Biało

Wednesday, January 09, 2013

Od 3 dni za oknem jest biało! A podobno nie miało być już wgl. w tym roku śniegu! W sumie to dobrze, że znowu do nas zawitał bo zima bez śniegu, to nie to samo! ;)


Dzisiaj zostałam w domu. Gdy się obudziłam zaczął mnie boleć brzuch. Wiedziałam, że muszę szybko działać, nim się ból rozkręcił ja wzięłam dwie tabletki. Niestety nadal pobolewa mnie brzuch i nie mam siły na nic. Z tego względu, że leżę nieogarnięta z bólem brzucha ... niestety odwołuję dzisiejszy czat, który Wam obiecałam. Jeśli jutro będę się dobrze czuła to na pewno go zorganizuję! Obiecuję!

~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~
 
Auuć -,- lecę zrobić sobie kawę, do tego ciasto i włączę jakiś film, bo nawet nie mam ochoty stukać w klawisze od laptopa ;C
 A mikołaj z mojego okna nadal obserwuje ;)

A Wy już schowaliście świąteczne ozdoby? ;)
~ Miłego dnia! ♥

You Might Also Like

44 KOMENTARZE

  1. wracaj do zdrowia i miłego dnia :*

    ReplyDelete
  2. U mnie to pogoda wiosenna . :(

    ReplyDelete
  3. U mnie są jeszcze ozdoby, a śniegu mało.
    Wracaj do zdrowia:)

    ReplyDelete
  4. :c:c:c:c:c:c:c JAK TO TINYCHATU NIE BĘDZIE ?! :< :C :(

    Może wieczorem się lepiej poczujesz ? :*
    Zdrowiej !! ♥ /Dariaxd

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety, ale jutro już na pewno! Tak sądzę! ;)

      Może, ale póki co, brzuch nadal boli i nie daje za wygraną ;C
      Dziękuję! ;*

      Delete
  5. Wracaj do zdrowia ;*
    Czat dzisiaj u mnie to wpadaj!

    U mnie też leży śnieg, wczoraj zaczął padać i są zaspy ;)

    Zapraszam:
    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. u mnie też spadł śnieeg c: ja już ozdób nie mam ; d

    ReplyDelete
  7. u mnie brak śniegu prawi całkowity :) co do ozdób to w większości tak ale jeszcze nie wszystko :))

    ReplyDelete
  8. u mnie tez jest biało^^ zdrówka:)

    ReplyDelete
  9. jeszcze nie schowałam, dopiero po kolędzie :D

    ReplyDelete
  10. Ja też zostałam dzisiaj w domu ;)

    Jaki masz model aparatu?
    Ile już go masz? Polecasz go? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fujifilm finepix s2960 ;)
      Tak, z pewnością to bardzo dobra cyfrówka ;)

      Delete
  11. U mnie deszcz pada... -,-
    Fajny mikołaj...
    Wpadnij, jak masz zcas:
    http://misiayou97.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. biedna :( współczuję, też ostatnio takie bóle przeżywałam..

    ReplyDelete
  13. U mnie też śnieg :D

    ReplyDelete
  14. U mnie śnieg już się roztopił ;c

    ReplyDelete
  15. u mnie też śnieg ale dopiero do dzisiaj ;D

    ReplyDelete
  16. Ja świąteczne ozdoby chowam w ten weekend :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja najchętniej w ogóle bym ich nie chowała! ;D

      Delete
  17. Mnie też brzuch boli i się czuję ogólnie do bani... A śnieg spadł u mnie dzisiaj :) Super blog!!!!

    http://kamera-akcja-talent.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Trzymaj się kochana <3!
    Zapraszam na nową notkę <3 :)

    ReplyDelete
  19. U mnie choinka dalej stoi :D

    ReplyDelete
  20. nie lubię śniegu, ani zimy -.-'

    zdrowia! :)

    ReplyDelete
  21. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A wiesz? Nie ma sprawy! ;)
      Postaram się zrobić zdjęcie w weekend, będę miała trochę więcej czasu no i zaczynam już ferie! ;) Do niego potrzeba chwili cierpliwości ;D

      Delete
  22. u mnie w pokoju choinka jeszcze stoi ;)

    ReplyDelete
  23. U mnie nie mam wogóle śniegu:)
    Ozdoby jeszcze są.

    http://www.the-paula.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. mam nadzieję, że ból ustąpi! <3
    Dodaję do obserwowanych.


    ~ZAPRASZAM DO SIEBIE~

    ReplyDelete
  25. zdrowiej :* nie, jeszcze nie XD

    ReplyDelete
  26. U mnie wczoraj na wieczór zaczął padać śnieg i rano biało *.*


    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Śnieeg ♥
    Też się źle czuję dzisiaj ;c

    ReplyDelete
  28. no to ja dzisiaj rano wstaje wyglądam przez okno ... a tu biało haha jak się ucieszyłam ♥

    ReplyDelete
  29. u mnie dzisiaj wszystko stopniało ;cc

    ReplyDelete
  30. U mnie niestety deszcz zamiast sniegu:/

    ReplyDelete
  31. Ja jeszcze nie schowałam ozdób :P

    ReplyDelete
  32. u mnie dziś się topi,jak wróciłam do domu to woda w butach + nawet rajstopy mokre

    ReplyDelete
  33. Masz rację, zima bez śniegu to już nie to samo. :)

    Oby szybko Cię przestał ten brzuch boleć...

    ReplyDelete
  34. U mnie też śnieg. : )
    Ja jeszcze nie myślę o schowaniu świątecznych ozdób, u mnie ciągle są święta. :D

    ReplyDelete
  35. Zdrówka ;* Moje ozdóbki jeszcze wiszą ;P

    ReplyDelete
  36. Re: Twoje słowa dały mi dużo do przemyślenia.. Nie powinnam CIe o to prosić, chociaż wiem, ze wtedy mi by było łatwo. Jeszcze wiekszej ilosci obserwatorow CI życze, z całego serduszka <3

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*