Zwariował

Sunday, December 16, 2012

Mój telefon totalnie zwariował. Naprawdę... porażka to już drugi raz. Pamiętam jak byłam w nim wielce zakochana, pewnie dlatego, że z dotykowego telefonu, przerzuciłam się na klawiaturę qwerty. Cóż mogę przyznać. Klawiatura jest naprawdę świetna, ale w sumie nic poza tym. Jakiś czas temu, pamiętam że byłam akurat z ludźmi z wymiany w teatrze. Chciałam zobaczyć godzinę a ten zaciął się, zaczął migać, za chwile rozlał się wyświetlacz. Nie robiłam z nim nic naprawdę. Potem oddałam go do naprawy. Po kilku dniach odebrałam go sprawnie chodzącego. Do czasu... od kilku dni znowu pojawia się całe białe tło, a wczoraj już kompletnie zwariował! Przeglądając zdjęcia w telefonie on zaczął przewijać je jak szalony. Co najgorsze to wszystkie zdjęcia, które on przewinął od razu usuwał. Nie mogłam go powstrzymać. Wszystkie zdjęcia od początku użytkowania telefonu poszły w niepamięć. Jakieś tam zdjęcia mam zgrane na laptopa, ale straciłam zdjęcia, które miałam dodać do notki... nienawidzę tego telefonu, nienawidzę -,-
Nokio C3 jesteś najgorszym telefonem jaki kiedykolwiek miałam.

Wiem, że dużo osób ma ten telefon i zapewne będziecie broniły ten model, bo nie mieliście żadnych komplikacji. Tak, rozumiem. Ja nigdy też nie narzekałam na żaden telefon. Nawet na największe graty.

Teraz muszę się przemęczyć do końca umowy...

Dobranoc! ♥

You Might Also Like

70 KOMENTARZE

  1. Po co męczyć się do końca umowy? Bez urazy, ale chyba masz jakieś tam 100 zł by dodać na telefon..;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie chce zadnej tandety za 100zl. Chce dobry telefon.

      Delete
    2. Dokładnie , lepiej po prostu zcierpieć go do końca. Ja nie znoszę dotykowych telefonów, sama mam strą, poczciwą i klasyczną Nokię - służy mi już 3 lata i nie zamienię jej na żaden inny modny badziew. Trzymaj się i .... cierpliwości : )

      Delete
  2. Ja mam inny telefon dotykowy i mi ciągle się dotyk zacina i też nic nie mogę zrobić ;c

    ReplyDelete
  3. no to już wiem jakiego modelu Z PEWNOŚCIĄ nie kupować, gdy zdecyduję się na nowy telefon :x
    współczuję straconych zdjęć, chyba wpadła bym w furię gdyby mi się takie coś przytrafiło :x

    ReplyDelete
  4. Ja mam Samsunga i też go nienawidzę, ale we wtorek na szczęście dostanę nowy <3

    ReplyDelete
  5. Mój tata tez ma ten telefon .Co prawda nie robi tego co twój ale tez szaleje :D

    ReplyDelete
  6. Moja koleżanka od pół roku ma ten sam telefon. Po pierwszych dwóch tygodniach marzyła tylko o tym żeby go wymienić na jakiś inny.

    ReplyDelete
  7. ach i pomyśleć, że kiedyś tak bardzo byłam nim zauroczona i tak bardzo chciałam stać się jego posiadaczką :p

    ReplyDelete
  8. Haha, ja jestem przeciwieństwem Ciebie, bo stwierdzam, że to najlepszy telefon z moich, no ale u każdego inaczej działa :>

    ReplyDelete
  9. masz po prostu jakis ferelny model lub mase wirusow na nim, moj HTC tez sie tak zachowywal, ale zrobilam mu hard reset i przeskanowalam antywirusem i na razie dziala

    ReplyDelete
  10. A ty nie w szkole?

    ReplyDelete
  11. A ty nie w szkole?

    ReplyDelete
  12. A ty nie w szkole?

    ReplyDelete
  13. Mój telefon także nadaje się do śmieci -,-
    ale też muszę czekać do końca umowy .

    ReplyDelete
  14. a pamiętasz jak się spotkałyśmy i Ci mówiłam że to jest beznadziejny telefon bo sama go mam ? :D a ty że nie, że jesteś z niego zadowolona i wgl XD a no widzisz, też nienawidzę tego telefonu -,- a miałam okazje wybrać pomiędzy nim a blackberry i wybrałam to gówno -,- boożee XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe tak, na początku stawiałam na swoim ; D

      Delete
  15. współczuję. mi właśnie aprat spadł na ziemię obiektywem do dołu... ;/

    ReplyDelete
  16. ja też mam ten telefon i nie narzekam :)

    ReplyDelete
  17. Ja takiego nie miałam (może i dobrze ? ) xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. To dobrze. Ja od początku zbierałam same negatywy, ale stawiałam na swoim. Mówiłam, że dobrze się sprawuje, teraz już wiem swoje...

      Delete
  18. uaa współczuję, mi w sobotę spadł telefon i pękła mi szybka ;p

    ReplyDelete
  19. Mnie również wkurza mój telefon ^^

    ReplyDelete
  20. ja bym zabiła mój telefon za usunięcie zdjęć -.-
    Ahh złośliwość rzeczy martwych ;/!

    ReplyDelete
  21. dobrze, że mój nie wariuje :D

    ReplyDelete
  22. Ja mam samsunga wave 533 . Nie powiem jestem nawet zadowolona ale jedno co mnie wkurza to to, że gdy otworzę klawiaturę qwerty to ten cham się zacina. Jedyne co pomaga to wyjęcie baterii odczekanie i włączenie go od początku. Oczywiście przy tym jak się zatnie to usuwa sms i numery telefonów ;/

    ReplyDelete
  23. Nokie i LG to beznadzieja :]
    Ja bym Ci poleciła Sony albo jakiegoś lepszego Samsunga ;).

    ReplyDelete
  24. śliczny ten telefon :D mnie naszczęście mój nie wkurza :3 zapraszam i obserwuję: http://wero-vera.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. ja mam samsung galaxy ace 2
    i jestem bardzo zadowolona
    przedtem miałam samsung delphi mocno średni ;/

    a tą nokię c3 ma moja koleżanka i jest raczej zadowolona

    ReplyDelete
  26. masz rację... moja siostra tez ma ten telefon ale tez się jej psuje, barteria nie naladuje sie nigdy do konca, dlatego ze calymi dniami stoi na wielkim mrozie.. to podobno dlatego ;)

    ReplyDelete
  27. Mam taki sam telefon i na razie jest wszystko ok. Nie zacina się itp. najgorsze jest to, że ekran się strasznie strasznie rysuję -.-

    ReplyDelete
  28. Współczuje
    Też ostatnio popsułam sobie telefon. Rozbita szyba i zepsute wejście do USB. Byłam wściekła tym bardziej, ze telefon miałam ok pół roku. A umowa kończy mi się za 1,5. I teraz muszę nazbierać ok 250 na naprawę ;/

    ReplyDelete
  29. moja koleżanka go ma.

    ReplyDelete
  30. może akurat masz jakiś felerny ;)

    ReplyDelete
  31. "a wczoraj już kompletnie zwariował! Przeglądając zdjęcia w telefonie on zaczął przewijać je jak szalony" ten moment mnie rozwalił xD :D

    ReplyDelete
  32. hmmm. moja mama ma taki sam i działa całkiem sprawnie i to już od ok. dwóch lat. :D :OO

    ReplyDelete
  33. mam podobne problemy z moją Nokią i też tylko czekam i czekam do końca umowy i tym razem nie wybiorę żadnego gówna. a odradzali mi ten telefon, a ja tak jak Ty, stawiałam na swoim no i masz babo placek. ;D

    ReplyDelete
  34. Uuu no to współczuje...

    ReplyDelete
  35. Ja swojego telefonu też nienawidzę. Miał taki okres, że sobie ubzdurał, że mu wypadła karta SD i nie może funkcjonować i ja musiałam go rozbierać na części i znowu składać i dopiero wtedy się naprawiał ;> Poza tym cały czas się zacina ;c

    ReplyDelete
  36. oj to bardzo współczuję.;x

    ReplyDelete
  37. Mam podobna komórkę ;D
    Na moim blogu zostałaś otagowana przeze mnie ;3

    ReplyDelete
  38. Też mi tak świrował ale mam nowy ;d

    ReplyDelete
  39. Mi też czasami wariuje ten telefon :/

    ReplyDelete
  40. Ja na razie z moim telefonem nie mam żadnych przygód :D



    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. ja też mam telefon z qwerty ale blackberry i nic mi sie nie dzieje z nim jak narazie,
    obyś jakoś z nim przetrwała do tego końca xd

    ReplyDelete
  42. Mój telefon też ostatnio wariuję. Mam ochotę go rozwalić o ścianę -,- Niestety muszę czekać jeszcze z 8-9 miesięcy

    ReplyDelete
  43. Wiecej z reguł się daje za naprawę więc hehe :P Mnie ten telefon niegdy nie pociagal, kijowa klawiatura, dziki kształt ekranu i wgl taki taki niefajny kszałt telefonu... ale co kto lubi ;p

    ReplyDelete
  44. współczuje,też tak miałam kiedyś ze starym telefonem *-*

    ReplyDelete
  45. Też mam ten telefon, na szczęście na razie jest wszystko dobrze :)

    ReplyDelete
  46. Współczuję. ;| Mój obecny telefon też co jakiś czas się zacina, ale po wyjęciu baterii wraca wszystko do normy. Na szczęście. ; )

    ReplyDelete
  47. Nie miałam takiego (może i dobrze). Współczuję straconych zdjęć. Ja nie wiem co bym zrobiła, gdyby telefon usunął mi wszystkie zdjęcia...

    ReplyDelete
  48. Mój telefon nie lepszy... W ciągu 2 lat był 8 razy w naprawie ekranu..

    ReplyDelete
  49. Współczuje. Ja mam samsunga chat 335. i jestem zadowolona.

    ReplyDelete
  50. mi sie caly czas telefon psuje :o -.-

    ReplyDelete
  51. tak, mój telefon też jest denerwujący ;D
    Zapraszam do mnie + obserwuję ;)

    ReplyDelete
  52. Ja mam na razie starą Avilę, ale na wiosnę dostanę Samsung Galaxy S Advance albo LG swift L7 ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przyznam, że Avila to naprawdę dobry telefon, choć już mi się strasznie znudził. Ale lepiej mieć sprawnie chodzący 'antyk' niż nowe, piękne cudeńko, które co chwila szwankuje. ; )

      Delete
  53. Zostałaś oTAGowana na moim blogu :)
    http://nicky-niccky.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Ach, znam ten ból :D
    +Obserwuje.
    Zapraszam do mnie:
    ann-annie-xoxoo.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. uu to widzę, że nie masz za ciekawie ;c

    ReplyDelete
  56. Ehh... współczuję.
    Ja także muszę się męczyć do końca umowy -.-

    ReplyDelete
  57. U mnie to jest raczej odwrotnie - stare graty się ciągle psują, a nowe działają bez zarzutu ^^ Pamiętam jak jedna z tych niezniszczalnych Nokii spadła z kredensu i dźwięk dzwonka jej wcięło. Aż znowu walnęłam ją o podłogę i wszystko było jak trza xd Czasem brutalne metody działają ;p
    Choć i tak uwielbiam tą markę ;d
    Zapraszam: www.sa-sza.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. a jaki chcesz miec telefon?

    Odpowiedz, bo na pewno masz jakies zyczenie

    ReplyDelete
  59. ekran mojego Samsunga potrzebował mocnego uderzenia, żeby się rozlać, ale musiałam wymienić całą dotykową warstwę, co nie było zbyt tanie :c ogólnie na dotykowe nie narzekam, mojego Wave'a (jednego z tych pierwszych smartphone'ów) mam już od dwóch lat. teraz zbieram na jakiegoś z Androidem, ewentualnie na iPhone'a.

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*