Świątecznie!

Saturday, December 08, 2012

Cześć! Dzisiaj udało mi się wpaść tu drugi raz! ; ) Pojechałyśmy o 14:10 do Grudziądza. Byłam zła, że przepłaciłam strasznie bilet bo wsiadłam do pospiesznego autobusu... taniej wyszłoby mnie jechać do Torunia czy Bydgoszczy. Pech, ale opłacało się! Najpierw pochodziłyśmy trochę po sklepach. Fakt, jest dużo przecen i rzeczy są tanie, ale nie wpadło mi nic specjalnego w oko. Może jedna bluza czy sweterek, ale potem działo się dużo, a chciałam wejść do C&A, gdy już trzeba było biec na autobus.

Ogólnie, spotkałyśmy kilku znajomych. M.in Bruna! Od razu było fajniej. Błąkaliśmy się wszędzie potem doszedł do nas Szymon, który mieszka w Grudziądzu.
Jeju, jaki fajny wystrój jest w galerii. Wszędzie tak świątecznie! ♥ Na dodatek puszczają świetne świąteczne piosenki, które umilają spędzanie tam czasu.
Pozostawiam Was z małą fotorelacją ; )

 Brunooo! ; 33

sweterek - sheinside / torebka - h&m / buty - ibuciki.pl / reszta - ?

 Świąteczne lizaki! ; 3
To był świetny dzień. A jutro z Brunem i Weroniką na pizzę! ; )
Po powrocie do domu zobaczył, mnóstwo ozdób świątecznych i małe choineczki. Awww magia świat!

Miłego wieczoru!

You Might Also Like

59 KOMENTARZE

  1. widzę glany na jednym zdjęciu? które z Was miało ? :>

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma duży plus u mnie ;DD

      Delete
    2. też je zauważyłam i zgadzam się z tobą, + :D

      Delete
  2. Bardzo świątecznie ♥ :)

    ReplyDelete
  3. jakie male aparaciki : O!

    swietne zdjecia :-)

    ReplyDelete
  4. kogo palce?

    ReplyDelete
  5. mam podobny sweterek :D
    Ale fajnie tam tak świątecznie *.*

    ReplyDelete
  6. kocham wielkie choinki i kolędy w galeriach handlowych. <3
    btw. - świetne masz włosy!

    ReplyDelete
  7. Zazdroszczę włosów ♥♥

    ReplyDelete
  8. fajny post ;)

    ale wy ładni jesteście

    ReplyDelete
  9. ten chłopak za tobą i werą jest mega słodki *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też się z tym zgadzam, pasujecie do siebie w sumie! szkoda, ze nie jestescie razem. chyba ze ukrywasz cos?

      Delete
    2. a jak ma na imię? przystojny ^^

      Delete
  10. Ah te centra handlowe :D
    PS. Masz super styl :3 ]
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  11. Fajne zdjęcia ;> A te aparaciki naprawdę maleńkie ;o

    ReplyDelete
  12. Śliczny masz sweterek na zdjęciu :)

    Dodałam do obserwatorów, liczę na to samo :*
    indywiidualne.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. A już myślałam, że w Polsce nie ma świątecznego klimatu :D

    ReplyDelete
  14. Oo bardzo ładna ta galeria :)

    ReplyDelete
  15. Ta magia świąt ♥ Cudowne zdjęcia

    ReplyDelete
  16. Śliczne zdjęcia !!
    Nie ma to jak zakupy z przyjaciółmi ! !

    Wpadaj do mnie !

    ReplyDelete
  17. Jakaś Ty śliczna. *.*
    Fajny blog, obserwujemy ? ;3

    ReplyDelete
  18. Zgniłam ze zdjecia chłopaka w samochodzie :D hahahahahaha ;D

    ReplyDelete
  19. O, przypomniałaś mi o świątecznych zakupach. :)

    ReplyDelete
  20. czuć magie świąt płynącą ze zdjęć :)

    ReplyDelete
  21. Ja też chce się wybrać do galerii, chociaż po to, żeby się po włóczyć :D


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. świetny wystrój tam mają ;)

    ReplyDelete
  23. jak ślicznie, tak świątecznie ;) uwielbiam ten klimat :D

    ReplyDelete
  24. świetne zdjęcia , lol
    pokaztym masz sliczny sweterek ; ) . ♥

    ReplyDelete
  25. swietny masz sweterek :D !!

    ReplyDelete
  26. uwielbiam takie świąteczne klimaty ! ♥
    zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  27. Ale ładna galeria <3 I te lizaki ^.^

    ReplyDelete
  28. ale czad w tej galerii O.o widać, że świetnie było (;
    świetnie się ubrałaś :D mmmmmm cukrowe laseczki ^^

    ReplyDelete
  29. Fajny masz sweterek :)
    Musiało być fajnie ;P

    ReplyDelete
  30. fajnie byłaś ubrana i widać, że dobrze się bawiliście ;))
    zapraszam do mnie ;*

    ReplyDelete
  31. fajny blog + OBSERWUJE!
    zapraszam do mnie na
    http://mercuess.blogspot.com/
    pozdrawiam. :)

    ReplyDelete
  32. Ale tam świątecznie. : )

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*