efoxcity.com

Friday, January 04, 2013

Już kilka razy napotkałam się na banery sklepu efoxcity.com/ ... cóż, w końcu postanowiłam przejrzeć oferty sklepu. Na pierwszy rzut oka widzimy styl typu 'Japan' co bardzo mi się podoba. Coraz częściej stawiam na takie strony internetowe. Po obejrzeniu rzeczy, miłym trafem otrzymałam prośbę współpracy. Jest to drobna oferta, ale zgodziłam się i chcę godnie reprezentować tę stronę internetową. Co do cen, to naprawdę nie są to wysokie ceny. Jeżeli macie jakiekolwiek problemy, to warto się z nimi skontaktować. Z własnego doświadczenia zauważyłam, że troszczą się o klientów i istnieje stały kontakt.

Oto rzeczy z poszczególnych kategorii, które bardzo mi się spodobały ;)
http://www.efoxcity.com/media/catalog/product/cache/4/image/390x520/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/4/_/4_127_45/beaded-skinny-ladies-long-sleeve-round-neck-beige-lace-dress-one-size-@yif11064be-31.jpg 
http://www.efoxcity.com/media/catalog/product/cache/4/image/390x520/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/1/_/1_208_7/women-bat-sleeve-fawn-casual-knitting-beige-sweater-one-size-@-zq13141be-31.jpg
Teraz natomiast coś bardziej ekskluzywnego ;)
  
Sklep ma także wiele przecen ;)
~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~
 
Oczywiście to nie tylko strona dla dziewczyn! ;)
Dla chłopaków również wiele modnych ciuchów tam nie braknie ;)
http://www.efoxcity.com/media/catalog/product/cache/4/image/390x520/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/3/_/3_189_1_1/dark-blue-long-sleeve-hood-men-fashion-cotton-coat-l_xl_xxl-@x30474dbl-31.jpg 
Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie.
Polecam ;)

You Might Also Like

37 KOMENTARZE

  1. Świetne rzeczy.
    Ta pierwsza sukienka <3

    Ja muszę przymierzyć ubrania przed kupnem, wiec szkoda bo fajne rzeczy.

    ReplyDelete
  2. Sukieneczka z pierwszego zdjęcia jest urocza! :)

    ReplyDelete
  3. również otrzymałam od nich propozycję współpracy, a ich asortyment jest na prawdę ciekawy :)

    ReplyDelete
  4. matko, jakie cudne ubrania <3

    ReplyDelete
  5. Podoba mi sie kilka rzeczy ;) Teraz tylko namowic tate na ich zakup ^ ^

    ReplyDelete
  6. ta pierwsza sukienieczka jest nieziemska ^^

    ReplyDelete
  7. Śliczne ciuchy,muszę zajrzeć do tego sklepu :D

    ReplyDelete
  8. Cudo *.*, ale nie mogę zamawiać przez takie strony tylko allegro :/. Chociaż na allegro jest dużo rzeczy JS ^^

    ReplyDelete
  9. świetna strona ^^ na pewno zajrzę, pozdrawiam i zapraszam do mnie : kamidreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Pierwsza sukienka jest śliczna ! :o :3

    ReplyDelete
  11. sukienka ta pierwsza nosiłabym Awww...

    ReplyDelete
  12. Rzeczy mają ładne ;) Podoba mi się ^^

    ReplyDelete
  13. hej też nawiązałam współpracę z tą firmą i mam pytanie możesz sobie wybrać z ich oferty biżuterię czy ubrania ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Powiedzieli, że tylko biżuterie oferują i mają nadzieję, że zrozumiem ;D

      Delete
  14. UWIELBIAM TWOJEGO BLOGA. ;:*
    Chciałabym zdjęcie z Tobą! Niestety mieszkam w Norwegii, od 2 lat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, miło mi ;*
      No cóż.. nie przylecę odrzutowcem. ;c

      Delete
  15. 1 sukienka bardzo ąłdna :)

    ReplyDelete
  16. Świetne ciuchy mają w sklepie ;)

    ReplyDelete
  17. widziałam ofertę sklepu ;D

    ReplyDelete
  18. Pierwsza sukienka świetna *-*

    ReplyDelete
  19. Ładne rzeczy mają. : ) Gratuluję współpracy. ; )

    ReplyDelete
  20. Piękny jest ten sweterek !
    Zapraszam do mnie :)
    http://thisiskarolina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Sukienka jest świetna <3

    ReplyDelete
  22. ciekawy wpis:) w wolnej chwili zapraszam do mnie:)
    http://www.swiatwkolorzeblond.com/

    ReplyDelete
  23. ta biała sukienka - cudo ♥
    http://www.efoxcity.com/beaded-skinny-ladies-long-sleeve-round-neck-beige-lace-dress-one-size-atyif11064be.html

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*