^^

    ReplyDelete
  3. jesteś prześliczna w koczku! ;O jak tak ładnie zrobiłaś koczek.? :*

    ReplyDelete
  4. Śliczny sweterek!
    I ładnie Ci w koczku.

    ReplyDelete
  5. fajne zdjęcia :)
    ładny naszyjnik

    ReplyDelete
  6. Super piszesz mi masz boskiego bloga, ale taka mała uwaga (nie myśl, że to coś złego ;p). Nie pisz "mi osobiście". Podstawowy błąd języka polskiego. Nie wolno podkreślać swojej osoby swoja słowami. Jak już to "Mi się nie podoba" " Osobiście mi się to nie podoba". WIesz czemu Ci to pisze? Bo za to na wszelakim egzaminach zabierają mnóstwo punktów. A ja niestety przez to nie przeszłam do kolejnej edycji konkursu ;/ ;/.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję. Lubię jeśli ktoś mnie poprawia, ponieważ inaczej nie nauczyłabym się niektórych rzeczy, które na moje wyglądały okej ;)
      Naprawdę dzięki, postaram się następnym razem nie zrobić tego błędu ;*

      Delete
  7. Śliczny sweterek i nauszniki :)

    ReplyDelete
  8. śliczny kozcek..
    I uroczy sweterek. !
    Cudne nauszniki...
    I w ogóle bardzo ładnie wyglądasz :p
    pozdrawiam cieplutko :P

    ReplyDelete
  9. A tam gadasz, nauszniki pasują :D Sweterek jest śliczny *.* I bardzo ładnie Ci w koczku <3
    ~Werczi

    ReplyDelete
  10. Bardzo ładnie wyglądasz:)

    ReplyDelete
  11. ślicznie wyglądasz , fajny ten pierścionek :)

    ReplyDelete
  12. Ładnie ci w koczku ,, masz śliczne włosy . ♥
    + no i oczywiście zapraszam do mnie xoxox. ♥

    ReplyDelete
  13. ładnie ;)

    super fotki i strasznie mi się Twój sweterek podoba ;)

    ReplyDelete
  14. ten wisiorek z wieżą Eiffla jest śliczny ♥♥

    http://paulla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. pomimo zimna na dworze - promieniejesz ;)

    ReplyDelete
  16. Do twarzy ci w takim koczku ;)
    Zapraszam.

    ReplyDelete
  17. Ślicznie Ci w nim ;)
    BTW, masz bardzo ładne brwi c(;

    ReplyDelete
  18. Ładnie Ci w koku. ^^ ale chyba lepiej w rozpuszczonych.

    ReplyDelete
  19. Jezus , jesteś śliczna i ślicznie się ubierasz !

    ReplyDelete
  20. Ładnie ci w koku! :)

    ReplyDelete
  21. O proszę jak ładnie :) Wyglądasz dojrzalej i bardzo fajnie ci w tych kolorach :)

    ReplyDelete
  22. Ślicznie Ci w takiej odsłonie *.*

    ReplyDelete
  23. ja tam wolę Cię w rozpuszczonych włosach :D

    ReplyDelete
  24. Śliczna jesteś, ja jednak bez czapki nie wychodzę z domu ;)

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Uwielbiam Twoje zimowe sesje ;* Tak ładnie wychodzić ;P Wprawiasz mnie w kompleksy xD
    A naszyjnik i pierścionek bardzo fajne ;)

    ReplyDelete
  26. ooo, sweterek w takim kolorze to cudo! :)

    ReplyDelete
  27. podoba mi się naszyjnik :)

    ReplyDelete
  28. Cudne zdjęcia *.*
    Piekna jesteś.

    ReplyDelete
  29. Śliczna Jess.♥
    Dopiero zobaczyłam jakie masz piękne oczy *.*

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili.
    Jeśli zostaniesz tam na dłużej, nie obrażę się.♥
    setny-blog-o-zyciu.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Ale ci ślicznie w koczku :*
    I super ten pierścionek i naszyjnik :D



    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Jeju ale masz te włosy ślicznee :* .; )

    ReplyDelete
  32. Uroczo wyglądasz w koku :)

    Boski sweterek :)

    ReplyDelete
  33. śliczny koczek ;D ja teraz to prawie żadnej fryzury nie mogę sobie zrobić zwichnęłam rękę i mam w gipsie ;(

    ReplyDelete
  34. Super zdjęcia.
    Masz śliczny naszyjnik..

    Zapraszam do mnie
    another-usuall-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Great outfit and I love the pop of red in the snowy background :)

    Do you want to follow each other?
    http://raindropsofred.blogspot.com/

    xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jess ci nie odpowie bo nie umie angielskiego :3

      Delete
    2. Nie odpowiadam na spam anonimie ♥ Spójrz pod różnymi komentarzami typu obserwujemy? Odwdzięczysz się? zajrzysz? ;)
      Cieszę się, ze Ty umiesz angielski ;**

      Delete
  36. Śliczny bloog <3 Obserwuję i licze na rewanż ; * <3 Mój blog + Notka konkursowa - > http://mojarzeczywistoscmylife.blogspot.com/2013/01/witaaaaaaaaaaam-tak-wiec.html#more

    ReplyDelete
  37. Boziuu , jak ty ślicznie wyglądasz. ^^

    ReplyDelete
  38. Sweterek bardzo fajny. Nie wiem dlaczego ale uważam, że cudnie Ci w czerwonym. Podkreśla fajnie Twoją niesamowitą urodę :)
    Ja w takich nausznikach mam bardzo dużą głowę :P

    ReplyDelete
  39. Boziu, jakie paczadełka ♥

    ReplyDelete
  40. Bardzo ładny sweter :)

    ReplyDelete
  41. Jejku ale ty jesteś śliczna *.*
    I śliczna stylizacja. :)
    Obserwuję ;)
    Zapraszam do mnie - http://girls-trio.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Cóż za śliczny kolor oczu! Czy Ty zawsze musisz tak ładnie wyglądać ;< ? Zapraszam na nowy post ;* będzie mi bardzo miło!

    ReplyDelete
  43. ładny sweterek i komin :D

    ReplyDelete
  44. pięknie wyglądasz w koczku.

    ReplyDelete
  45. świetne są te zdjęcia ! :)
    zapraszam :*

    ReplyDelete
  46. Bardzo ci do twarzy w koczku *_* Ja mam za krótkie zeby zrobić sobie cebulkę :c Zazdroszczę długości !
    http://little-fashionable.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. śliczna jesteś ^^ bardzo ładnie wychodzisz na zdjęciach
    kamidreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Świetna stylizacja :3


    Obserwuję i liczę na to samo ^^

    only-colors.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. bardzo ładny sweterek :) i ślicznie ci w koku :)

    ReplyDelete
  50. ślcznie, przyjmujesz na facebooku zaproszenia od czytelniow?

    ReplyDelete
  51. nawet ładnie ci w tym koczku ;))

    ReplyDelete
  52. Bardzo ładnie prezentujesz się na zdjęciach ;)

    ReplyDelete
  53. fajny sweterek i nauszniki.*,*
    Zapraszam do mnie. ;))

    ReplyDelete
  54. Ślicznie tu u Ciebie :)
    Bardzo ładny sweterek :) Eifflę mam zamiar sobie kupić :)

    http://teenagers-troubles.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Śliczna jesteś ; *
    Wszytsko ci pasuje, cudne zdjęcia < 33

    ReplyDelete
  56. obs, za obs >? jak to zrobisz napisz w moim koment. i ja zrobie ten sam gest :* piękny i boski blog

    ReplyDelete
  57. Pięknie wyglądasz ;))
    Zapraszam do mnie http://sallmone-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. piękna zdjęcia :) jakość powala :D
    obserwuję i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  59. Ładnemu to we wszystkim ładnie. : )
    Super pierścionek. ; )

    ReplyDelete
  60. Wspaniałe zdjęcia!
    Jesteś bardzo ładna :)

    Zapraszam do mnie
    http://myworld-mystory-sonia.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Replies
    1. Akurat tym razem nie tak bardzo ;D
      Tylko dłoni wgl. nie czułam! ;)

      Delete
  62. Ładnie Ci w koczku :)
    Ten sweterek kojarzy mi się z wakacjami ... ;)

    ReplyDelete
  63. Pięknie wyglądasz w tym koczku:)

    ReplyDelete
  64. Hey, I think your site might be having browser compatibility issues.
    When I look at your blog site in Firefox, it looks fine but
    when opening in Internet Explorer, it has some overlapping.
    I just wanted to give you a quick heads up! Other then that, terrific blog!



    my web-site; homes ideas (http://www.homeimprovementdaily.com/)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*