Nieudane...

Sunday, January 20, 2013

Cześć! Dzisiaj po długim czasie sięgnęłam po swój aparat. Jakość niestety mnie rozbroiła. Oczywiście wiem czego, kogo to wina... także zobaczymy na następnych zdjęciach. Przyznam, że na aparacie zdjęcia nie wyglądały tak źle, jak po wrzuceniu ich na laptopa. Grrr... a więc zdjęcia z pewnością nie udane...
Dodam tylko jedno zdjęcie, bo obecnie nie mam jak zapytać o zgodę publikacji, a myślę, że o to zdjęcie nie będzie problemów żadnych ;)

Jeszcze takiej jakości zdjęć mój aparat nigdy nie zrobił. 
Dziękuję Werć ♥ Dobra rada!

Miłego wieczoru ;*

You Might Also Like

73 KOMENTARZE

  1. mój aparat też coś zaczął szaleć O.o

    ReplyDelete
  2. Fajna fotka, Twój mąż? ;3
    Troszku mało notek jak na feriee ;(

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. A może jakiś mały czat? ;d

      Delete
    2. O bosh sorry, ale przestawiło mi się na anonim ;P

      Delete
    3. W tygodniu zrobię, bo już mam nowy transfer ;D

      Delete
    4. mmm...a może lepiej w weekend

      Delete
  3. Odczep się od tego aparatu on robi piękne zdjęcia, to również jest cudne!!!!!!

    ReplyDelete
  4. e tam, to w porównanu do zdjeć jakie moja 'cyfrówka' robi, jest niezłe ;D

    ReplyDelete
  5. Przecież te zdjęcia sa dobre , ale znasz lepiej swój aparat a więc wierzę , że robi lepiej je .. ; 3

    szarymioczami.blogspot.com
    oraz nowy blog :
    http://thelimitsoflife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. jaką Ci dała rade ? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taką przez którą zawdzięczam jej tę jakość -,-

      Delete
  7. Boooonio :)

    ReplyDelete
  8. Co Ci nie pasuje w aparacie? Robi cudowne zdjęcia, Ty jesteś cudownym fotografem i wszystko jest cudowne, a Tobie i tak coś nie pasuje xD

    ReplyDelete
  9. Jess nie wiem czego ty się uczepiłaś ;) Zdjęcie jest naprawdę dobre. Ja]k na cyfrówkę to znakomite. Ja samo posiadam cyfrówkę i jej nie lubię ale niestety na lustrzankę nie mam środków. Ale mój brat ( prawie fotograf ) pokazał mi parę sztuczek i zdjęcia wychodzą nwet ok.

    ReplyDelete
  10. Zdjęcie nie jest aż takie złe! :)

    ReplyDelete
  11. to zdjęcie nie jest najgorsze :)
    kamidreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. to zdjęcie jest dobrej jakości! :)
    A jakim aparatem robisz zdj?

    ReplyDelete
  13. Nie narzekaj, świetne zdjęcie :3

    ReplyDelete
  14. ładne jest nie przesadzaj ;)

    ReplyDelete
  15. nie narzekaj, wcale nie jest aż tak źle ;)

    ReplyDelete
  16. podoba mi się to zdjęcie i sądze że jest dobrej jakości :)

    ReplyDelete
  17. Przecież to zdjęcie nie jest złe, wręcz przeciwnie..;D
    Pozdrawiam i obserwuję.:)

    ReplyDelete
  18. super fotka:) Zapraszam na mój nowy bloga: www.looorens.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Ej no, ładne to zdjęcie.. ;d
    W wolnej chwili zapraszam :

    mylife-myhappines.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Ładne jest to zdjęcie. :)

    ReplyDelete
  21. oj tam, ładne zdjęcie. ;)

    ReplyDelete
  22. Kim jest ten chłopak? :D kolega, brat?

    ReplyDelete
  23. ladne zdjecia robi Twoj aparat:) A Ty jestes sliczna:) Zapraszam na moj blog, obserwuje:)

    ReplyDelete
  24. nie ma dramatu! fajnie wyszło :) pozdrawiam i zapraszam :) M.

    ReplyDelete
  25. Fajne zdjęcie <3
    http://little-fashionable.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. kim jest ten chłopak ? ;3

    ReplyDelete
  27. troche prześwietlone zdjęcie, ale poza tym ok ;)

    ReplyDelete
  28. świetny blog . ładne zdjęcia :>


    zapraszam do mnie :D

    ReplyDelete
  29. Nominuję Cię do Liebster Blog Award :)

    ReplyDelete
  30. A ja mam odwrotnie. Na aparacie nie wyglądają fajnie, a na laptopie nie są złe ;)

    ReplyDelete
  31. ładne zdjęcie! : )

    zapraszam na konkurs na moim blogu, gdzie do wygrania dowolny naszyjnik-kołnierzyk i dowolna bransoletka! :)

    ReplyDelete
  32. Też swojego czasu, miałam podobną sytuację z aparatem. Od prawie 4 lat, odkąd mam mój aparat, z poprzedniego prawie w ogóle nie korzystałam, ale byłam raz zmuszona, bo nie naładowałam akumulatora, a pilnie potrzebowałam no i... ciężko było się ogarnąć. W aparacie zdjęcia wyglądały na mocne żylety, a po wrzuceniu ich na kompa - załamka. Ale to pewnie, tez przez moje przyzywczajenie, i inną technologię którą mam teraz.
    Zdjęcie nie jest, fatalnej jakości, uwierz mi, nie widziałaś jeszcze zdjęcia które miałoby fatalną jakość - musisz się przyzwyczaić ! ;) a samo w sobie jest fajne.

    ReplyDelete
  33. Dobre zdjęcie co Ty chcesz :)
    Zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  34. Nie chce być nie miła czy coś, ale chyba sama się nastawiasz przeciw dobremu aparatowi, bo chcesz lustrzankę. Może zacznij zbierać na nią kasę i próbuj docenić swój aparat.Ja zanim ją dostałam, miała słabą cyfrówkę sony :/ Ale jakoś sobie radziłam i nie narzekałam. A twój aparat wdg mnie jest bardzo dobry, pozdrawiam!

    ReplyDelete
  35. na pewno wyjdą ci lepsze, człowiek uczy się na błędach :)

    ReplyDelete
  36. fajne zdjęcia :]
    tellmejules.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Nie dziw się, że ciągle spada ci statystyka, jak od dwóch dni nie dodałaś żadnego postu i jeszcze marudzisz na swój aparat. Jeszcze rok temu się nim zachwycałaś. A skoro twój aparat jest tak straszny, to może zbieraj na niego kasę a nie ciągle ją wydajesz i dalej marudzisz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Od dwóch dni, aha! Dzięks za info ;)
      Wczoraj tylko nie dodałam.

      Każdy trochę marudzi, norma. ;D

      Delete
  38. trzeba umieć robić zdjęcia, więc nie narzekaj na aparat tylko naucz się do obsługiwać :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Może i skromność ... ale umiem robić zdjęcia ;)
      Po przyjściu z dworu doszłam do tego od czego wyszła taka jakość. ;D
      Nawet napisałam to w notce. Proszę czytać uważnie. ;)
      Mam aparat od ponad roku a nie ma zbyt wielu ustawień, więc chyba wiadomo, że umiem się nim obsługiwać. Wypróbowałam wszystkich możliwych opcji. ;]

      Delete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*