Czas wysyłania sms'ów! ;)

Thursday, January 24, 2013

Cześć i właśnie rozpoczął się 'wyścig szczurów'! Haha. Bardzo proszę Was o głosy na blog roku, bo to dla mnie bardzo, bardzo ważne! Niestety nie mogę się zbytnio rozpisywać bo jestem i tak już spóźniona na spotkanie!

Aby zagłosować na mojego bloga wyślij sms o treści
J00056
na numer 
7122
koszt sms'a to 1,23zł
*Uwaga! W numerze bloga znak 0, to cyfra zero. Pamiętaj, także, aby nie wstawiać w sms spacji! 

 Zagłosujecie? ;*

You Might Also Like

68 KOMENTARZE

  1. Dużo osób będzie na Ciebie głosowało :) Jestem pewna.

    chudabaza.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Zagłosowałam. Powodzenia w wygranej. :*

    ReplyDelete
  3. fajny ten sweter :> chyba poszukać coś dla siebie na tej stronie :D świetne masz włosy, zazdroszczę! :) jak długo zapuszczasz? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. W sumie to nie wiem.. bo chodziłam też do fryzjera.

      Delete
  4. Powodzenia ! :)
    Masz szansę wygrać ♥



    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ja zagłosuję, bo i tak muszę wykorzystać kasę na telefonie :)
    Dla Ciebie wszystko :*

    ReplyDelete
  6. Powodzenia w tym "wyścigu szczurów". Ja niestety nie mogę wysłać sms, ponieważ moje środki na koncie mi na to nie pozwalają ;)

    ReplyDelete
  7. śliczny sweterek . ♥
    Nie wiem chyba zagłosuje : )
    + zapraszam do mnie xoxox : *

    ReplyDelete
  8. wszędzie teraz o tym blogu roku :D

    ReplyDelete
  9. śliczne zdjęcie ^^ Tak ładnie na nim wyszłaś ;P
    A sms wyślę, jak załaduję konto

    ReplyDelete
  10. Życzę powodzenia ;)

    ReplyDelete
  11. Świetnyy sweterk ! też taki chciałam :)

    ReplyDelete
  12. Powodzenia ;) Trzymam kciuki. + śliczny sweterek ;*

    ReplyDelete
  13. zagłosowałabym jakby nie było na smsy :D

    paulla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. I myslisz ze na ciebie zaglasuje NIE!! juz wole za te pieniadze se lizaka kupic niz wyslac :]

    ReplyDelete
    Replies
    1. DOBRZE, spokojnie. Nie zmuszam nikogo ;)
      Kup sobie tego lizaka ;*

      Delete
  15. bym zagłosowała ale z tąd nie mogę :/

    ReplyDelete
  16. Napewno zagłosuję na Twój blog :)

    ReplyDelete
  17. Nie musiałaś nas informować o tym, że jesteś spóżniona na spotkanie. Moim zdaniem jest to niekulturalne :) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślę, że nie ma w tym nic niekulturalnego ;D
      Chyba, że dla tamtej osoby, ale wiedziała, że się spóźnię ;)

      Delete
  18. Wiesz co? Dziwne. Zagłosowałam na Ciebie :*

    ReplyDelete
  19. postaram się zagłosować ^^
    tylko doładuje telefon XD

    ReplyDelete
  20. taki świetny seweterek masz :) mmmm

    ReplyDelete
  21. Trzymam kciuki kochana! <3
    ślicznotka!! ^^

    ReplyDelete
  22. Pewnie, że na Ciebie zagłosuję z miłą chęcią. A jak ktoś zagłosuję na Ciebie to u Ciebie to pisze?

    PS. A ty na mnie zagłosujesz? www.my-life-is-pastel.blogspot.com Aby zagłosować na mojego bloga wyślij SMS o treści:
    A00195
    na numer
    7122

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie dowiem się kto głosował, ale po zagłosowaniu dostaje się sms'a i jeśli ktoś by mówił ohh zagłosowałam to mogłabym spytać co w tym sms'ie pisze. ;D

      Niestety nie mogę głosować bo nie mam nic na koncie ;C
      A więc bynajmniej macie pewność, ze sama na siebie nie zagłosuję ;D

      Delete
    2. Jessiko, proszę pczeczytaj:
      http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=7222
      Z wyrazami szacunku,
      Maja

      Delete
    3. Drugi raz otrzymuję taki link. Tak. Przyznaję się. Mam problem z tymi słowami.

      Delete
  23. śliczne zdjęcie! *_* powodzenia :D

    ReplyDelete
  24. świetny sweterek:) i powodzenia:)

    ReplyDelete
  25. No to życzymy sukcesu ! :)

    Zapraszam : rubinowe-wino.blogspot.com
    Jestem początkująca więc każde wejście,komentarz czy obserwator to dla mnie wielki sukces ♥

    ReplyDelete
  26. Obserwuję. Fajne okularki :)) Zapraszam do mnie http://confines5.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. dziekuje za komentarz na blogu,pewnie zagłosuje
    ps.obserwuje ;))

    ReplyDelete
  28. Mmm... Dobrze ,że się zgłosiłaś! Trzymam za cb kciuki. Możesz zaobserwować? http://pati-lewa-belieber.blogspot.com/ Ja już jestem Twoją obserwatorką! :)

    ReplyDelete
  29. Mam nadzieję, że zdobędziesz jakieś miejsce :)

    ReplyDelete
  30. Dziękuję za obserwację. To dla mnie ważne:)

    ReplyDelete
  31. Świetne zdjęcie :d

    ReplyDelete
  32. Koszt sms'a to nie jest 1,23;) To cena bez vat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem...
      Pisze, ze cena wynosi 1,23 zł.
      Myślę, że z vat

      Delete
    2. Też nie wiem, ale zaraz zobaczę, bo wysyłam sms♥

      Delete
  33. ;))
    powodzenia w tym konkursie :D

    ReplyDelete
  34. Zagłosowałam :)
    Ja zapłaciłam tak jak napisałaś 1,23 zł.
    Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  35. Powodzenia w konkursie... i powodzenia, abyś przekonała rodziców na wyjazd do Bułgarii! ;) Właśnie dodałam filmik z mojego pobytu w tym kraju ;)

    ReplyDelete
  36. ciekawie wygląda ten sweter :) ! i ja również życzę powodzenia :)!!!

    http://wanilioweperfumy.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Fajny blog:)
    http://monikakita1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. zagłosowałam i liczę na rewanż na moim blogu, bardzo bardzo proszę :D

    ReplyDelete
  39. superowy sweter. też taki chcę.
    zapraszam do mnie xD

    ReplyDelete
  40. Jasne,że zagłosowałam ! Dziewczyno, wygrasz !!! :))

    drewniana-komoda.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo. Fajnie, że tak uważasz ;)
      To czy wygram zależy tylko i wyłącznie od Was ;*
      I zobaczymy jak oceniacie moje starania przez cały rok ;) ;*
      Dowiem się po wyniku ;)

      Delete
  41. jeeej, ale Ci pięknie w tych okularach :) XOXO

    ReplyDelete
  42. Powodzenia Jessiko! : )

    ReplyDelete
  43. Życzę powodzenia w konkursie. Twój Blog jest naprawdę świetny, a Ty taka Śliczna.
    Dodaję do Obserwowanych. :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*