Blog Roku 2012

Saturday, January 05, 2013

Dzisiaj na pewnym blogu zobaczyłam, że ruszyły zapisy do bloga roku 2012. Zeszłego roku nie zgłosiłam swojego bloga, ale przez ten rok naprawdę mój blog dużo osiągnął, jak dla mnie wiele. Zdobyłam wspaniałych czytelników, a to jest najważniejsze! ;)
~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~
Jeśli ruszy ocenianie, to bardzo proszę Was, jeśli lubicie mojego bloga to zagłosujcie na mnie ;)
Dla Was to chwila, a dla mnie to naprawdę ważne. Sama siebie sprawdzę poprzez ten konkurs. Sama zobaczę czy jestem dobrą blogerką, czy moje starania i ciężki wkład się opłaca. Nie liczę oczywiście na wygraną, ale jestem ciekawa jak daleko zajdę! ;)
"Nadzieja jest najcenniejszą towarzyszką życia"
To jest ten sweterek z dzisiejszej paczuszki! ;)
W następnej notce pokażę dokładniej ;) 
Mogę liczyć na Wasze głosy? ;)
♥ 
* Głosowanie zacznie się po 24 stycznia (tak sądzę) na razie jest etap 'zgłaszanie blogów'

You Might Also Like

62 KOMENTARZE

  1. oczywiście, że zagłosuję ^^ A już widzę, że sweterek jest śliczny ;D

    ReplyDelete
  2. Śliczny sweterek! Gdzie go zamówiłaś i czy był drogi? ;*

    ReplyDelete
  3. zaraz zagłosuje :)
    sweterek jest śliczny ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeszcze nie ma głosowania ;)
      Ale dziękuję ;*

      Delete
  4. oczywiście zagłosuje na twojego bloga bo jest jednym z moich ulubionych ;)

    ReplyDelete
  5. ha! zgadłam, że to przyszedł sweterek ^^

    ReplyDelete
  6. faktycznie super sweterek;d

    ReplyDelete
  7. już ten sweterek mi się podoba ! :D

    ReplyDelete
  8. Skąd masz ten sweterek?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napiszę o nim w następnej notce ;)
      Oraz pokażę w całości ;3
      Cierpliwości, hehe ;)

      Delete
  9. Cudowny sweterek ^^
    A jeśli chodzi o konkurs, to życzę powodzenia ;* Przypomnij tylko, jak się zacznie głosowanie ;P

    ReplyDelete
  10. No no to wtedy życzę powodzenia ;* Sliczne jest 2 zdjęcie :)

    ReplyDelete
  11. Jesteś prześliczna, masz cudowną urodę! Najbardziej podobają mi się Twoje wlosy :) Masz uroczy sweterek, fajnie komponuje się z butami :) Zaczynam obserwować!

    ReplyDelete
  12. śliczny ten sweterek ^^ i na pewno zagłosuję. Pozdrawiam i zapraszam do mnie : kamidreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. zagłosuję :) Ślicznie! :*

    ReplyDelete
  14. Ślicznie♥♥♥:*** zapraszam na bloga♥
    my-very-secret-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. śliczny sweterek :D
    Powodzenia <3

    Zapraszam do mnie na nową notkę, gdzie bluzka galaxy w roli głównej :D

    ReplyDelete
  16. Ładna jesteś! Twój blog wygra. Ja też biorę udział w tej samej kategorii co ty. Na pewno zagłosuje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ;)
      Nie sądzę, że wygra, ale dziękuję za otuchę ;)

      Delete
  17. Piękna jesteś, a ten sweterek prześliczny, jak najbardziej zagłosuje na twój blog :)

    ReplyDelete
  18. Możesz liczyć! Wygrasz :)

    ReplyDelete
  19. śliczne zdjęcia, jakim aparatem robisz zdjęcia?
    Jestem bardzo ciekawa, są boskie !:*

    welovebaranowa.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na co dzień fujifilm finepix s2960 ;)
      A te zdjęcia zrobione nikon d3000 ;)

      Delete
  20. Śliczny sweterek i pasuje do Ciebie, a co do głosowania to na pewno zagłosuję. :)

    ReplyDelete
  21. Śliczny sweterek!:) Zapraszam do mnie http://wlosy-wariacje-stylizacje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. zafascynowało mnie pierwsze zdjęcie :)

    ReplyDelete
  23. na pewno zagłosuję, bo kocham Twojego bloga! :)

    ReplyDelete
  24. zagłosuję, bo również kocham Twojego bloga!
    Mam nadzieję, że wygrasz w swojej kategorii. Masz szanse. Poinformujesz nas od razu jak będzie można głosować?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ślicznie! ;)
      Oczywiście, że poinformuję! ;*

      Delete
  25. świetny sweter. ja nie zapomnę to zagłosuję ;p

    ReplyDelete
  26. Też się zgłosiłam ale ja z ciekawości :33

    ReplyDelete
  27. świetny sweterek :) może obserwujemy? M.

    ReplyDelete
  28. Mam nadzieję, że zajdziesz jak najdalej.

    ReplyDelete
  29. Śliczny sweterek , ale ja ci zazdroszczę włosów :3
    Można wiedzieć, ile zapuszczałaś je ?

    Obserwuję i liczę na rewanż.
    http://choocolatelove.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. w sumie to jakiś rok, no może trochę więcej. W między czasie podcinałam końcówki, na których nigdy nie żałuje ;) i przed wczoraj też podcięłam z 10 cm ;)
      Więc po prostu widać, że włosy rosną mi szybko ;]

      Delete
  30. jaki to szablon ? :D
    zagłosuję.

    http://paulla-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. bardzo fajny i przyjemny zestaw ;)

    ReplyDelete
  32. Z takim wyglądem bloga na pewno nie wygrasz -,-

    ReplyDelete
  33. ale sliczny sweterek :) powodzenia w konkursie :D

    ReplyDelete
  34. Ślicznie <3 Oczywiście, że głosuję <3 pozdrawiaam (:

    ReplyDelete
  35. zagłosuję na ciebie ; ***

    ReplyDelete
  36. Zagłosuję.
    Śliczny sweterek. *-*

    ReplyDelete
  37. Śliczny sweterek ! Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*