Zestaw - kotki

Thursday, December 27, 2012

Kompletnie zapomniałam, że miałam pokazać Wam, co kupiłam mojej koleżance z klasy na wigilie klasową. Prezent głownie składał się z zestawu - kotków, który zakupiłam w Rossmannie. Nie pamiętam już za ile.


Przepraszam, że zdjęcie takie niewyraźne. Robiłam je w pośpiechu przed wigilią klasową.
Generalnie prezent bardzo spodobał się Sandrze, tym bardziej, że jest fanką kotków ;3 Ucieszyła się również strasznie z paczek chipsów, haha. ;D

Podoba Wam się?
Ahaa! Zapomniałam napisać, że w zestawie znajduje się płyn do kąpieli oraz balsam do ciała. ;)

You Might Also Like

66 KOMENTARZE

  1. Jakaś ciemna ta fotka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Może dlatego, że generalnie było ciemno na dworze jeszcze ;)

      Delete
    2. Aha, czyli to było przed pójściem do szkoły?
      Rozumiem. Wybaczamy za jedno nieudane zdjęcie. ;D
      Blog ma wiele swietnych zdjęć.

      A kotki mi sie podobają, nie pogardziłabym! :D

      Delete
  2. Świetne kotki <3 Byłam dziś w rossmanie i ich nie widziałam :)

    ReplyDelete
  3. Widziałam je w rossmannie :)

    ReplyDelete
  4. Świetny zestaw. Aż szkoda,że go nie widziałam w Rossmanie. :)

    ReplyDelete
  5. fajnee :D ja też nie pogardziłabym :3

    ReplyDelete
  6. Świetny koci prezent :D .
    Zapraszam do mnie :

    belladonnaxd.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Były inne kolory?

    ReplyDelete
  8. bardzo fajny zestaw :D

    ReplyDelete
  9. fajneee :D Ja chcę takie tylko, że pieski :D haha;]

    ReplyDelete
  10. Dodaj w końcu jakieś swoje zdjęcia. Jesteś taka śliczna!

    ReplyDelete
  11. Jaki to jest zapach tych kotków?
    Czy oba maja taki sam zapach, czy każdy inny? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. W sumie nie wiem jaki zapach, taki jakiś normalny, bo wąchałam na wigilii klasowej, hehe ;)
      I oba maja taki sam zapach ;3

      Delete
  12. Strajk! Masz dodawać częściej swoje zdjęcia bo jak dodajesz takie notki to nudno sie robi!:C

    ReplyDelete
  13. Widziałam te kotki ale kolor mnie odrzucił ;p

    ReplyDelete
  14. Fajnie to wygląda z opakowania :_)

    ReplyDelete
  15. Bardzo fajny prezent kupiłaś ;)

    ReplyDelete
  16. fajne , zapraszam na nowy wpis :)

    ReplyDelete
  17. Slodziudkie (:

    Http://pennbury.blogspot.com <--- ZAPRASZAM DO MNIE!

    ReplyDelete
  18. No, muszę przyznać świetny pomysł na prezent ! :D

    ReplyDelete
  19. Jakie słodziaczki ! Zapraszam na nowy post, z wieloma zdjęciami, a może nawet skusisz się na zamówienie słodkiego breloczka z modeliny :) ? Wszystkiego dowiesz się w najnowszym poście więc zapraszam serdecznie! <3

    ReplyDelete
  20. ale słodki zestaw ,napewno koleżanka ucieszyła się ?

    vaaanila.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM! ;D

    dostałam od przyjaciółki, to tak ślicznie pachnie <3


    www.lena-magdaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. jakie słodkie ♥
    + zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  23. ooo jakie słodkie! :)
    http://10grudzien.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Fajny zestaw :) Sama taki bym chciała dostać :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*