Ask.fm

Sunday, January 27, 2013

To już 3 post z serii "Przemyślenia Jess" Haha. Zauważyłam, że takie notki Wam opowiadają więc jeśli będzie coś mnie dręczyć to moje przemyślenia na dany temat trafią na bloga. ;)

Zapewne każdy z Was zna stronę ...


Dlaczego zabrałam się za ten temat? 
Ponieważ uważam, że ta stronka jest do niczego nieprzydatna. Co prawda mam na niej dwa konta. Realne i drugie, poświęcone wyłącznie czytelnikom.
Nie wiem, czy osoba zakładająca te stronę miała na celu rujnowanie komuś życia? Nie sądzę. Po prostu ludzie nie potrafią korzystać z takich serwisów. Pewnie większość z Was ma tam konto i spotkało się z najazdami na naszą osobę totalnie bez powodu. Dlatego, że komuś się nudziło...

Zastanówcie się nad tym co piszecie, bo nie wiecie jak osoba po drugiej stronie monitora zareaguje na Wasze totalne, puste chamstwo! Nie wiem co WY hejterzy, chcecie osiągnąć w ten sposób? Chcecie sprawić by ktoś popełnił samobójstwo? Chcecie doprowadzić kogoś do depresji?
Jeśli nie macie tam konta, to niech tak zostanie ;)
Wiem co mówię, chcę Was ostrzec przed upokarzaniem Was. Na początku jest to fajna zabawa ... (może) ale potem jeśli wyjdziesz na dwór z kimś i dodasz zdjęcie z tą osobą nagle : schodzisz na psy, trzymasz się z tą s***.
No ludzie... chyba ja wiem lepiej z kim wychodzę na dwór, albo pianie z kolegami, a nagle ask cały wypełniony pytaniami : Ty z nim kręcisz? | Teraz wzięłaś się za niego? | Haha I tak nie masz u niego szans, więc nie liż mu się | Myślisz, że jak wyszłaś na dwór z nim to jesteś fajna?

Takich pytań ludzie dodają setki. Ja osobiście umiem się z tym uporać, ale wiem, że jest to ciężkie dla niektórych z Was. Ja się nie daję zniszczyć, ale niektórzy z nas są bezbronni i trzeba sobie nawzajem pomóc.
~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~
Obserwuję kilku moich znajomych i nieraz widzę hejty sprawiające, że osoba nagle mówi, że jest brzydka, że ma krzywy nos, dziwne oczy, małe usta, jest za gruba, jest za chuda... Tylko przez Was, to przez Was hejterzy. To Wy doprowadzacie ludzi do kompleksów. Nie wiem czy jesteście z tego dumni, że rujnujecie komuś życie i sprawiacie, że osoba staje się coraz bardziej skryta i bezbronna. Oby los odwrócił się przeciwko Wam, tego życzę z całego serca. 


Albo co mają znaczyć nagłe najazdy bez uzasadnienia. Dzisiaj otrzymałam pewne właśnie takie drobne najazdy na swojego prywatnego aska :  "żal mi cie dziewczynko ." | "hejtujcie szmacie !"  - Zrobiłam kopiuj-wklej. Takie właśnie najazdy, zdążają się najczęściej u każdego.
Czy to są pytania moi drodzy?
Czy trudne jest słowo "Ask"? 
To strona do pytania innych a nie do ubliżania. 

Jeśli ktoś sobie nie radzi z tą stroną i niemiłymi komentarzami, najlepszym rozwiązaniem będzie usunąć aska. Naprawdę! Myślicie, że te "mądre" osoby, powiedzą Wam to samo prosto w oczy? Hahahahaha, dobry żart.
3'majcie się!

* BLOG ROKU 2012
Jeśli chcecie aby mój blog przeszedł do następnego etapu konkursu, ślijcie
sms'y o
treści J00056 
Na numer 7122. * W treści są trzy ZERA.
* Dziękuję

You Might Also Like

81 KOMENTARZE

  1. nie zakładałam tam i nie mam zamiaru zakładać tam konta, naprawdę ludzie piszą takie rzeczy, że szkoda gadać.

    ReplyDelete
  2. Całkowita racja . Strony typu 'Ask' są poświęcone osobom , które chcą się ' w to bawić ' , chcą zadawać pytania i poznawać często opinie innych .
    Tacy hejterzy na takich stronach są niepotrzebni . Ale oni tego nie rozumieją .


    szarymioczami.blogpsot.com

    ReplyDelete
  3. pokaż sie z uśmiechem ;C (tzn. ''otwartym''xD)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, proszę Cię po raz kolejny, daj sobie z tym uśmiechem spokój, haha ;)
      Nie lubię tak się uśmiechać do zdjęć ;D

      Delete
  4. nie mam tam konta, bo bałam sie właśnie takich ataków

    ReplyDelete
  5. zawsze znajdą się hejterzy , kwestia przyzwyczajenia 'd

    ReplyDelete
  6. Racja. Już nie raz się z takim czymś spotkałam

    ReplyDelete
  7. założyłam sobie tam konto i niestety hejterów tam mnóstwo ;c

    ReplyDelete
  8. co do notki to święta racja ! + do jutra misiek ;*!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha misiek ♥ Czekałaś na moją notkę, haha ;*
      Do jutra ;33 !

      Delete
  9. uważam dokładnie to samo,po mimo tego,że również posiadam konto na tym portalu. pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  10. bardzo mądra notka myślą ,że jak piszą z anonima to wszystko wolno

    ReplyDelete
  11. Proszę skończ z tymi notkami ;)
    Są takie jakieś hm.. smutne.Lecz Twoje przemyślenia są w 100% prawdziwe.
    Czy mogła byś napisać w kolejnej notce , jakich kosmetyków używasz?
    I na tych ostatnich zdjęciach wychodzisz inaczej , tak doroślej.Może przez sepie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Po napisaniu pierwszej notki zauważyłam, że bardzo lubią czytelnicy je czytać, po drugiej to samo, więc postanowiłam, że będę je pisać. ;)
      Chyba, że zacznie coraz więcej osób pisać, że mam z nimi zakończyć.
      Ale myślę, że te notki są każdemu przydatne, bo to jest cała rzeczywistość.

      Notki typu jakich kosmetyków używam, co mam w torebce mnie trochę bawią i naprawdę nie będę ich robiła. Zajęcia znajomych na informatyce? Śmianie się z vlogów, w których pokazują swój poranek, co mają w torebce, co jedzą na śniadanie ;D Takie filmiki może kogoś interesują, ale nie chcę jakoś zrobić z siebie pośmiewiska, tym bardziej, że wiem jak te filmiki 'cieszą się popularnością' wśród normalnych ludzi, nie mających kontaktu z blogosferą, youtube itd. ;)

      * To nie jest sepia, zastosowałam efekt czarno-biały oraz efekt kliszy cinema ;)

      Delete
    2. Nie wiem dlaczego ale lubię jeszcze odpisywać.

      Rozumiem Cię.Takie filmy to nie w twoim stylu :)
      W sumie to i tak nie potrzebna rzecz.

      Pozdrawiam serdecznie.

      Delete
  12. Też mam tam konto i kilka razy się spotkałam z takimi osobami, ale hejty raczej tam do mnie nie zaglądają. xd

    ReplyDelete
  13. te włosy masz piękne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  14. Ja tam aska lubię nawet. W sensie, trochę dziwne wydaje mi się, że nie można kogoś zapytać o coś po prostu w twarz, ale no dobra, taka mentalność ludzka jest i tyle.
    Haters gonna hate. Zawsze się znajdą jakieś cepy, które nie mają własnego życia i próbują gnębić czyjeś.

    ReplyDelete
  15. Ludzie tacy są:) I będą. Sama nie wiem czemu, i nie wiem skąd w nich tyle zawiści, ale nic s ię z tym nie zrobi:)

    ReplyDelete
  16. Ja miałam tam konto, ale miałam tylko jednego hejta. A i tak po jakimś miesiącu usunęłam bo nie miałam żadnych pytań i mi się znudziło.

    ReplyDelete
  17. Ja miałam tam konto, ale miałam tylko jednego hejta. A i tak po jakimś miesiącu usunęłam bo nie miałam żadnych pytań i mi się znudziło.

    ReplyDelete
  18. Ja na tam nie mam konta i jak na razie nie zamierzam zakładać.
    Ale u nas w szkole jest masę osób,które się tam udzielają i nie raz spotykam się z takimi właśnie hejatmi ;(
    Bardzo lubię takie posty na blogu u ciebie :)
    I mam jeszcze pytanie,jakiego kodu użyłaś do tego by tytuł posta był na środku ? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://hafija-background.blogspot.com/

      Na tamtym blogu znajdziesz wiele pomocnych kodów ;)
      M.in kod na tytuł posta po środku ;)

      Delete
  19. Też mnie denerwują najazdy hejterów na inne osoby, dlatego ja usunęłam już dawno aska i nie żałuję :)

    ReplyDelete
  20. Ja osobiście spotkałam się tylko z trzema takimi ,,najazdami" jeden nie był tak na poważnie ;) Dowiedziałam się, ze mam żydowski nos i że jestem dz... Poza tym to lubię tą stronkę i nie mam takich problemów ;P

    Podobają mi się posty z serii : przemyślenia Jessiki ;) Może by zrobić takie filmiki? Kiedyś miałaś takiś pomysł ;D

    ReplyDelete
  21. masz rację- sama mam tam konto i wiem, że ludzie potrafią być prawdziwymi chamami! :c

    ReplyDelete
  22. O ZGADZAM SIĘ.

    + postom przemyśleniowym mówię zdecydowanie tak :D

    ReplyDelete
  23. moja koleżanka ma aska. Dość długo. Zna ją wiele osób i ma już bardzo dużo lajków i pytań. Po jakimiś czasie zaczęły pojawiać się pytania: cytuję : '' co robisz, że jesteś taka brzydka'' '' żal mi cię szmato '' itp. Dziewczyna na początku trochę się przejęła i chciała usunąć aska. Jednak potem okazało się kto zadaję te pytania i pisze okropieństwa. Była to dziewczyna która przegrała z nią w konkursie. I czy to jest normalne? Czy ludzie nie umieją podejść i powiedź nam w twarz czegoś tylko piszą to z anonima i myślą, że są odważni.
    Szkoda słów!

    ReplyDelete
    Replies
    1. OMG. Żal mi jej głupoty -,-
      Są ludzie i taborety, niestety! ;x

      Delete
  24. ja to mam aska ale nic sie zabardzo nie dzieje wiec mam spokój xd
    ładne zdjęcia :D

    ReplyDelete
  25. Dokładnie się z Tobą zgadzam. Też posiadam tam konto, ale jeżeli pojawiają się hejty, które już są bezpodstawne albo po prostu głupie, to nawet ich nie publikuję. Nie ma co się takimi przejmować :))

    ReplyDelete
  26. też mam aska. I czasami nie wierzę w "żałosność" ludzi ;)

    ReplyDelete
  27. Ja na szczęście nie mam tam konta. ;d

    ReplyDelete
  28. Ja bardzo lubie czytac takie posty, bo masz racje i napewno znajda sie takie osoby,ktorym otwierasz oczy i zrozumieja, na czym polega ask.fm :)

    ReplyDelete
  29. Zgadzam się z Tobą całkowicie :)
    Jesteś śliczna, przepiękne zdięcia ;*

    ReplyDelete
  30. Zgadzam się.

    Śliczna..

    http://paulla-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Dobry post, i śliczne zdjęcia! Chyba najelpsze, jakie tu widziałam :)

    ReplyDelete
  32. skądś to znam, niektórzy ludzie są strasznie płytcy, bezpodstawnie obrażając innych i to najczęściej anonimowo oO

    ReplyDelete
  33. mam konto na asku ,czasem mam anonimy podobne to tych które opisywałaś 'nie masz u niego szans' itd

    ale i tak lubię aska

    świetna notka :)
    bardzo mądra

    ReplyDelete
  34. Totalnie się z tobą zgadzam. Cieszę się, ze koleżanka pokazała mi twojego bloga. Piszesz prawdę i jesteś naturalna. I oprócz tego jesteś śliczna. ;*

    ReplyDelete
  35. ja tam nigdy nie miałam tam konta bo nie potrzebne mi to.

    ReplyDelete
  36. Ja mam konto na ask'u dość długo i miałam już wiele pytań, ale NIGDY nie spotkałam się z hejtem. :D

    ReplyDelete
  37. ja nie zakładam aska i nie zamierzam:)

    ReplyDelete
  38. niedaleko mnie dziewczyna popełniła samobójstwo właśnie przez ask..

    ReplyDelete
  39. Spoczko wpis , Jezuuusss jak ja ci zazdroszcze urody , jestes taka śliczna UMRZYJ. [*]
    Hahahaha żąrtowałałam : )
    + zapraszam do mnie xoxox : * ♥

    ReplyDelete
  40. Mam takie samo zdanie na ten temat co Ty.
    + Jak zawsze śliczna! :*

    ReplyDelete
  41. Też mam ask : ask.fm/xdhoopexd ^^

    ReplyDelete
  42. Ja mam aska,ale nie spotkałam się jeszcze z takim chamstwem,chociaż na blogu otrzymałam kilka niemiłych komentarzy i nie czułam się z tym dobrze. Miałam ochotę usunąć bloga,ale pomyslałam,że przecież na tym świecie nie tylko żyją hejty. Dobrze napisałaś,że jak ktoś nie potrafi się z tym uporać,to niech usunie aska,bo naprawdę może to człowieka wprowadzić w depresje.

    ReplyDelete
  43. Też mam tam konto i prywatne i blogowe. Wiele razy spotkałam się z takimi hejtami. Niektórzy co.piszą mi te bzdury to aż zaczynam się śmiać z ich glupoty. Mi to lotto co oni piszą jakoś się tym nie przejmuje , ostatnio dostałam jakies głupie pytania i wgl, tylko ze.niektórzy naprawdę cierpią przez.takie hejty, śmieją się z.osoby która niczemu nie jest.winna , smutne to jest :( znam parę.takich.osób z.których się śmieją i wgl :/. Jeżdżą ludzi bo nie mają własnego życia? I.jeszcze.z anonima.piszą. To.jest.śmieszne -.- * ślicznie wyszlas :* zazdroszczę ci urody *-*

    ReplyDelete
  44. Masz ciekawą urodę ...przykro mi z powodu co sie stało :/

    Zapraszam również do mnie:
    ilonastejbach.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Z tego postu dowiedziałem się o istnieniu ask.fm. Dobrze wiedzieć co to, więc już sprawdziłem. Jakoś jeszcze nie orientuję się jak można tego używać, ale dzięki za info o ciekawym portalu.

    ReplyDelete
  46. sama mam tam konto i powiem szczerze że ludzie dosyć często wypisują mi głupoty usłyszane gdzieś.. i szczerze to ja im współczuje takie broku myślenia.. ale nie da się ich uniknąć.

    ReplyDelete
  47. Cześć!
    Mam do ciebie malutkie pytanko.
    Czy biżuteria z Japan Style (allegro) jest solidna i po prostu fajna?

    ReplyDelete
  48. Według mnie po prostu powinna zniknąć opcja Anonim, wtedy można zgłosić użytkownika, chociaż często nie wiele to daje. :( Pozdrawiam!
    http://bewitching-smile.blogspot.com/ ;)

    ReplyDelete
  49. Mądry post.:)
    A pozatym; to fajny blog; Obserwuję i zapraszam: http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. moją koleżanke też hejtują, miałam założyć na tym konto ale jednak się rozmyśliłam !

    ReplyDelete
  51. Siemmka, bardzo fajny blog, ciekawy post i prześliczny wygląd.
    Nagłowek bosski ♥
    Obserwuje, :*
    Liczę na rewanż.:
    karolina-kaarolina.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. świetny blog :P
    mam nadzieję, że mój też ci się spodoba i również go zaobserwujesz :PP

    http://emfashionblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Fajny post i bardzo ciekawy blog .Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga.
    PS.Na 100% wyślę sms :)

    ReplyDelete
  54. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  55. wytłumaczysz mi o co chodzi ze współpracami ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Generalnie są to współprace polegające na pewnej wymianie. Np. firma wysyła mi rzeczy a ja muszę reklamować je na blogu tak, aby firma miała zysk ;)

      Delete
    2. hmmm, a jak np. nie będę chciała prowadzić bloga, wykasuje go to nie ponoszę żadnych odpowiedzialności ? Bo reklamowałam ich przez jakiś czas?

      Delete
    3. w sumie to nie wiem jak to jest ;)
      Ale myślę, że jakby ja teraz zamknęła bloga to firmy by to zrozumiały, bo przecież cały czas uczciwie współpracowałam ;)

      Delete
  56. Całkowicie się z Tobą zgadzam. Sama mam konto na asku, ale rzadko tam zaglądam, za dużo tam hejterów. No i powodzenia w konkursie. Zagłosowałam na Ciebie :)

    ReplyDelete
  57. gratuluję takiej popularności bloga !

    ReplyDelete
  58. Denerwują mnie ludzie, którzy bawią sie uczuciami innych :<

    ReplyDelete
  59. skąd ja t znam! Posiadamm ask i ciągle "z kim się lizałaś "zrób mi loda" gorąca szmata "itp teksty dla mnie to jest żałosne różne mam jeszcze "pytania" zadawane ale zaazwyczaj kto to? z kim? Masz chłopaka? Lizałaś się z nim? itp Nie wiem co ci ludzie mają z tego! Jak są tacy "odważni" to niech to prosto w twarz pwiedzą!!

    ReplyDelete
  60. Dokładnie, niestety tak bywa, nic na to nie poradzimy, że jest coraz więcej takich osób. -.-
    Uwielbiam Twojego bloga Jess! ♥

    ReplyDelete
  61. hej :) zostałaś nominowana przeze mnie do LIEBSTER BLOG AWARD pytania znajdują się u mnie w poście :)

    saniaizwierzaki.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. Z ask.fm mam raczej niemiłe wspomnienia, ale mogę Ci za to polecić stronę Wypytaj.pl. Wystarczy sprawdzić w rankingu, kto ma najwięcej podobających się odpowiedzi i zaobserwować tę osobę. Masz wtedy gwarancję, że jeśli mądrze odpowiada, to zadaje też mądre pytania. :)

    ReplyDelete
  63. Tympanic membrane and Meniere's syndrome are also considered as the cause of tinnitus.
    Natural remedies seek to address the root cause of your tinnitus.
    Homeopathic tinnitus therapy with a 100% effectiveness.


    Also visit my web site :: hemorrhoids after surgery

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*