Wigilia klasowa

Friday, December 21, 2012

Cześć! Dzisiaj odbyła się wigilia klasowa. Najpierw ułożenie wszystkiego na stołach, potem śpiewanie kolędy, dzielenie się opłatkiem a dopiero potem prezenty. (Może z kolejnością pokręciłam, haha)
Byłam naprawdę ciekawa co takiego dostanę. Nie miałam zielonego pojęcia. Przyznam, że to chyba dopiero 2 raz, kiedy prezent jest prawdziwą niespodzianką. Takie niespodzianki są zdecydowanie najfajniejsze. Oczywiście zabrałam aparat i wykorzystałam go, robiąc pamiątkowe fotki ; )

Niestety mieliśmy wigilię w klasie, w której było nieciekawe oświetlenie, na dodatek przytłaczał nas nastrój szkolny, ponieważ nie było żadnego świątecznego akcentu...
No i zdjęcia kolorystycznie wyszły nie najciekawiej. Z resztą ja to już wgl. haha ; D


Marta, Ja, Karolina, Ola i Mateusz ; )
 Haha, ; x
Przepraszam za brak uśmiechu, niestety to z uśmiechem wyszło rozmazane ; cc
Niestety reszta zdjęć nieogarnięta... a prezent, który dostałam pokażę w następnej notce! ;)
Miłego dnia! ;3

* Tak wgl. udało mi się przeżyć koniec świata! ;)

You Might Also Like

44 KOMENTARZE

  1. świetne zdjecia czekamy na post z prezentem ^^

    ReplyDelete
  2. Też dziś miałam wigilię klasową :)

    ReplyDelete
  3. Ale świetnie wyglądasz ;)

    ReplyDelete
  4. Fajnie . U mnie nie ma wigilii klasowych ;/ Szkoda ..

    ReplyDelete
  5. ja dzisiaj nie poszłam do szkoły bo zaspałam na busa ;c
    pokaż prezent :)

    ReplyDelete
  6. ja też jakimś cudem go przeżyłam ;D
    ale jestem ciekawa co dostałaś :))

    ReplyDelete
  7. *nie łamiecie się opłatkiem?
    zdjęcia świetne! ciekawe co dostyałaś! pokazuj nam tu szyybko;>>

    ReplyDelete
  8. Śliczne fotki!
    Hmm...jestem ciekawa co dostałaś :-)
    Dzisiaj pokarzesz? ;3

    ReplyDelete
  9. Czekam na zdjęcia prezentów :)

    ReplyDelete
  10. Śliczne zdjęcia, fajnie wyszłaś :3
    Obserwuję , komentuje :)
    Liczę na rewanż. - http://pamietnikollu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. U mnie w klasie był mało świąteczny nastrój, jednak jakieś tam akcenty były :/
    Wigilia była średnia, ale prezent udany, chociaż nie był niespodzianką :)

    ReplyDelete
  12. Też przeżyłam !
    ładne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  13. ja nie lubię niespodzianek bo wtedy to są jakieś niewypałowe prezenty. Wole wiedzieć co dostane, przynajmniej wiem ze mi się to spodoba.

    ReplyDelete
    Replies
    1. W sumie też prawda. Ale jeśli jest trafny to jest większa radość, niż z tego o którym wiedzieliśmy. ; )

      Delete
  14. u mnie był świąteczny nastój :)

    ReplyDelete
  15. czekam aż pokażesz prezent

    ReplyDelete
  16. haha, ja też przeżyłam
    śliczne zdjęcia !

    ReplyDelete
  17. Też przeżyłam super fotki :)

    ReplyDelete
  18. czekam na post z prezentem :D

    ReplyDelete
  19. Nie mogę się doczekać na prezent z postem :D

    ReplyDelete
  20. haha też przeżyłam koniec świata ;d
    Ciekawe zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  21. Jestes najładnejsza ze swoich koleżanek.

    ReplyDelete
  22. My w tym roku nie mieliśmy wigilii klasowej, ale prezenty robilismy xd

    ReplyDelete
  23. No kiedy dodasz prezent?

    ReplyDelete
  24. Każda blogerka powinna być taka jak ty, że chcesz dobrze dla czytelników i zrobisz to o co cie poproszą.

    ReplyDelete
    Replies
    1. W sumie czytelnicy powinni pytać się spokojnie, a nie z wielkim oburzeniem, bo wtedy blogerka odczuwa to jako rozkaz a nie prośba lub pytanie. ;)

      Delete
  25. Zdjęcia są dobre ! Nie narzekaj ;>

    ReplyDelete
  26. A u nas nie było wigilii ;/

    ReplyDelete
  27. wyszłaś bardzo ładnie :*

    ReplyDelete
  28. Lubię takie wigilie szkolne. : )
    Ciekawa jestem co dostałaś. : ) Mam nadzieję, że coś lepszego niż ja, bo o moim prezencie to szkoda gadać.. :c

    ReplyDelete
  29. Fajnie ;) My niestety kolęd nie śpiewaliśmy ;<

    ReplyDelete
  30. Ślicznie wyszłaś na zdjęciach : *

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*