Frędzelki

Friday, January 25, 2013

Dzisiejszy dzień spędziłam całkiem okej. Poszłam na dwór z koleżanką i trochę porozmawiałyśmy. Dzisiaj otwierając szafę zorientowałam się, że mam koszulkę, którą miałam ubraną tylko na sylwestra i nie pokazywałam Wam jej. Jest ona z rękawkiem 3/4 więc wychodząc na dwór ubrałam jeszcze bejsbolówkę.

Bluzka - H&M
Naszyjnik - Allegro, Japan Style

Jutro wpadnę do Was z pewną notką, podobną do poprzedniej. Muszę to napisać, coś o blogu roku. Zobaczycie co mam na myśli. ;)

* A przy okazji co do blogu roku ;)
Jeśli lubicie mojego bloga i chcielibyście mi pomóc 
ślijcie sms'y o treści
J00056 
Na numer 7122. * W treści 0 - to ZERO To dla mnie bardzo ważne! :*
Dzisiaj kończę ferie, został mi weekend i szkoła ;( 
Jak to szybko zleciało!
Miłego wieczoru

You Might Also Like

89 KOMENTARZE

  1. ojej, cudeńko ! Też mam podobny naszyjnik. Piękne jak zawsze zdjęcia, sweterek również, jestem pod wrażeniem ! :)

    drewniana-komoda.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Fajna bluzka ;3
    Urocze . ; d

    szarymioczami.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. a ja zaczynam feerie,fajna ta koszulka

    ReplyDelete
  4. Podoba mi się ta bluzka, ogólnie uważam że frędzle są świetne :3

    ReplyDelete
  5. Mam identyczną sowę :)
    Pepco ?
    Jaką Ty masz świetną urodę, wiesz ? :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mój błąd, że nie napisałam skąd sowa, ale już poprawiłam ;)
      Japan Style, allegro ;)

      Hehe, dziękuję ;*

      Delete
  6. Śliczna bluzka ♥
    Zrobisz czat, taki na zakończenie ferii????
    PS. A ja dopiero zaczęłam ;P

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. W sumie... nie ma sprawy ;)
      Postaram się jutro, no ewentualnie w niedzielę, ale myślę, że jutro lepiej ze względu na to, że jeszcze inni się tak nie przygotowują do szkoły ;D

      Delete
    2. Szkoda, że nie dziś, bo mogłabym kamerkę włączyć. Chociaż pół godziny?

      Delete
    3. Pół godziny minęłoby nim byśmy się obejrzeli ;)

      Delete
    4. To godzina? Proszę mogłabyś zrobić, bo jutro niestety wyjeżdżam ;(((

      Delete
    5. Dzisiaj już nie ;C
      Bo jak zrobię to chcę na co najmniej 2 godzinki, bo to szybko leci czas.

      Delete
  7. Śliczne <3 Zagłosowałam na bloga, a Ty zagłosujesz lub przynajmniej wejdziesz na mojego?
    nastolatyxd.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety nie mam kompletnie nic na koncie, a doładowywane mam 4 lutego ;D
      A wejść wejdę ;)

      Delete
  8. Jak dobrze, że mam jeszcze tydzień ferii. :D

    ReplyDelete
  9. Widziałam tą bluzkę. Ja się szykuję, bo właśnie rozpoczęłam ferie i jutro jadę na 8 dni do Karpacza ;) Choć jedziemy autokarem do Jeleniej Góry, a potem jeszcze taksówką do Karpacza więc gdy co roku wyjeżdżamy o 8.35 to w ośrodku jesteśmy o ok.19.00 :c

    ReplyDelete
  10. fajna bluzka i naszyjnik <3

    ReplyDelete
  11. cudnie wygladasz;)
    zapraszam na rozdania na moim blogu;]

    ReplyDelete
  12. Bardzo fajna bluzka. Ładnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  13. Ta bluzka jest śliczna!

    ReplyDelete
  14. chciałabym cię zapytać ile kosztowało przebarwianie końcówek na blond , bo sama mam zamier to zrobić możesz odpowiedzieć na moim blogu :http://wero-vera.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi robiła koleżanka. ;)
      Potem znudziły mi się i chciałam się ich pozbyć, niestety farba się zmyła a ombre nadal trochę widać. ;c

      Delete
  15. Bluzka jest wspaniała :D
    Ale Ty jesteś piękna, jeju <3

    ReplyDelete
  16. Mega, mega, mega bluzka. Ja taką chcę :D
    Muszę się zgodzić z osobą przede mną- jesteś bardzo ładna.

    ReplyDelete
  17. Mi też się już ferie kończą. Strasznie szybko to zleciało ;o

    ReplyDelete
  18. Jess, wstaw kiedyś zdjęcie na którym się uśmiechasz ale tak, że widać ci zęby :) Zauwązyłam że nie ma takich zdjęć. Myślę że każdy chciałby cię zobaczyc z takim usmiechem :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie lubię takiego uśmiechu do zdjęć ;D
      Wygląda to sztucznie ;D

      Delete
  19. fajne : )

    zapraszam do mnie! :)

    ReplyDelete
  20. boże jaka piękna :O'

    http://paulla-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. ja mam jeszcze tydzień ferii ♥
    świetna bluzka ^^

    ReplyDelete
  22. siema!
    świetne zdjęcia ...<3 ;)
    wreszcie mamy weekend to ja jakoś nadrobię wszystkie zaległości. Musze odwdzięczyć się za komentarze hehe
    świetnego masz bloga !
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie DEMORDIE.blogspot.com
    heh:)

    ReplyDelete
  23. Bardzo fajny blog :)
    Zapraszam również na mój.Na pewno znajdziesz tam coś dla Siebie ;*
    http://dream-24-h.blogujacy.pl/

    ReplyDelete
  24. W końcu coś wymyśliłaś w sprawie bloga roku?
    Śliczna bluzka ^^ Ja mam też z frędzelkami i porabiłam z nic warkoczyki ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, nie kochana ;*
      Zdaję się na Was ;)
      Od Was zależy mój los w tej sytuacji ;D

      Delete
  25. Bardzo fajna bluzka :)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Cudna jest ♥


    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. cześć imienniczko ;P ;>
    świetna bluzka ;) mam taka samą sowę ^^ ;>

    ReplyDelete
  28. Ojj do szkoły : < Ja jeszcze nie mam ferii :( Zdjęcie piękne !!

    ReplyDelete
  29. aj, no nic. Korzystaj z weekendu na maxa ! :)

    ReplyDelete
  30. Usunę tylko wymyślam swoje własne napisy :)

    ReplyDelete
  31. Ty kończysz ferie ,a ja nawet ich nie zaczęłam i jeszcze długo nie zacznę xd

    ReplyDelete
  32. fajna jest ta koszulka :)

    ReplyDelete
  33. Ciekawa bluzka, aczkolwiek nie w moim stylu :)
    Bardzo ładny blog, będę zaglądać częściej.

    ReplyDelete
  34. a ja właśnie dzisiaj zaczęłam ferie♥ ta bluzka kojarzy mi się z dzieciństwem, jak byłam mała miałam bluzeczki z frędzlami i na końcu każdego z nich był koralik :D

    ReplyDelete
  35. mi się właśnie ferie zaczęły :3

    ReplyDelete
  36. Ha ha, mi się dopiero zaczęły ferie.
    I współczuję Ci ich końca ;)

    ReplyDelete
  37. śliczna bluzka <3 dużo się pozmieniało od mojej ostatniej wizyty na tym blogu, zmiany oczywiście na plus :>

    ReplyDelete
  38. ale ty jesteś śliczna ; *

    ReplyDelete
  39. Śliczna bluzka !
    Ja właśnie zaczynam ferie <3

    ReplyDelete
  40. niedawno wpadłam na twojego bloga i stwierdzam że radzisz sobie całkiem nieźle ;) a nawet bardzo dobrze. Ale jeśli mogłabym cos zaproponowac to radziłabym lekko zmienic wygląd bloga. Chodzi mi tu o to by posty były od siebie w pewiem sposób odzielone . Nagłówki to nich bardziej wyeksponowane by czytelnik widział bez problemu gdzie kończy się jeden post a gdzie zaczyna drugi ;D U ciebie jeat to lekko zlane ze sobą i nie zbyt przejrzyste . myśle że moja sugestia bedzie pomocna gdyż nie chcę cie w żaden sposób krytykowac tylko po prostu pomóc ;)
    p.s. ślicznie wyglądasz i powodzenia w szkole po weekendzie, ja mam ferie dopiero za dwa tygodnie ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję za wszelkie rady. Chyba rzeczywiście niedługo wprowadzę drobne zmiany. ;) Wielkie dzięki ;*

      Delete
  41. Świetna bluzka! Też chcę taką:)

    ReplyDelete
  42. Łaaaaaał : O kiedyś wchodziłam na Twojego bloga ale z czasem zaczął mi się nudzić a teraz jak weszłam.. zmieniłaś się.. i to bardzo ! oczywiście na lepsze ;D Ale Ty jesteś ślicznaaaa, zazdroszcze urody *-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się ;*
      Mam nadzieję, że już Cię nie rozczaruję i że nie znudzi Ci się tu zaglądać ;*

      Delete
  43. Ładna, mam pytanie na temat twoich włosów, masz je ciemny brąz ? I gdy robiłaś ombre to farbą czy szamponetką, jeśli szamponetką to ile opakowań ?? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm.. nie wiem czy to jest ciemny brąz... w sumie nigdy nie sprawdzałam jaki mam naturalny kolor włosów według farb. Kiedyś przypasuję i powiem Wam hah ;D
      Rozjaśniaczem ;)
      Szamponetką nie było by żadnych szans tak samo jak i farbą ;)

      Delete
  44. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award ... Więcej informacji --- > http://blackprincessinthehell.blogspot.com/2013/01/liebster-blog-award.html

    ReplyDelete
  45. bardzo ładnie wyglądasz :)
    Zapraszam do mnie również :)

    ReplyDelete
  46. Masz naprawdę świetnego bloga :)
    Mam do Ciebie prośbę, może odbierzesz to jako spam, ale wymyśliłam pewną akcję na moim blogu, to naprawdę ważne, przeczytaj najnowszą notkę i jeśli zechcesz mi pomóc będę Ci niezwykle wdzięczna. Tylko z tobą mogę zmienić świat :)
    Pozdrawiam i z góry dziękuję :)
    f-me-i-am-famous.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Świetny blog :))
    www.ollson.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. ale masz piękne włosy, o momo ♥

    ReplyDelete
  49. też sobie kiedyś zrobiłam taką bluzkę :))
    powodzenia w konkursie :*

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*