Drobny wyjazd?

Tuesday, January 22, 2013

Cześć! Przepraszam, że wczoraj nic nie napisałam ale cały dzień byłam zajęta. Najpierw spotkałam się z Weroniką i z kolegą z poprzedniej notki na zdjęcia, tym razem mam nadzieję, że spodobają mu się bardziej, bo Weronika robiła, haha, ale na moje w sumie też nie narzekał ;)
O 16 poszłam z Weroniką na małe odwiedziny, a potem poszłam do kolegi i wróciłam po 22. Nie chciało mi się już włączać laptopa, mam nadzieję, że mnie rozumiecie ;)

~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~
Dzisiaj natomiast lenię się w domu, może zaplanuję sobie jakiś drobny wyjazd do jakiegoś miasta w moim województwie? Hmmm... Bydgoszcz, Toruń? Tym razem Grudziądz odpada, chyba że ze znajomymi do galerii, a tak to nie ma po co tak jechać.

Znalazłam jakieś zdjęcia nawiązujące do podroży. 
Haha, nie zbyt okej wspominam tamtą podróż, autobus straszny klamot, że po pierwsze rozmawiać nie można było, bo tak głośno a po drugie można było przeskoczyć siedzenia tak skakał! ;D
Haha, Jess bez makijażu! Nie jest tak źle, ale jestem już przyzwyczajona do tradycyjnej kreski na oku ;)

No to czas się brać za planowanie ;)
Miłego dnia!

You Might Also Like

88 KOMENTARZE

  1. masz genialne włooosy *-*

    ReplyDelete
  2. ja chyba też zaplanuję jakąś podróż ;D

    ReplyDelete
  3. Ładniej ci bez makijażu. I fajne zjdęcia :)
    Też bym sobie gdzieś wyjechała do jakiegoś miasta w województwie. Tylko nie ma z kim, gdzie i jak. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  4. Co Ty gadasz, bardzo ładnie Ci bez mejkapu :D

    ReplyDelete
  5. No to udanych zdjęć życzę ;>

    ReplyDelete
  6. A niechciałabyś robić nieci cieńszych kresek? Bo te co robisz są strasznie grube ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przyzwyczaiłam się do takich, ale myślę, że nie są tak strasznie grube ;D

      Delete
  7. Jeśli pojedziesz do któregoś z tych miast to koniecznie zrób fotorelacje. ;)

    ReplyDelete
  8. Też bym gdzies sie przejechała, no ale mam szkołe ;/ xd

    ReplyDelete
  9. haha nie ma to jak polskie autobusy ;D

    ReplyDelete
  10. Bydgoszcz uwielbiam tam jeździć :)

    ReplyDelete
  11. ładny Ci było i bez niej :)

    ReplyDelete
  12. Ładnie wyglądasz bez makijażu.

    ReplyDelete
  13. Proponuję Toruń:-) Moje ukochane miasto lat studenckich:-)

    ReplyDelete
  14. bez kreski też ładnie :)

    ReplyDelete
  15. nie przyjeżdzaj tylko do Brodnicy, taka pipidówa że aż nic tam nie ma XD

    ReplyDelete
  16. Fajnie wyglądasz w tych okularach:) korzystaj z wolnego:)
    pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  17. Nie poznałam Cię w pierwszej chwili ; o

    ReplyDelete
  18. Jak podróż to tylko nad morze i jak ciepło :P

    ReplyDelete
  19. Hej ;)
    Wiesz dopiero co zaczęłam u prowadzić bloga i pewnie jak każda z nas chciałabym zdobyć różnych czytelników, poznać opinie innych itd. Jeśli masz ochotę i chwilę to zapraszam do sb i dziękuję ;).
    P.S Ślicznie Ci w tych okularkach ;).

    ReplyDelete
  20. Świetny blog :)

    Zapraszam do obserwatorów :)
    antolka95.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Hej :) Chciałam się zapytać czy mogłabyś zrobić nagłówek na bloga :) Odpisz proszę na mój e-mail :) eks.tesco@gmail.com
    P.S. Bardzo podoba mi się twój blog, wpisy są interesujące :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej, to nie moje dzieło tylko http://weeronika-blog.blogspot.com/ ;)

      Delete
  22. Oooo a ja mieszkam 3km od Bydgoszczy : D
    Polecam do myślęcinka w Bydgoszczy na narty <3

    ReplyDelete
  23. A byłaś może w Dolinie Śmierci czy jakoś tak w Bydgoszczy? Jak nie to polecam, bo są cudowne widoki, tylko lepiej wybrać się latem ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie byłam, ale ciekawie brzmi! ;)
      Latem postaram się zwiedzić najciekawsze miejsca w Bydgoszczy oraz Toruniu ;)

      Delete
  24. Ładnie wyglądasz, bez makijażu :) :)



    ReplyDelete
  25. jaki masz obiektyw? :) super jakość :)

    http://wanilioweperfumy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. bez makijażu też jak zawsze piękna *.*

    ReplyDelete
  27. Masz 15 lat ?
    Wyglądasz na starszą :)

    ReplyDelete
  28. Nikonem D5100 ;) ale obiektyw 18-105mm :)


    ReplyDelete
  29. ps. jesteś mega słodka:)

    ReplyDelete
  30. Nawet nie wiesz jak miło mi to czytać:)<3

    ReplyDelete
  31. Świetnie wyglądasz bez makijażu :D

    ReplyDelete
  32. bosko!

    paulla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Śliczne zdjęcie ^^

    ReplyDelete
  34. O Boże. Wszyscy mają taki sam wygląd bloga...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zauważyłam ;D
      Ale co mogę za to, że mi się tak podoba ;C

      Delete
  35. Ooo , jaka grzywka *.*

    szarymioczami.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Ślicznie wyszłaś.
    I powiemm ci szczerze że lepiej ci bez kreski ; )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akurat tutaj nie wyglądam tak koszmarnie bez kreski xd ale tak generalnie to mówię serio że z kreską 100 razy lepiej ;D
      Nawet sama potrafię to stwierdzić xd

      Delete
  37. Fajna fotka ;)

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Fajna fotka ;)

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Fajna fotka ;)

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. fajnie sobie wyglądasz ;)
    Pozdrawiam ciepło

    ReplyDelete
  41. bardzo ładnie ci w okularach ;) ubieraj częściej !!! :D

    ReplyDelete
  42. ja jeszcze nie próbowałam robić sobie kresek i nie wiem jak bym wyglądała, ale obstawiam, że koszmarnie :D

    ReplyDelete
  43. Współczesna kultura wymagałaby krótkiego, pochlebnego i anty-sarkastycznego komentarza. Tak się oczywiście nie stanie. To miłość powinna decydować o naszym życiu, a nie jakieś krajobrazy za pociągiem do nikąd. Od dłuższego czasu śledzę Twojego bloga. Czy to możliwe, żeby nauczyciel angielskiego w małej wsi, po rozwodzie, zakochał się w Twoich oczach? Wiem,ze brzmi to dziwnie, ale kiedy patrzę na Twoje zdjęcia, czuję, że różnica wieku nie zawsze powinna grać pierwsze skrzypce. Z moim doświadczeniem i Twoją młodością nie mielibyśmy szans, ale co tam, i tak nikt nie czyta takich postów :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Witam. Nie wiem za bardzo jak mam odebrać ten komentarz. Jestem trochę zaskoczona takim komentarzem, ale myślę, że inne blogerki po otrzymaniu takiego komentarza również były by zdziwione i nie wiedziały by co powiedzieć. Powiem tak... nie zadaję się z ludźmi z internetu, tym bardziej unikam kontaktów z osobami o wiele starszymi ode mnie. Nie szukam po prostu takich znajomości, ze względu na bezpieczeństwo a starsi faceci to z pewnością nie moje zainteresowanie. Uważam ten komentarz za trochę niestosowny. Pozdrawiam.

      Delete
    2. No, czy jestem o wiele starszy to nie wiem, uczę pierwszy rok i dopiero skończyłem licencjat. To przecież tylko 22 latka :). W moim komentarzu raczej nie chodziło o umawianie się. Spójność dusz, jakaś taka niteczka porozumienia, nieznośna lekkość bytu, raczej takie sprawy mnie fascynują. Bezpieczeństwo tak, ale czasem warto dać się porwać sytuacji. Przepraszam, jeśli przekroczyłem pewną granicę ekshibicjonizmu. Ciągle uważam, że jesteś mega :*

      Delete
    3. Myślałam, że pisał to jakiś 50'letni facet, choć w przypadku 22 lat także jest spora różnica wieku. Nie chcę nawiązywać kontaktu z nikim przez internet, chyba, że z moimi rówieśnikami. Miło mi to słyszeć, dziękuję. Pozdrawiam ;)

      Delete
  44. a mi się właśnie to zdjęcie mega podoba! bez makijażu i nerdy! ♥

    ReplyDelete
  45. fajną masz minę na zdjeciu :) :)

    ReplyDelete
  46. nie widać, że jesteś bez makijażu ♥
    może to przez te okulary... ale wyglądasz świetnie ! *.*

    dont--stop--believin.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Jesteś mega ładna . Wogóle nie mogę uwierzyć że z 98 . :) Masz bardzo fajny wygląd bloga , wcale nie tak dużo osób go ma , jak to stwierdziła Rzepka ... ;/
    Obserwuję i zapraszam - tyynka.blogspot.com
    ps. w jakim programie robicie te nagłówki ? W photoshopie ? Bo wszystkie blogi jakie znam z takimi nagłówkami są z Norwegi . Proszę odpowiedz u mnie ;)

    ReplyDelete
  48. Ślicznie wyglądasz. Zazdroszczę włosów ♥

    ReplyDelete
  49. Ja też jakoś dziwnie się czuję bez kreski ;d tak pusto :D haha
    Śliczne zdj ^^

    ReplyDelete
  50. Ślicznie ci zarówno w kresce,jak i bez niej !
    little-fashionable.blogspot.com/ W NOWEJ NOTCE PRZEDSTAWIAM OUTFITY,ZAPRASZAM <33

    ReplyDelete
  51. Jestes bardzo ladna dziewczyna:), ale uwazam ze bez kresek wygladasz o wiele naturalniej, jak na czternastolatke nie powinnas codzienie malowac tak grubej kreski. To nie jest hejt, tylko swiat widziany moimi oczami :)

    ReplyDelete
  52. Świetny Blog <3

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. W Toruniu mam moją kochaną rodzinę! :)

    ReplyDelete
  54. haha, ale przynajmniej widoczek za oknem niezły:D tak jakoś teraz mi się te krajobrazy (takie pogodne i bez śniegu) wydają nierealne.. chyba za bardzo przyzwyczaiłam się do śniegu! :)

    ReplyDelete
  55. ale piękne zdjęcia ! :)

    w wolnych chwilach zapraszam na justisias.blogspot.com Obserwuję ;)

    ReplyDelete
  56. Fajna fotka z dziubkiem :D

    Zapraszam od mnie, nowy post ;)

    ReplyDelete
  57. Moje ferie dopiero przede mną i też planuję jakiś wyjazd ze znajomymi. : )
    Fajne zdjęcie. ; )

    ReplyDelete
  58. Fajne zdjęcie, a z kąd jesteś? :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*