Wigilijne nudy

Monday, December 24, 2012

Jesteście już po kolacji? Ja w sumie tak, ale oczywiście będę co chwila podchodzić do lodówki, a to po jakieś ciasto, a to po sałatki i inne różności. Przed chwilą skończyłam oglądać film "Milion na gwiazdkę". Całkiem fajny film! ;) Przez chwilę poczułam tę wigilijną nudę więc zrobiłam jakieś bez sensowne zdjęcia z kamerki! ;)

~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥
Haha, Mrahh! ;3
Ubrałam komplet biżuterii, który dostałam na prezent od kolegi z klasy ;)
Widać, że warto mieć też jakąś okazyjną biżuterię, a nigdy nie byłam do niej przekonana.
~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥
W chwili obecnej zaczął mnie boleć żołądek, kurcze noo! Chyba zmieszałam wszystkie smaki, które do siebie nie koniecznie pasują, bo odczuwam, że to nie 'przejedzenie świąteczne' hehe ;D

A ja włączę sobie zaraz jakiś film na kinolive.pl
Ciepłego wieczorku!

You Might Also Like

64 KOMENTARZE

  1. Śliczne zdjęcia wesołych świąt ;)

    ReplyDelete
  2. Jaka śliczna! Skąd szminka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, ja czy szminka? ;)

      Szminka z Oriflame. ;))
      Wesołych Świąt!

      Delete
    2. Nie żartuj! ;)
      No Ty! ;)

      Dzięki. Podoba mi się ten kolorem ;)
      Ślicznie wygląda na Twoich ustach.

      Delete
  3. ja jeszcze nie miałam Wiglii :c
    fajne ;D

    ReplyDelete
  4. śliczne zdjęcia !^^
    Jestem ciekawa co dostałaś, pokażesz nam ? XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ;)

      W tym roku nie miałam, żadnych zachcianek (oprócz lustrzanki, no ale moi rodzice tak jak pisałam się uparli, że nie) więc dostałam kaskę i od razu po świętach jadę na jakieś większe zakupy. Wtedy pokażę Wam co kupiłam! ;)

      Delete
  5. No, no w sumie fajnie dostać kase na taki duży shopping. ;)

    Chodzisz dzisiaj cały dzień w czapce mikołaja, czy tylko do zdjęć?

    ReplyDelete
    Replies
    1. No mam nadzieję, że znajdę coś fajnego i się obkupię ;)

      Cały dzień w niej chodzę. ;3

      Delete
  6. ja nie lubię się przejadać i nie mam problemu z bólem żołądka później ;)
    Wesołych świąt !

    ReplyDelete
    Replies
    1. No ja też się nie przejadłam, tylko myślę, że za bardzo zmieszałam różne smaki ;D

      Delete
  7. ile kasy dostałaś? haha, sorry za wścibstwo ^_^ ;d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Raczej moja sprawa ;)
      Napisałabym to byłoby, że jestem bogata lub, że jestem biedna haha ;D
      Znam hejterów, więc darujmy sobie to pytanie ;)

      Delete
    2. Pewnie dużo, znam Jessike ze szkoły, wiem jaka jest.
      Ale jest bardzo sympatyczna i nigdy się nie wywyższała.

      Delete
    3. skoro masz ją za bogatą, to czemu jej rodzice lustrzanki nie kupią?

      Delete
    4. Nie powiedziałam, że jest bogata jak nie wiem co, tylko po prostu, że ma dosyć hajsu, a co do lustrzanki to nie wiem. Nie jestem jej jakąś mega koleżanką, jedyne co to -hej w szkole. A myślę, że to tak jak Jessika mówi, że po prostu jej rodzice twierdza, ze nie potrzebna jej lustrzanka. Wola wydac na cos pożyteczniejszego, moi rodzice tez tacy sa.

      Delete
    5. Porozmawiałyście sobie już wystarczająco?
      Przepraszam ale muszę przerwać te pogaduszki na mój temat.
      Co Was to obchodzi ile ktoś ma kasy, czy jest bogaty czy biedny. Jeju.

      Wesołych Świąt! ;3

      Delete
    6. Też tak u mnie było :). Jak masz dużo kasy to gratuluję, jak nie to głowa do góry, ja też nie mam jej za dużo, a na lustrzankę zbierałam dwa lata :D, a niektóre tak o dostaja na święta :D.
      Nie przejmuj się gadką innych :D.

      Delete
    7. Tyle, że nie mam cierpliwości zbierać ... zawsze pojawiają się jakieś ciuchy, które aż krzyczą - Kup mnie! ;D

      Gratuluję silnej woli i cieszę się, że udało Ci się zebrać na lustrzankę! ;)

      Delete
    8. TO już pół roku temu ;p. Teraz to zbieram na obiektyw ;p ;p. Ale ja mam to samo, zawsze cos mnie kusi, no niestety bywa. Co my dziewczyny zrobiłybyśmy bez mody? ;p ;p

      Delete
  8. Masz upieczonego świątecznego piernika?

    ReplyDelete
  9. Śliczne zdjęcia. ;)
    Wesołych. Świąt!

    ReplyDelete
  10. Świetne fotki, mraśna szminka :D

    Pisałaś, że chciałabyś jakiś fajny wygląd bloga. U Lucy trwa konkurs, gdzie do wygrania wygląd zaprojektowany przez Weronikę (weeronika-blog.blogspot.com)-wygrywa aż 5-10 osób naprawdę warto wziąć udział. Weźmiesz? Odpisz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgłosi się tyle osób, że nie warto, bo z tego co widzę to każdy będzie miał taki sam wygląd bloga. A nic w tym fajnego...

      Delete
  11. W jakim programie robisz te zdjęcia? Chodzi mi o np. Webcam Toy ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eee..chodzi o to czy robię je na jakiejś stronce internetowej? ;)
      Nigdy nie korzystałam z takich stronek. Zdjęcia robię zwyczajnie na kamerce w programie w komputerze ;)

      Delete
    2. Na laptopie?
      A jak sie nazywa kamerka?

      Delete
    3. Tak, na laptopie - Acer Crystal Eye Webcam

      Delete
  12. wesołych świąt! :) śliczne zdjęcia (;

    zapraszam :)

    ReplyDelete
  13. ja już po kolacji , jestem pełna ;d

    ReplyDelete
  14. ja już jestem po;)
    fajne zdjęcia^^

    ReplyDelete
  15. ja też juz po :)
    fajne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  16. ja już po kolacji, jestem pełna jak nigdy!

    ReplyDelete
  17. Widzę, że przerabiasz zdjęcia w PhotoScape:):)

    ReplyDelete
  18. Ja też już po Wigilli. A pamiętasz jak ci w tym poście z telefonem pisałam że mam avile i chciałam dostać samsung galaxy s advance? Dostałam go a w ogóle sie tego nie spodziewałam! Bardzo się cieszę :D

    ReplyDelete
  19. jesteś młodziutka, ale śliczna :)

    ReplyDelete
  20. Ja też jestem już po wigilii. ;)
    Wesołych Świąt! <3

    ReplyDelete
  21. ja już tez po kolacji.
    świetne zdjęcia *-*

    ReplyDelete
  22. Jakie szczeście że ja nie przepadam za ciastami, sałatkami i innym świątecznym żarełkiem to przytycie mi nie grozi :D

    ReplyDelete
  23. Ja również po kolacji i właśnie myślę co by tu jeszcze skubnąć z lodówki:)

    ReplyDelete
  24. ładne zdjęcia :3
    Wesołych świąt ! :*

    ReplyDelete
  25. Ja po kolacji, jestem ;/ Troszkę mi się wigilia nie udała bo moja mam z gorączką ale nawet było ok. Ładne zdjęcia : D

    ReplyDelete
  26. Ja właśnie wróciłam do domu ;)

    ReplyDelete
  27. A ja tam się nie przejadłam.. :P

    ReplyDelete
  28. świetne foty :) fajna szminka ^^

    ReplyDelete
  29. ja czuje juz te 5 kg wiecej :D

    ReplyDelete
  30. ślicznie :) Wesołych :)

    ReplyDelete
  31. ja nie mam siły się ruszyć ....

    ReplyDelete
  32. wesołych świąt, ja już jestem parę kilo do przodu pewnie

    ReplyDelete
  33. lodówka do mnie woła ! :) ach te święta ;p

    ReplyDelete
  34. Mi cały czas ta wigilijna nuda doskwiera :D

    ReplyDelete
  35. śliczne zdjęcia :)
    Wesołych :)

    ReplyDelete
  36. Ja wczoraj tak się najadłam, a wieczorem jeszcze zajrzałam do lodówki po sałatkę. :D Myślę, że przybędzie mi parę kilo przez te święta.. :D

    ReplyDelete
  37. Fajnego masz mikołajka na oknie ;)

    ReplyDelete
  38. Śliczny z Cb Mikołaj ;)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*