Dobre zakończenie, dobre rozpoczęcie ♥

Tuesday, January 01, 2013

Hej! Jak dziwnie widzieć datę 2013 rok. Na pewno przez kilka pierwszych dni będę myliła datę w zeszycie szkolnym. No cóż, to norma ;)
A co do notki to wpadam na chwilę. Jestem strasznie zmęczona. Świętowanie nowego roku pokazało też swoje złe strony ale prześpię się i będzie okej. Tak wgl. to był najlepszy sylwester! ♥ To było z pewnością najlepsze zakończenie i najlepsze rozpoczęcie Nowego Roku! Poznałam naprawdę wiele świetnych ludzi, z którymi od razu się polubiłam, więc wszystko idzie na +. Mam nadzieję, że za rok będę bawiła się równie dobrze. A co do roku 2013 ... postaram się by był lepszy od 2012. Chciałabym napisać za rok w notce, że to był najlepszy rok dotychczas! Okazałoby się, że 13 wcale nie musi być taka pechowa. ;)

~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ 
* Nie mam żadnego zdjęcia ; o
Serio, ani jednego. ; x

Grudniowy klimat.
 Lecę się kąpać i spać, bo rano wstać.

You Might Also Like

53 KOMENTARZE

  1. No miejmy nadzieję że ta 13 nie będzie pechowa ;) szczęścia i pomyślności w nowym roku !!! :)

    ReplyDelete
  2. Fajne zdjęcie, super, że miałaś udanego sylwestra ;>

    ReplyDelete
  3. Ja też miałam super sylwestra ;D

    ReplyDelete
  4. to fajnie, że dobrze się bawiłaś :D

    ReplyDelete
  5. Ja też bym chciała żeby ten rok był udany!

    ReplyDelete
  6. to dobrze że się świetnie bawiłaś :)

    ReplyDelete
  7. szczęśliwego ;*


    http://lena-magdaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. oby było jak najlepiej :))

    ReplyDelete
  9. U mnie Sylwester również się udał ; )

    ReplyDelete
  10. ja mam wolne do końca tygodnia ale i tak mam mase zadan teraz do zrobienia .. :/

    ReplyDelete
  11. Fajnie, że się dobrze bawiłaś ^^

    ReplyDelete
  12. jutro szkola:(
    http://szmella.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. też chcę żeby to był najlepszy rok ;)

    ReplyDelete
  14. fajnie,że miałaś udany sylwester:)

    ReplyDelete
  15. Zostałaś nominowana do Liebester Award !
    Więcej informacji na : http://www.wisniaxdd.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Heej;* Zostałaś przeze mnie mianowana do Liebster Blog Award ;D Więcej u mnie na blogu.

    ReplyDelete
  17. Fajnie, że się dobrze bawiłaś ;]

    ReplyDelete
  18. ja nie będe miała problemu z datą w zeszycie bo i tak nigdy jej nie zapisuje haha :)
    Ale ty jesteś śliczna !*_*

    ReplyDelete
  19. Skąd Ty masz tylu obserwatorów?:D

    ReplyDelete
  20. Szczęśliwego Nowego Roku :)

    ReplyDelete
  21. Nominuję twój blog do Liebster Blog Award ;D
    www.photographyandstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Zgadzam się z Tobą,jakoś dziwnie widzieć rok 2013.
    I też pewnie będę myliła datę jak co roku :)

    ReplyDelete
  23. Ja też nie mam żadnego zdjęcia (no może ze 2,3 się znajdą) ale byłam byt pochłonięta świetną zabawą, żeby zrobić jakiekolwiek zdjęcie.

    Dodaję do obserwowanych.

    ~zapraszam do siebie~

    ReplyDelete
  24. Cieszę się, że się dobrze bawiłaś ;)
    ja spędziłam Sylwester z Polsatem ;D

    ReplyDelete
  25. Dla mnie sylwester był bardzo udany, ale do tej pory odsypiam! Życzę szczęśliwego nowego roku! :)

    ReplyDelete
  26. Ja też uważam, że 2013 wcale nie musi być zły bądź pechowy. Fajne zdjęcie :)

    ReplyDelete
  27. Zdjęcie jest spoko ; p
    Oby 2013 był szczęśliwy !

    ReplyDelete
  28. Mylenie się w zeszytach to taka co roczna tradycja :D
    Ślicznotki ^^

    ReplyDelete
  29. Obserwuję , liczę na to samo ; D
    http://nataliaa1999.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Śliczne ♥ Uwielbiam i Werkę (Moja imienniczka) i cb ;)

    ReplyDelete
  31. szczerze mówiąc to wydaje mi się że GumiJagoda odgapiła od Ciebie wygląd bloga?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem, nie chcę się w to wtrącać, żeby nie było ;)
      Z resztą dopiero po przeczytaniu komentarza weszłam na jej bloga, tak to go nie śledzę.

      Delete
  32. świetne czapeczki :) pozdrawiam i zapraszam : kamidreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Słodko wyszłyście :*

    ReplyDelete
  34. Bardzo fajnie wyglądają wasze usta xd
    Obserwuje i zapraszam do mnie :)
    http://thisiskarolina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. moje powitanie Nowego Roku też baaaardzo udane <3 :)
    to rób te zdjęcia!:)

    ReplyDelete
  36. Hej! Też nie mam żądnych zdjęć z sylwestra xD A kto ma? Wszyscy byli zajęci szaleństwami :D
    Będę tu zaglądać ;) Pozdrawiam i Zapraszam :
    ANOTHERINNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  37. Ahh,twój blog jest na prawdę świetny. Widzę ze Sylwester udany ? :)
    http://little-fashionable.blogspot.com/ zapraszam <3

    ReplyDelete
  38. Świetny blog! Obserwuję, liczę na to samo ;)

    http://life-with-queen.blogspot.com/ zapraszam

    ReplyDelete
  39. Fajna fotka :D
    Obserwuję,
    zapraszam
    big-bam-boom.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Mi też się udał sylwek ^w^

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*