Do kolejnych...

Saturday, January 12, 2013

Dzisiaj z mamą i siostrą zaczęłyśmy chować już wszystkie świąteczne ozdoby. Nie sądziłam, że tych drobnostek aż tyle się nazbierało. Jednak, ja przed tym wszystkim zrobiłam jeszcze kilka zdjęć, by nawiązywały do notki. Cóż... teraz trzeba czekać do kolejnych świąt. Generalnie jestem fanką takich ozdób, dlatego ciężko mi jest się z nimi rozstawać! ;)

 Żegnajcie świąteczne ozdoby! ;c
A nawiązując do dzisiejszego wieczoru... hmm mam pewne zajęcie. Jest ono związane z blogiem, przez co nie wiem czy będzie dzisiaj czat, ale postaram się, wpaść chociaż na godzinkę!
3'majcie się ciepło!

You Might Also Like

64 KOMENTARZE

  1. Okej . ; D wpadne na czat . ;)

    ReplyDelete
  2. A ja własnie już ściagnełam ozdoby świateczne.
    Pozdrawiam ;p

    ReplyDelete
  3. Śliczne ozdoby świąteczne :)

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Też tego bardzo chcę, ale jest akurat sprawa z blogiem ;C I może nie być dzisiaj czatu ; CCCCCCCCCCC Grr.. ; C
      Następnym razem nie będę zapewniała Was na 100 % że będę, ale będę mówiła, że się postaram ;)

      Delete
  5. Ja też niedługo będę musiała zabrać się za chowanie świątecznych ozdób :(

    http://sweet-candyy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. ja swoje nadal nie schowałam xd
    :D

    ReplyDelete
  7. ja w następnym tygodniu żegnam się z ozdobami ;D

    ReplyDelete
  8. Mi na takich ozdobach już nie zależy tak jak kiedyś ;)

    ReplyDelete
  9. Ja również się już pożegnałam z ozdobami świątecznymi ;(
    A jaka sprawa? Wtajemnicz mnie trochę.

    Czekam na czat ;3

    Zapraszam:
    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale dzisiaj zobaczymy? ;3

      Delete
    2. Tak myślałam, że będziesz miała taki świetny wygląd, jaki masz szablon?
      PS.Zmień sobie zdjęcie po prawej ;*

      Delete
    3. Jeszcze trwają wszystkie drobne zmiany, a więc jeszcze zmienię trochę rzeczy ;)

      Delete
    4. Zrobiłabyś taki dla mnie tylko inna kolorystyka?

      Delete
    5. Zrobisz mi taki wygląd proszę Jess :)

      Delete
    6. W sumie to za wyglądem stoi ktoś inny ;)

      Delete
    7. Mmm...szkoda, a mogłabyś tą osobę poprosić czy coś, bo ona robi od 1000 obserwatorów, a ja na serio nie usunę bloga ;((

      Delete
    8. Potem podam kontakt do tej osoby ;)

      Delete
    9. Tak, ale w tym problem, że ona robi od 1000 obserwatorów, a ja mam tylko 517 ;((((

      Delete
    10. A pamiętam jeszcze jak mówiłaś, że nie chcesz mieć wyglądu jak 'każdy' hehe :D

      Delete
    11. Taki nagłówek nie jest często spotykany ;)
      Bynajmniej tak sądzę. ;D

      Delete
    12. Myślę, że dzisiaj się już nie opłaca ;C

      Delete
    13. Opłaca się, bo w poniedziałek nie każdy ma przecież ferie ;(

      Delete
    14. Mam na myśli tak 17:30 jak poprzednio ;)
      Czyli każdy już po szkole ;3

      Delete
    15. Spoko, mi skrócili lekcje (normalnie bym miała do 17:40), ale już wracam od 14:05 ;D

      Delete
    16. A będzie dzisiaj jeszcze post?

      Delete
    17. O matko ;o
      Do 17:40 lekcje? ; oo
      Nie możliwe! ; o


      Właśnie dodałam o wyglądzie bloga.

      Delete
    18. Tak i na dodatek tak jest w poniedziałek i w piątek ;OOOOO

      Delete
  10. ja z mamą już dawno pościągałyśmy ozdóbki świąteczne :) jakoś od razu po Święcie Trzech Króli :D

    ReplyDelete
  11. ja będę rozbierać choinkę pod koniec stycznia :D

    ReplyDelete
  12. ojj u mnie też już czas zdjąć.. ale mi sie coś nie chce ;d

    ReplyDelete
  13. ja jeszcze nie zdejmuje, muszę poczekać do kolędy :)

    ReplyDelete
  14. U mnie nie ma wgl. śladu po ozdobach ;(

    ReplyDelete
  15. ja jeszcze trzymam swoje świąteczne ozdoby ^^

    ReplyDelete
  16. fajne zdjęcia :)

    buziaki :* :)

    ReplyDelete
  17. Masz BARDZO FAJNEGO BLOGA!!!!!!!!!! ZROBISZ MI NAGŁÓWEK LUB NAPISZESZ Z JAKIEJ STRONY ROBISZ NAGŁÓWKI? PLIIIIISSSSSSSSSSSSS ... POWIEDZ TO DLA MNIE WAŻNE . I POMOGŁABYS MI Z WYGLADEM BLOGA?
    franki13.blogspot.com
    Prosze odpowiedz mi na moim blogu to dla mnie ważne . Nawet moge coś w zamian dla ciebie zrobić . A przyokazji zrobisz dobry uczynek. Chyba, że jesteś taka jak inne masz 1000 obserwatorów i niepomagasz nikomu a ja cie prosze o małą zecz ktora dla mnie jest ważne od 0 do 100 WAŻNA DLA MNIE Jest na 1000000000000000000000000000000000000000000000000000 %
    Prosze cie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Witam Serdecznie. W tej chwili trwają przygotowaniu nas moim wyglądem bloga a więc nie mogę się rozdwoić. Napisz do mnie na meila extramodelka@o2.pl a ja potem do Ciebie napiszę ;)

      Delete
  18. Ja też dziś schowałam :)
    cheesecake-corner.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. ja będę na tygodniu chować :D

    ReplyDelete
  20. u mnie w domu odbyło się bez ozdób,moi rodzice tak jak i ja nie jesteśmy zwolennikami takich pierdółek;p
    pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  21. ja już dawno schowałam;)

    ReplyDelete
  22. sliczne ozdóbki :>

    ReplyDelete
  23. O, jaki fajny, nowy nagłówek :)

    ReplyDelete
  24. świetne ozdoby , robiłaś sama . ? potrafisz robić świetne zdjęcia zazdroszcze ♥
    + zapraszam do mnie obserwuje i licze na rewanż ♥ xoxoxo : *

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm.. ozdoby czy zdjęcia? ;)
      Hehe ;3
      Zdjęcia robiłam sama, ozdoby nie ;D

      Delete
  25. a kiedy jesteś w stanie zrobić czat? ciągle nie trafiałam na nie, gdy je organizowałaś xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm... w poniedziałek myślę, że będzie. Ale wolę już za wiele nie obiecywać, żeby znowu nie było tak jak z dzisiaj. No cóż, ale dzisiaj, nie wiem czy widać ale pracujemy ciężko z koleżanką nad blogiem ;)

      Delete
  26. ja cały czas mam malutką choineczkę i trudno mi ją schować ;(

    ReplyDelete
  27. Moje czekają na kolęde...

    ReplyDelete
  28. Ja jeszcze nie zabrałam się za sprzątanie świątecznych ozdób. Jakoś szkoda je chować.

    ReplyDelete
  29. Ja jeszcze nie pożegnałam się z moimi świątecznymi ozdobami. ; )

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*