Dreszcze ;x

Wednesday, January 09, 2013

Myślałam, że pod wieczór poczuję się lepiej, a okazuje się, że dopiero teraz zaczynam zwijać się z bólu. Na zmianę mam zimne i ciepłe dreszcze... ;x
Miało to wyglądać inaczej. Kawa + ciasto, a do tego dobry film! Grr.. chciałabym usnąć i przespać ten ból, ale się nie da! -,-

"Uśmiech" ;c
kamerka zawsze przydatna! 
Dodatkowo powiem, że moja siostra, obchodzi dzisiaj 19'ste urodziny! Wszystkiego Najlepszego! ;)

~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~
 
Aućć, próbuję przecierpieć ... 2 kolejne tabletki poszły do mojego żołądka. Grr... jestem ciekawa jaka jest dzienna dawka leku. Cóż najwyżej, ale nie zamierzam się męczyć bez tabletek! ; C
~ Miłego Wieczorku! ♥

You Might Also Like

76 KOMENTARZE

  1. Jessi zdrowiej , zdrowiej ♥♥♥

    Pomijając to , że wczoraj składałam jej życzenia to 100 lat ♥

    Ja zawsze myślę jak jestem chora, że jestem w ciepłym kraju , słychać szum morza , dzieci latają , ptaki ćwierkają i od razu mi wtedy lepiej . /Dariaxd

    ReplyDelete
  2. Wszystkiego Naj dla Twojej siostry! ;d

    ReplyDelete
  3. życzę ci zdrowia ;** i wszystkiego najlepszego dla twojej siostry ^^

    ReplyDelete
  4. Świetny masz ten kubek!! Też taki chcę ;*

    ReplyDelete
  5. sto lat dla niej ;]
    mmm ciacha *.* fajniutki kubek :D
    zdrowiej nam <3!!

    ReplyDelete
  6. Życz jej wszystkiego najlepszego ; **

    Ja mam tak samo od tygodnia -_- ale muszę chodzić do szkoły, bo jutro wystawiają oceny długopisem -_- i musiałam kilka przedmiotów poprawić.

    Jak tam u cb z nauką? Jaka średnia? ;p moja niezbyt zadowalająca bo 4,7 a wiem, że stać mnie na więcej
    Zdrowiej ; **
    /Julia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ujdzie ;D
      Nie liczyłam jeszcze, bo nie wiem jeszcze jakie dokładnie mam oceny, ale wiem, że kiepściutko. 4,7 to jest bardzo dobrze! Nie ma co narzekać! ;)

      Dziękuję ;*

      Delete
  7. oj zdrowiej! najlepszego dla siostry! ;d

    ReplyDelete
  8. Yhh, zdrooowiej :<
    +Ale masz starą siostrę :):)
    100 lat dla niej! :)

    +Zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, tak. Zgadzam się :D
      Jak ten czas szybko leci ;o

      Delete
    2. moja siostra ma 20stycznia 19 lat ;3

      Delete
  9. Z lekami to bądź ostrożna. Pamiętaj, że przeciwbólowe można brać 4 mniejsze dawki na dzień. Ale masz piękny kubek ! :)
    100 lat dla siostry ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzisiaj wzięłam 4 tabletki ;d

      Kubek dostałam w prezencie na wigilii klasowej w 6 klasie ;)

      Delete
    2. Śliczny kubeczek :D

      Delete
  10. zdrowiej;)
    wszystkiego najlepszego dla twojej siostry^^

    ReplyDelete
  11. zdrowiej! Wszystkiego Naj dla siostry :)
    jak się tak źle czujesz to idziesz jutro do szkoły czy raczej zostajesz w domu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zależy jak się będę czuła ;)
      Mam nadzieję, że mi przejdzie, choć w sumie wiem, że to mało wiarygodne ;C

      Delete
  12. Zdrowiej < 33
    Złóż jej życzenia! Nie wiedziałam, że masz siostrę ^^

    ReplyDelete
  13. zdrowiej!
    wszystkiego najlepszego dla siostry!

    ReplyDelete
  14. To w Twojej kuchni? ;)

    ReplyDelete
  15. Też nie czuje sie najlepiej ;c

    ReplyDelete
  16. zdrówka raz jeszcze:)

    ReplyDelete
  17. życze szybkiego powrotu do zdrowia! ; )

    ReplyDelete
  18. zdrowia ;)

    + dziś też moja babcia ma urodziny

    ReplyDelete
  19. Zdrówka :)
    ładny kubeczek, miałam podobny ale zbił mi sie :)

    ReplyDelete
  20. też jestem chora, pozdrawiam i zapraszam do mnie : D życzę zdrówka

    ReplyDelete
  21. życzę zdrówka :) I bardzo fajny kubek :D Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie na fotorelacje z mojego pobytu w Hiszpanii :)

    ReplyDelete
  22. oj, to zdrowia ci życzę! ;)
    Kaaawaaaa ! *.*

    ReplyDelete
  23. Ojjj, takie dreszczyki nie są przyjemne, wiem bo też je teraz mam :< Zapraszam na nowy post ;**

    ReplyDelete
  24. też tak miałam ale w Święta, zdrowiej :) !

    ReplyDelete
  25. Fajniutki kubeczek.
    Zdrowiej!

    ReplyDelete
  26. jaki świetny kubek! *.*
    sto lat dla siostry ! :)

    ReplyDelete
  27. ps. świetny blog, obserwuje i zapraszam do siebie ;)

    ReplyDelete
  28. dodaj zdjęcie siostry ;33

    ReplyDelete
  29. wracaj szybko do zdrowia :* Fajny kubek, Wszystkiego najlepszego dla siostry ! <3

    ReplyDelete
  30. zdrówka, świetny kubek :)

    ReplyDelete
  31. oo to zdrowiej ;<
    fajny kubek ^^

    ReplyDelete
  32. zdrowiej ! :*
    + fajny kubek :D

    pozdrawiam, Aieaa. ! :]

    ReplyDelete
  33. Norweskie wzory, no me gusta. :[

    ReplyDelete
  34. ojej współczuję. życzę zdrówka. mam nadzieję, że to nie grypa żołądkowa, bo ja wspominam to jak njwiększy koszmar. pozdrawiam cieplutko

    ReplyDelete
  35. zdrówka:* fajny kubeczek

    ReplyDelete
  36. Współczuję ;< Życzę zdrówka ;* Nawet w bólu potrafisz sie uśmiechać :)

    ReplyDelete
  37. Masz bardzo ładny kubek :)

    ReplyDelete
  38. dziękuję :>

    świetny kubek : ) + zdrowia życzę :D sama też zaczynam chorować -.-

    ReplyDelete
  39. Fajny masz kubeczek, zdrowiej szybko! :>

    ReplyDelete
  40. życzę zdrowia :)
    świetny kubek ^^
    pozdrawiam i zapraszam do mnie : kamidreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Super kubek! Zdrowiej nam :)

    ReplyDelete
  42. ŚWIETNY BLOG <3
    ZDROWIEEEEEEEEEEEEEJ SZYBKO <3
    BĘDĘ WPADAĆ CZĘŚCIEJ <3
    ZAPRASZAM TEŻ DO MNIE, ZAJRZYSZ NA KILKA SEKUND ? :D
    http://luuvmy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Szybko wracaj do zdrowia ;)

    http://sweet-candyy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. to widze masz tak jak ja ostatnio. wzięłam chyba z 9045459 tabletek i nic ! ból był nadal
    zdrowiej : )

    ReplyDelete
  45. Jaki fajny <3
    Zdrówka :)
    Zapraszam.

    ReplyDelete
  46. http://inna4444.blogspot.com/

    Zapraszam na mój blog pamiętnik. Nie jest tak fajny jak twój... Dopiero zaczynam, ale mam nadzieję że mi pomożesz go trochę zareklamować. Może dasz mi jakieś przydatne wskazówki? Jeśli chcesz odpowiedzieć proszę napisz u mnie na blogu ;-) Zapraszam wszystkich!

    ReplyDelete
  47. najlepszego dla siostry <3

    www.lena-magdaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. fajny kubek,zazdroszczę!
    zapraszam do siebie, nowy post :*

    ReplyDelete
  49. Przekaż siostrze najserdeczniejsze życzenia ♥♥
    i kochana wracaj do zdrowia jak najszybciej , również jestem chora ;/

    http://never--lookback.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Zdrówka ! Fajny kubeczek ^.^ !

    ReplyDelete
  51. Zdrowia życzę :*
    Zapraszam : http://memoweek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. Fajny kubek ; *
    Zdrowiej !

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*