KEEP CALM AND...

Tuesday, January 29, 2013

Wczoraj doszła do mnie zamawiana przeze mnie paczka ze strony stickytape.pl nie sądziłam jednak, że montaż jest taki skomplikowany, albo po prostu nie bardzo się na tym znam.
Zamówiłam folię kredową na ścianę, nie wyszło mi perfekcyjnie ale i tak bardzo podoba mi się generalnie cała naklejka ;)
Na tablicy można zapisywać np. nasze zadania na dziś. Myślę, że to fajna sprawa. A kosztuje ona niecałe 40 zł. Tnz. są jeszcze inne rozmiary ale myślę, że 49x30 cm z pewnością starczy ;)
Jestem zadowolona, może jeszcze kiedyś zamówię naklejkę na laptopa, żeby zmienił nieco swój wygląd.

Haha, serio nie zwracajcie uwagi na szczegóły. Na pierwszy rzut oka jest okej! ;D
Cóż w sumie mogę godnie polecić Wam stronę stickytape.pl 
Naprawdę kuszą mnie jeszcze naklejki na laptopa!

Miłego wieczoru, a może już dobranoc! ;*

You Might Also Like

76 KOMENTARZE

  1. ale fajne. :D

    hellomoonster.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ale świetne :O Fajna sprawa w sumie :))

    ReplyDelete
  3. świetne ! tylko u mnie to nie miałabym miejsca ;C ale może skuszę się na naklejki na laptopa ?

    ReplyDelete
  4. O rany, jakie pomysłowe! ;D

    ReplyDelete
  5. Świetna <3 Sama chciałabym mieć taką w pokoju ; )

    ReplyDelete
  6. o jaaa! może zamówię naklejkę na mojego lapka :D przydałoby mu się trochę koloru :D

    ReplyDelete
  7. O rany, pierwszy raz cos takiego widze. Genialne (: Pozdrawiam i zapraszam

    ReplyDelete
  8. fajna ozdoba do pokoju ;)

    ReplyDelete
  9. Też mam taką ;)

    Pozdrawiam ;* aha, wysłałam 3 sms-a na cb na b.r 2012 Wierzę, że wygrasz ;)

    ReplyDelete
  10. Jeszcze nie spotkałam się z czym takim. Fajne! :D

    ReplyDelete
  11. Wow, jest to świetne!
    Ja jednak wolałabym nie ryzywkować, bo jakby mi się znudziło to bym zdarła i farba ze ściany by mi poleciała ;D

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Co wakacje mam małe remonty. Myślę, że do tego czasu mi się nie znudzi ;)

      Delete
  12. Nie widziałam czegoś takiego ale całkiem fajne to jest. ;3
    Obserwujemy?

    ReplyDelete
  13. Fajnie to wygląda :)
    Sama może kiedyś taką zamówię.

    ReplyDelete
  14. Ale to fajne. :D Pierwszy raz takie coś widzę. ;D

    ReplyDelete
  15. nie, mnie się jakoś nie podoba, takie... bez sensu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślę, że fajnie to wygląda i bardzo przydatna jest taka "tablica" ;)

      Delete
    2. zdecydowanie wole korkowe ;)

      Delete
  16. Fajne ! Ale niestety moje sciany sa juz tak zawalone ze nie mam miejsca :D

    ReplyDelete
  17. Ciekawe ;)


    Whereareyouparadise.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Genialna sprawa, musze o czymś takim pomyśleć. Zapraszam do mnie. Www.mylife-martyna14.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Fajny gadżet! Tyle, że znając siebie to po kilku dniach naklejka popadłaby w zapomnienie.

    ReplyDelete
  20. bardzo fajnie to wygląda :)

    paulla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. przydałaby mi się taka :)

    ReplyDelete
  22. Dość ciekawe i zapewne przydatne a czy się komuś podoba czy nie to już kwestia gustu :0

    ReplyDelete
  23. Bardzo fajna i pomysłowa tablica.:D

    ReplyDelete
  24. Ja również jestem fanką wszelkich ozdób do pokoju. :)

    ReplyDelete
  25. Ciekawe , ale ja czegoś takiego nie umieściłabym u siebie na ścianie :)

    ReplyDelete
  26. świetny blog!
    :)
    OBSERWUJEMY?:)

    ReplyDelete
  27. :D uu chcęęęęęęęęę zapraszam:http://wero-vera.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Jakoś nie wyobrażam sobie, że ma być coś tma napisane. Jak coś napszesz to umieść zdjęcie na blogu, bardzo prosze :D
    A u mnie wazna sprawa dotycząca bloga- jesteś obserwatorką więc zależy mi na twojej opinii.
    my-dreams-my-words.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Świetne, tylko szkoda, że się tak pozwijało.
    Mi się marzy jakaś fajna naklejka na laptopa :)

    ReplyDelete
  30. Świetne:) bardzo mi się podoba;)

    ReplyDelete
  31. świetne :D Pierwszy raz z czymś takim się spotkałam! :D

    ReplyDelete
  32. Bardzo mi sie podoba. ;) Chyba musze zamówic ;D
    Obserwuję ;)

    ReplyDelete
  33. To jest świetne ;D Naprawdę bardzo mi się podoba ;) Sama bym sobie taką sprawiła, ale niestety obecnie nie mam kasy ;/ ;D
    http://idealnie-nieidealnaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Świetna naklejka..
    Poprawia nastrójj..

    Zapraszam do mnie
    unusual-my-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Fajna, mi by się przydała taka tablica, żebym pisała co mam zrobić - szybko zapominam xd

    ReplyDelete
  36. Coś się stało? Co do najnowszej notki? ;c

    ReplyDelete
  37. Super! Ja widziałam taką samą tablicę, rozciągniętą na całą ścianę, z tym, że tamta była gładka. Jak ktoś ma talent plastyczny to można stworzyć naprawdę fajne rzeczy, a jak nie to napisać pozytywne hasła, to o czym musimy pamiętać :)

    ReplyDelete
  38. DLaczego do nowej notki nie moge dodac komentarzu co się stało :C

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zablokowane, ponieważ były by same komentarze "co się stało" x70

      Delete
  39. Czyżby ci ktoś zmarł w rodzinie? napisz o tym proszę, my cię kochamy i ci pomożemy jak powiesz o co chodzi!!! :)

    ReplyDelete
  40. Chłopak zerwał z toba napisz bolg jest po to by wrazic siebie i swoje emocje ?

    ReplyDelete
  41. oj nie wiedziałam.. przykro mi :(

    ReplyDelete
  42. Jesteśmy z tobą Jessika!

    ReplyDelete
  43. Jess trzymaj sie. Masz w nas wsparcie. Czekamy na wiesci od Ciebie.
    Sciskam, Sylwia.

    ReplyDelete
  44. Przykro mi.
    Jesteśmy z tobą!

    ReplyDelete
  45. Czasem tak jest.
    Obserwuję i zapraszam :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*