Sylwester w domu?

Sunday, December 30, 2012

Cześć. Tegoroczny sylwester spędzę chyba nudnie w domu. Wiele bym dała za to by gdzieś iść. Cóż może na ostatnią chwilę uda mi się coś wymyślić. Póki co zostaję przy tym przekonaniu, że to będzie najnudniejsze zakończenie starego roku jak i najnudniejsze rozpoczęcie nowego.

Mam nadzieję, że Wy macie jakieś fajne plany! ;)
 Jeśli tak to opowiadajcie! ;3

Pierwsze co .. to zwróciłam uwagę na długość moich włosów ; oo
Znacznie krótsze.

You Might Also Like

84 KOMENTARZE

  1. Mój Sylwester niestety zapowiada się podobnie, h5! Chyba że zdarzy się jakiś cud, w co wątpię :/

    ReplyDelete
  2. Idę do przyjaciółki,pooglądamy filmy,
    a później na fajerwerki^^
    Może coś wymyślisz i nie będzie tak źle? :)

    ReplyDelete
  3. na pewno cos wymyślisz: )

    ReplyDelete
  4. Ja idę do przyjaciółki, a jak nie to będę się sama szwędać po mieście :>

    ReplyDelete
  5. Ja idę do Damiana i będziemy oglądać jakieś fajne filmy a po północy napijemy się picolla :)

    ReplyDelete
  6. Ooo...pamiętam te zdjęcia, jakby robione dzisiaj. Do mnie raczej przyjdzie sąsiadka i miło spędzimy Sylwestra ♥

    Zapraszam do mnie:
    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. :D ja też tak spędzam sylwestra i wcale nie bedzie nudno;d

    ReplyDelete
  8. Ja spędzam sylwestra z przyjaciółkami:)

    ReplyDelete
  9. Ja na szczęście mam plany :)

    ReplyDelete
  10. ja naszczęście mam plany, mam nadzieję że ty też znajdziesz sobie coś ciekawego do roboty, bo czasami samemu w domu może być ciekawie :)

    ReplyDelete
  11. trochę szkoda :(, ja to wybywam do przyjaciółki

    ReplyDelete
  12. Ja też w domku, a co xD

    Zapraszam do mnie na notkę z gwiazdami :)

    ReplyDelete
  13. Może cię pocieszę - ja też niestety zostaję w domu. ;c Miało być inaczej, ale niestety osoby z którymi bym chciała spędzić sylwestra mają inne plany.

    ReplyDelete
  14. ale zajebiste zdjecie.. jak zrobiłas te różowe.. blyski..?

    ReplyDelete
  15. Ja miałam wyjść ze znajomymi ale chyba skończy się na tym, że będę siedziała z moim chłopakiem bo jest chory.
    Sylwester spędzony w domu może być też fajny, liczy się to z kim się go spędza. ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  16. Oj nie ma to jak zamulać Sylwka :D ♥

    ReplyDelete
  17. Ja też zostaje w domu :'(

    ReplyDelete
  18. Ja też spędzam sylwester w domu, ale z koleżanką. ;)
    Może i nie będzie tak źle, Jessico, jak myślisz. ;) Pewnie będzie fajnie!

    ReplyDelete
  19. Ja zostaję w domku.. :<

    Obserwuję, zapraszam do mnie.
    setny-blog-o-zyciu.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. super post ♥
    ja idę do koleżanki :3
    mam pytanie jaki to szablon ?

    ReplyDelete
  21. A ja nie spędzę go nudnie ;dd

    ReplyDelete
  22. ja mojego spędzam z przyjaciółmi :))

    ReplyDelete
  23. Ja również będę sylwestra spędzać w domu, ale to wcale nie musi być nudne, pooglądam jakieś anime.. :D

    ReplyDelete
  24. ja od 3 lat spędzam sylwestra poza domem a tak to cały czas w domu :) będzie dobrze :*
    nn

    im-noemi.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Świetny efekt :)
    Podoba mi się tu dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż :)

    ReplyDelete
  26. ja też spędzam w domu ale będzie jakaś impreza

    ReplyDelete
  27. ja z kuzynostwem :)

    jaka różnica w długości włosów :O

    ReplyDelete
  28. Ja zostaję w domu, ale przychodzi przyjaciółka ^^

    ReplyDelete
  29. Moje plany takie same ;/// + obserwóje będe wpadać częsciej!!!
    Modnisia160.blogspot.com (liczę na rewanż))

    ReplyDelete
  30. ja też w domu po raz ktoryś ech.. ale mam nadzieje, ze Tobie jednak uda się coś wymyślić :)

    ReplyDelete
  31. Ja niestety mam takie same 'plany' jak ty na tegorocznego sylwestra :/

    ReplyDelete
  32. Ja bym chciała takiego sylwestra jak rok temu ale mój zapowiada się podobnie do twojego! ;c

    ReplyDelete
  33. Ja sylwestra spędzam w domu :3

    ReplyDelete
  34. JA w taki sposób spędzam sylwestra od 16 lat, idzie się przyzwyczaić :P

    ReplyDelete
  35. zapraszam do mnie na sylwestra xD

    zapraszam na is-charlie.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Ooo to szkoda że zostaniesz w domu :< To najgorsza rzecz dla mnie, ale nie musi być przecież tak żle ;) Ja spędzam sylwestra u przyjaciółki z 2 innymi koleżankami :D

    ReplyDelete
  37. Ja miałam spędzić mojego Sylwestra z przyjaciółką, ale no nie wyszło, więc będę siedzieć w domu - albo może, tak jak ty, coś w ostatniej chwili wpadnie. ;) tak czy siak, życzę Ci udanej zabawy *-*

    ReplyDelete
  38. Zaproś koleżanki do domu. Kupcie paczkę chipsów, zróbcie jakieś sałatki. Na początek jakąś komedie, a potem balanga do białego rana;*
    Ja tak mam zamiar spędzić jutrzejsze sylwestra.
    Pozdrawiam;*

    ReplyDelete
  39. ja ze znajomymi, może uda Ci się jeszcze coś wymyślić :* idź z koleżankami :)

    ReplyDelete
  40. to było rok temu ?
    czy kiedykolwiek spróbowałaś alkoholu lub papierosów?

    ReplyDelete
  41. do mnie przyjeżdża kuzynka :)

    ReplyDelete
  42. ja idę chyba do koleżanki,a jak nie to w domu zostanę:>

    ReplyDelete
  43. ja idę do koleżanek, ale marzy mi się w domu - od 1 gim zawsze gdzieś idę do koleżanek albo one do mnie - sama nie ;D

    ReplyDelete
  44. też spędzę sylwestra w domu ;x

    ReplyDelete
  45. a ja spędzam sylwestra z koleżankami ! :D. będzie suuuper :D:D

    ReplyDelete
  46. ja idę do przyjaciółki ;)

    ReplyDelete
  47. ja idę do koleżanki :D

    ReplyDelete
  48. Ja też siedzę w domu, tyle, że do mnie przychodzą kuzyni- jak nie jedni to drudzy ;> W tym roku pobijamy rekord i siedzimy do 6 =)

    ReplyDelete
  49. Ja spędzam sylwestra z przyjaciółką u mnie w domu ;)

    ReplyDelete
  50. do mnie przychodza znajomi. :D

    ReplyDelete
  51. dlaczego w domu?
    no domóweczka oczywiście ;d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jednak plany zmienione i również domóweczka, na którą dostałam zaproszenie ;)

      Delete
  52. Ja idę do przyjaciółki i będziemy we trzy. Będzie fajnie:)
    Może ty też wybierz się do przyjaciółek.;D
    Pozdrawiam;* i zapraszam do mnie.: http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. kogo obchodzi jak spedzasz sylwestra? -.-! nie obchodzi nas to! a poza tym to niby jesteś taka fajna i wlg a pijesz i palisz? to chyba nie przystoi takiej dobrej dziewczynce jak ty :* so sad... no chyba ze pozujesz z pustym kieliszkiem, ale to juz inna historia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blog jest dla tych osób, których obchodzi to co piszę. A jeśli Ciebie to nie obchodzi, to naprawdę nie musisz tego czytać.
      Nie powiedziałam, że piję i palę! Skąd ta myśl? ;)
      W kieliszku prawdę mówiąc było picollo bo poprzedniego sylwestra spędzałam w domu z przyjaciółką na pogaduchach, śmiechach i zdjęciach ;)

      Delete
    2. kiedy ona powiedziała, że pije i pali.?o_O boże skąd wy bierzecie nie stworzone rzeczy..:O

      Delete
  54. też w domu zostaje ;/

    http://paulla-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Ja nie mam planów jeszcze hahaa.
    W najgorszym wypadku zostanę w domu aczkolwiek mam nadzieję,że nie będzie tak źle ^^

    ReplyDelete
  56. ja też spędzam sylwestra w domu , ale przychodzi do mnie przyjaciółka :D

    ReplyDelete
  57. ja ide do przyjaciółki :D

    ReplyDelete
  58. ja spędzę sylwestra z przyjaciółką. ;)

    ReplyDelete
  59. teraz masz naprawdę cudowne włosy!

    ReplyDelete
  60. oj weź nie przesadzaj, jeden Sylwek spędzony w domu to nie taka porażka. są osoby, które co rok tak spędzają Sylwestra (ja na przykład xd) :D

    ReplyDelete
  61. Hey:) Zapraszam na mojego bloga! http://crossstitchandbracelets.blogspot.com/ . Ty masz cieakwego bloga :) Ja tez niesty nigdzie nie idę ;< ! !

    ReplyDelete
  62. Też myślałam, że będzie nudno ale okazało się że kol przychodzi. Na pewno się coś zorganizuje ! :D

    ReplyDelete
  63. Ja spędzam sylwestra z przyjaciółmi. Może jeszcze coś wymyślisz, najlepsze są spontaniczne sytuacje ;) A swoją drogą- sylwester z Polsatem to też dobre rozwiązanie :)

    ReplyDelete
  64. Ja zostaje w domu, ale to wcale nie znaczy, że będzie nudno ! Wręcz przeciwnie ;)

    ReplyDelete
  65. Ja niestety spędzam sama w domu, z polsatem :<

    ReplyDelete
  66. strasznie krótsze xD

    do mnie przyjaciółka przychodzi <3

    Szczęśliwego nowego roku <3

    http://lena-magdaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  67. Spokojnie, Sylwestra, to dzien jak co dzien :))

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*