Więcej zdjęć

Sunday, December 16, 2012

Cześć. Wiecie... wczoraj totalnie zapomniałam o zaplanowaniu notki. ; C A dzisiejszy dzień zaczęłam od wolontariatu. Było całkiem fajnie. Szkoda, że nie miałam ze sobą aparatu. Dzieciaki robiły mnóstwo ozdób na choinkę w parku! Szkoda tylko, że do jutra na pewno nic na niej nie zostanie...
Ja też przyczyniłam się do ubierania choinki. Zrobiłam cukiereczki! ; ) Fajnie wyglądają. Może jeżeli jutro jeszcze będą to zrobię zdjęcia, ale nie obiecuję, bo chyba w szkole będę do wieczora -,-
Po wolontariacie poszłam z Adą do mnie na obiad a potem do chińczyka, gdzie kupiłam brązowe rurki. Z pewnością się przydadzą! Tak ogólnie to będzie najbardziej napięty dla mnie tydzień w całym tym semestrze. -,- Boję się strasznie, naprawdę! ; C

A teraz więcej zdjęć z wczorajszego dnia ;)

Przebieralnia H&M, wychodziły kocie oczy, haha ; D
 Dziubek, haha xd 
Kupiłabym tę bluzkę, ale odłożyłam ją na chwilę i zobaczyłam, że ktoś już zabrał ; D
Mam nadzieję, że lubicie jak w notce jest dużo zdjęć. ; )
Ogólnie wczoraj kupiłam tylko dwie rzeczy w galerii, ale w sobotę szykują się większe zakupy, bo takie przed świąteczne! ; ) Na pewno niedługo pokaże nowe rzeczy.

You Might Also Like

73 KOMENTARZE

  1. Piękne włosy!

    ReplyDelete
  2. Ale Ada ma piękne włosy! :>

    ReplyDelete
  3. Jesteś śliczna :). Super zdjęcia!


    Oliwkaaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ale ta dziewczyna koło ciebie ma piękne włosy! :>

    ReplyDelete
    Replies
    1. jess ma ladniejsze. lepszy kolor i nie takie zniszczone ;o

      Delete
    2. Jak pada tak światło to moje też wyglądają na zniszczone.

      Delete
    3. co ty, gdzie ty, widac, ze masz piekne wlosy nawet jak bije tak swiatlo.

      Delete
  5. Oo, jaki zajebisty pierścionek! *-*

    ReplyDelete
  6. są już wyprzedaże w galeriach ?

    ReplyDelete
  7. Ślicznotki z Was, koty!

    U mnie w H&M w Warszawie to w przebieralni są drzwi, a nie zasłony ;D

    ReplyDelete
  8. " Ogólnie wczoraj kupiłam tylko dwie rzeczy w galerii, ale w sobotę szykują się większe zakupy w galerii " Hahaha dziwna jesteś ! Chwalisz się tym, że kupiłaś dwie rzeczy w " galerii " podkreślam " galerii " haha śmiać mi się chce . Jakbyś pierwszy raz tam kupowała ;) . Hahha a najwięcej razy zapewne masz rzeczy z ' chińczyka " .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tylko napisałam, że kupiłam TYLKO dwie rzeczy, które udało mi się dorwać na wyprzedażach, rzeczywiście mam się czym chwalić ; )

      A dwa razy użycie słowa "galerii" to było moje nieuważne pisanie tekstu do notki. No, no mam chyba 3 rzeczy z chińczyka, kurde... jestem chyba stałą klientką, co nie? ;)

      Delete
  9. śliczne włosy <3
    super zdjęcia :)

    ReplyDelete
  10. weź przestań stawiać spację między znakami w emotkach -.- pokemony tak piszą! haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jestem przyzwyczajona pisać tak, bo np. na gg czy fb nie lubię tych emotek.

      Takie to śmieszne, że aż sikam ; 3
      Mogę pisać jak chcę. Jak ktoś nie pisze "ś", "ć" czy przecinków... to nic mi do tego. Każdy żyje na własnych zasadach i nie powinniśmy się do kogoś przywalać z takiego powodu.

      Delete
    2. dokładnie. A swoją drogą co masz do pokemonów. Pikaczu <3

      Delete
    3. hahaha :D
      Też pisałam spację, między znakami, i przecinkami. I to indywidualna sprawa każdego z nas, więc nie powinniśmy sie w to wtrącać :)

      Boski pierścionek *.*

      Delete
  11. przedostatnie, świetne <3

    ReplyDelete
  12. Jesteście śliczne, ona ma bardzo ładne oczy :3
    Super zdjęcia *o*

    ReplyDelete
  13. Zgadzam się, śliczne zdjęcia ;) Super buty *.*

    ReplyDelete
  14. te zdjęcia wyszły świetnie *.*

    ReplyDelete
  15. Zauważyłam, że podpisujesz zdjęcia, zdarzyło Ci się już, że ktoś Ci ''ukradł'' zdjęcia?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak i to nie raz.
      Nawet ktoś utworzył drugiego bloga z moimi zdjęciami, nawet jak były podpisywane "Jessika" także.. postanowiłam pisać link. Szkoda, że dopiero niedawno podjęłam taką decyzję. :)

      Delete
    2. dla mnie to zwykłe chamstwo. Na prawdę nie wiem co mają z tego ludzie, którzy biorą kogoś zdjęcia

      Delete
  16. ja szukam brązowych rurek : )

    ReplyDelete
  17. świetne zdjęcia :3 genialny pierścionek :D

    ReplyDelete
  18. skąd te buty ?
    te czerwone

    boskie są *.*

    ReplyDelete
  19. Świetne bluzki macie na pierwszym zdjęciu xd

    ReplyDelete
  20. Fajne zdjęcia! Koszulka z sową wymiata :D

    ReplyDelete
  21. Podala bys model tego Canona ? ^ ^

    ReplyDelete
  22. śliczna ta bluzka niebieska z New Yorkera, za ile była ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 19 zł z wyprzedaży. Niestety nie jest moja ; C ; D
      Kurcze nie wiem co mnie podkusiło by ją odłożyć! ; pp

      Delete
  23. Ładnie wyszłyście na tym pierwszym zdjęciu! :)
    Świetny pierścionek! <3

    ReplyDelete
  24. Fajne zdjęcia. :)
    Widać, że dzień udany. :)

    + obie śliczne :)

    ReplyDelete
  25. Replies
    1. Wystarczyłoby przeczytać końcówkę poprzedniej notki ; )

      Delete
  26. twoja koleżanka jest śliczna :)

    ReplyDelete
  27. ale ty śliczna ;O :)

    http://lena-magdaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Świetne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  29. Lubię jak jest dużo zdjęć. ; )
    Fajna bluzka, szkoda, że ktoś ci ją zwinął.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie byłam wcale zła, bo w sumie to zwykła bluzka, ale za 20 zł warto było ; )

      Delete
  30. Ja byłam wczoraj w galerii :P A zdjęć może być jeszcze więcej ;)

    ReplyDelete
  31. mam tą bluzke teraz na sobie haha :D

    ReplyDelete
  32. Masz śliczną koleżankę :) :D

    ReplyDelete
  33. mam tą bluzke sową //kamila//
    kupiłaś ją?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nawet jej nie przymierzałam, po prostu pstryknęłam fotkę ;)

      Delete
  34. koszulka z sową, po prostu nieziemska ♥

    ReplyDelete
  35. nieziemska bluzka z sową ♥

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*