Wesołych Świąt! ;3

Sunday, December 23, 2012

Już jutro wigilia, pewnie każdy spędzi ją w ciepłym gronie rodziny. Ja też, ale na pewno wpadnę na internet. Napisać notkę oraz obejrzeć jakieś świąteczne filmy! Jutro naprawdę planuję zrobić sobie wielki maraton z filmami świątecznymi. Mam nadzieję, że znajdzie się jeszcze jakiś, którego nigdy nie oglądałam, haha ;)


Tradycyjnie, jak co roku,
Sypią się życzenia wokół,
Większość życzy świąt obfitych
I prezentów znakomitych.
A ja życzę, moi mili,
Byście święta te spędzili
Tak, jak każdy sobie marzy.
Może cicho bez hałasu,
Idąc na spacer do lasu,
Może w gronie swoich bliskich,
Jedząc karpia z jednej miski,
Może gdzieś tam w ciepłym kraju
Czując się jak Adam w raju,
Może lepiąc gdzieś bałwana,
Jeśli śniegiem ziemia zasypana.
 
 Wesołych Świąt Życzy Jessika! ♥ 
 
Całusy! ♥

You Might Also Like

51 KOMENTARZE

  1. filmy świąteczne ♥ wesołych świąt ! :D

    ReplyDelete
  2. Wesołych Świąt ;3
    Fajny mikołaj

    ReplyDelete
  3. Wesołych Jessi ! :* :*

    ReplyDelete
  4. Ja również życzę ci wesołych świąt : D

    ReplyDelete
  5. kocham świąteczne filmy :) Wesołych Świąt

    ReplyDelete
  6. Wesołych Świąt ! ;)
    fajny mikołaj xd

    ReplyDelete
  7. Wesołych również, dziękujemy ;]

    ReplyDelete
  8. Również życzę wesołych :) !

    ReplyDelete
  9. Świąteczne filmy ♥
    Wesołych Świąt ;)
    A jak wyszukujesz świąteczne filmy na kinolive.pl?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Generalnie to zaznacza : komedie
      i wtedy szukam jakiś filmów. I napotykam się na świąteczne ;)

      Delete
  10. Jakie obejrzałaś filmy-poleć coś bo nie wiem co oglądać ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Świąteczne zaręczyny
      Świąteczny pocałunek

      To dwa ostatnie obejrzane przeze mnie filmy świąteczne ;)

      Delete
  11. Ja też jutro zamierzam oglądnąć jakiś film, zawsze w sumie tak robię, jak reszta rodziny się przygotowuje :)
    Wesołych Świąt ;*

    ReplyDelete
  12. Również dla Ciebie Wesołych Świąt ! :*♥

    ReplyDelete
  13. Wesołych Świąt <3
    Uwielbiam filmy świąteczne *.*
    Zapraszam do mnie na nową notatkę:
    http://gruba-and-chuda.blogspot.com/ ;)

    ReplyDelete
  14. Tobie również Wesołych Świąt !;* ♥

    ReplyDelete
  15. Ja jutro po wigilii pewnie usiądę przed telewizorem z rodziną. A jeśli nie znajdziemy nic ciekawego to uzupełnię braki z ostatniego sezonu Plotkary :)
    Wesołych świąt również Tobie Kochana :*

    ReplyDelete
  16. Wesooołych Świąt <3

    ReplyDelete
  17. Miłego maratonu, ale chyba będą same powtórki xD
    Gdybyś chcia to zapraszam na mój blog.

    Wesołych Świąt ;3

    ReplyDelete
  18. Wzajemnie!-Wesołych świąt :))

    ReplyDelete
  19. Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku :)

    ReplyDelete
  20. Tobie również zdrowych, spokojnych świąt :>

    ReplyDelete
  21. Dziękuje i Wzajemnie Wesołych ! :)

    ReplyDelete
  22. Ooo i z wzajemnością ! :)

    ReplyDelete
  23. Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku :)

    ReplyDelete
  24. Wesołych Świąt i wszystkiego co sobie wymarzysz ;)

    ReplyDelete
  25. Wesołych <3

    http://lena-magdaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Ja się wysilę i napiszę... WZAJEMNIE :)

    ReplyDelete
  27. Nawzajem ! <3 Wesołych świąt, zajebistego sylwestra! :3

    ReplyDelete
  28. Wesołych kochana! :) http://mekstyle.blogspot.com zapraszamy! ;*

    ReplyDelete
  29. świetne zdjęcia ;)
    zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  30. Posypało trochę śniegu,
    Każdy jest w ciągłym biegu,
    Wigilia dzień bardzo zaśnieżony,
    W naszym kościele już słychać dzwony.
    Przyjmij te życzenia, które są pełne radości,
    W których życzę ci dużo szczęścia i pomyślności!

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*