Zapas gum Orbit

Saturday, December 22, 2012

Przed wczoraj, wieczorem odwiedził mnie kurier. Nie miałam pojęcia co to takiego. Myślałam, że nie oczekuję na żadną paczkę. Po otworzeniu zobaczyłam pudełeczko od Wrigley.


W którym znajdowało się naprawdę dużo gum do żucia z Orbit! Mniam! + Mam niezły zapas na jakiś czas. 
Chyba nikt by nie odmówił, takiej paczuszce, co? Hehe ;)

Obejrzałam dwa kolejne naprawdę fajne, świąteczne filmy.
Pierwszy film to "Świąteczne zaręczyny" 
http://img.liczniki.org/20121217/_wi-1355744745.jpg 
Jest to naprawdę świetny film! Główna bohaterka filmu - Hillary, jest zaręczona z Jasonem. Hillary jest bardzo podekscytowana i już stara się wszystko przygotowywać na ślub, który miał odbyć się niebawem. Niestety Jason zerwał zaręczyny w niespodziewanym momencie. Kobieta się załamała, tym bardziej, że matka dziewczyny chciała wreszcie poznać przyszłego męża córki. Główna bohaterka, nie chciała zawieść mamy więc przez internet znalazła zastępczego narzeczonego. W zamian za to chciała ofiarować go biletami do Meksyku. Niestety w trakcie, gdy mężczyzna udawał jej narzeczonego, Hillary zakochuje się...
Reszty nie chcę Wam zdradzić, musicie sami to zobaczyć! ;)

Jutro opowiem Wam o kolejnym fajnym filmie ;)
Udało mi się dzisiaj obejrzeć 3 naprawdę niezłe filmy! Pierwszy w innym klimacie niż dwa pozostałe, ale jednak wszystkie trzy zrobiły na mnie pozytywne wrażenie! 
*A jutro może pojadę do Bydgoszczy na zakupy! Mam taką nadzieję! Niestety nie zależy to ode mnie, bo ja oczywiście, że mogę jechać! Ale zamierzałam jechać z Dajaną i jeszcze ona nie wie w 100% czy może.
Cóż, dowiem się rankiem! Teraz biegnę zajrzeć co słychać w kuchni, bo cały czas słyszę, że trwają przygotowania! 

You Might Also Like

61 KOMENTARZE

  1. Huuh, zazdroszczę takiego zapasu ;)

    ReplyDelete
  2. zazdroszczę paczuszki !

    ReplyDelete
  3. ojej, taki zapas to i ja bym chciała :D

    ReplyDelete
  4. mniam, zazdroszczę :)

    ReplyDelete
  5. Wspołczuję Ci. Gumy (w tym orbit) zawierają dużo aspartamu ,ktory powoduje slepotę i raka mozgu. Radzę uważac.

    ReplyDelete
  6. a ten zapas to dzięki współpracy??

    ReplyDelete
  7. co trzeba zrobić żeby coś takiego dostać ??
    pycha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Można kupić, lub jeśli się uda, to podjąć współpracę. ;)

      Delete
    2. A jakie są warunki współpracy?
      Trzeba zgodę rodzica na wysyłkę czy coś?

      Delete
    3. Musisz mieć ukończone 12. Tyle wiem. ; D

      Delete
    4. Aha, no to ja mam heh :D

      Delete
  8. powiedz proszę jak można zdobyć taki zapas gum, bo też bardzo chcę! plis

    ReplyDelete
  9. Ojeje...pycha!!!
    A z tym filmem to był dziwny zbieg okoliczności, oglądałyśmy go w tym samym czasie nie wiedząc o tym ;D

    ReplyDelete
  10. Widzę nowy wygląd bloga! Cudownie ;33 ahhhh, przydatne Orbitki! :D Serdecznie zapraszam na nowy post, ze spoooorą ilością zdjęć z mojej wigilii klasowej :3 Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  11. Łał♥ Firma orbit się postarała :)

    ReplyDelete
  12. pokażesz dokładnie co tam było w paczce? ;)
    m.

    ReplyDelete
  13. Omnomnom *_*
    Jadłabym :D

    ReplyDelete
  14. mmmm pyszności :)
    Czy mogłabyś zobaczy i powiedzieć co sądzisz o takiej formie vlogowania?
    Pozdrawiam Dominika Cz.
    http://www.youtube.com/watch?v=N1UESVpir_0

    ReplyDelete
  15. Ej a dzisiaj ile masz wyswietlen strony?

    ReplyDelete
  16. Dostałaś w ramach współpracy?

    ReplyDelete
  17. Fajna paczka. :D
    Chętnie obejrzę ten film. : )

    ReplyDelete
  18. zazdroszczę tylu gum *.*
    nie oglądałam tego filmu:)

    ReplyDelete
  19. Dzisiaj dopiero wszedł ten film na kinolive, prawda? Obejrzałam, naprawdę świetny. :)
    Polecam reszcie.

    ReplyDelete
  20. Taką paczuszką to bym nie pogardziła:)

    ReplyDelete
  21. o też bym chciała taką paczkę:d

    ReplyDelete
  22. Ja też bym taką paczuszką nie pogardziła :) Fajny blog :) Obserwuje i zapraszam do mnie :3 http://kateblogxd.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. O ja też chcę taką paczuszkę ^^ a co do filmu to chętnie obejrzę :P

    ReplyDelete
  24. myślę, że takim prezentem to nikt nie pogardzi :)

    ReplyDelete
  25. Orbit ♥ A film musze obejrzeć ; )

    ReplyDelete
  26. Uwielbiam gumy orbit! ♥

    ReplyDelete
  27. mmm . ;3 jestem uzależniona od gumy orbit.

    ReplyDelete
  28. Wow, duuużo tych gum *.*

    ReplyDelete
  29. Omom. Też chcę taką paczuszkę :) Wesołych Świąt ♥

    ReplyDelete
  30. Ja lubię tylko Orbit White Spearmint :D.

    ReplyDelete
  31. A powiedz mi jeszcze jak nawiazać współpracę z tą firmą. Podaj mi jakiś kontakt do nich :)

    ReplyDelete
  32. mmmm też chcę taką paczuszkę *-* !

    ReplyDelete
  33. Ile będzie z tym żucia ;D Pychota *,*

    ReplyDelete
  34. u mnie taka paczuszka to by była może na tydzień, haha :D

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*